امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعدام، مجازات عاملان تجاوز به دختر دانشجو +18

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.2fars.org/wp-content/uploads/2012/09/zimg_001_3.jpg
دو مرد که دختر دانشجویی را ربوده و به وی تعرض کرده بودند با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز در ملاء عام به دارآویخته می شوند.مردی میانسال شامگاه ۲۴ مهر سال گذشته به کلانتری کمالشهر کرج رفت و پلیس را از وقوع جنایتی فجیع مطلع کرد.

شرق: دو مرد که دختر دانشجویی را ربوده و به وی تعرض کرده بودند با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز در ملاء عام به دارآویخته می شوند.

مردی میانسال شامگاه ۲۴ مهر سال گذشته به کلانتری کمالشهر کرج رفت و پلیس را از وقوع جنایتی فجیع مطلع کرد. او گفت دخترش توسط دو مرد ربوده شده و مورد آزار قرار گرفته است. این مرد توضیح داد: «وقتی مینا از دانشگاه به خانه بازگشت لباس هایش پاره و سر و صورتش زخمی بود. او به شدت گریه می کرد و اصلا حال خوبی نداشت. بعد از چند دقیقه که سعی کردیم او را آرام کنیم، پرسیدیم چه اتفاقی افتاده است و او گفت دو مرد که سوار پراید بودند او را دزدیدند و با زور به او تعرض کردند.»

ماموران بعد از تشکیل پرونده مقدماتی به بازجویی از دختر دانشجو پرداختند. او گفت: «من در دانشگاه قزوین درس می خوانم. روز حادثه بعد از اتمام کلاس ها با تاکسی بین شهری به کرج آمدم و زیر پل حصارک پیاده شدم و به ترمینال فجر رفتم تا از آنجا راهی خانه مان شوم. کنار خیابان ایستاده بودم که پراید مشکی رنگی توقف کرد. مردی در صندلی عقب نشسته بود و من خیال کردم راننده، مسافرکش است. سوار شدم و روی صندلی جلو نشستم. بعد از طی مسافتی مردی که پشت سر من بود صندلی ام را خواباند و چاقویی را زیر گلویم گذاشت و گفت اگر صدایم دربیاید مرا می کشد. من که شوکه شده و به شدت ترسیده بودم، سکوت کردم، آن دو من را به باغی بردند.»

دختر جوان ادامه داد: «من در باغ به دو پسر التماس کردم رهایم کنند. به آنها گفتم همه پول ها و طلاهایم را بردارند اما به خودم آسیبی نرسانند. در همان هنگام که تلاش می کردم خودم را نجات بدهم مردی که به نظر می رسید افغان است، وارد باغ شد. او با یکی از پسران جوان صحبت کرد و بعد از باغ بیرون رفت. سپس هر دو مرد به زور به من تجاوز کردند و بعد هم مرا به خیابان بردند و رهایم کردند. من به سختی خودم را به خانه رساندم و به خانواده ام گفتم چه بلایی سرم آمده است.»

این دختر به کارآگاهان گفت: علاوه بر نشانی باغ، شماره پلاک خودرو پراید را نیز یادداشت کرده است. ماموران با ردیابی اتومبیل موردنظر فهمیدند این پراید چند روز قبل به سرقت رفته است. وقتی این سرنخ به جایی نرسید آنها راهی باغی شدند که مینا نشانی اش را داده بود. آنها فهمیدند در باغ مجاور مردی افغان به عنوان باغبان کار می کند. او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: «آن شب از باغ کناری صدای داد و فریاد شنیدم و خیال کردم دزد آمده است، برای همین به آنجا رفتم اما یکدفعه محسن را که پسر صاحب باغ بود، دیدم. او به طرفم آمد و با من به خاطر ورود بدون اجازه ام دعوا کرد. توضیح دادم چرا به آنجا رفته ام و محسن هم گفت مشکلی وجود ندارد به همین دلیل من هم سرکار خودم برگشتم.»

کارآگاهان با توجه به گفته های مرد افغان، محسن را بازداشت کردند. او در بازجویی های تخصصی به جرمش اقرار کرد و گفت: «آن شب همراه یکی از دوستانم به نام نیما این دختر را ربودیم و به باغ بردیم. او خیلی ترسیده بود و مرتب خواهش و التماس می کرد اما ما هر دو به وی تعرض کردیم.» نیما نیز در ادامه تحقیقات دستگیر شد اما ادعا کرد جرمی انجام نداده است و شب حادثه اصلا همراه محسن نبود. این جوان بعد از چند جلسه بازجویی بالاخره دست از انکار برداشت و به تعرض به مینا اقرار کرد. سپس پرونده برای محاکمه متهمان در اختیار قضات شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز قرار گرفت. مینا در جلسه دادگاه بار دیگر ماجرا را شرح داد و گفت: «کاری که این دو پسر انجام دادند زندگی من را نابود کرد. بعد از آن از نظر روحی به شدت مشکل دارم و گرفتاری های زیادی برایم پیش آمده است.»محسن در این جلسه نیز اتهامش را گردن گرفت اما نیما بار دیگر اتهامش را رد کرد و گفت: اصلا شاکی را ندیده است و نمی شناسد. هیات قضات بعد از اتمام جلسه محاکمه هر دو متهم را گناهکار شناختند و آنها را به اتهام تجاوز به عنف، به اعدام در ملاء عام محکوم کردند. آنها همچنین حکم دادند هر یک از متهمان باید به جرم آدم ربایی ۱۵ سال زندان نیز تحمل کنند.
سپاس بدید Idea
 سپاس شده توسط nilo0far ، parisa y ، orkideh
آگهی
#2
این موضوعات منو یاد هفته نامه تپس میندازه که هر 4شنبه ها منتشر میشد منم کل اووون هفته نامه رو میخوندم مرسی از زحمتت
Big Grin
 سپاس شده توسط ^ali^


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  متهم اصلی تجاوز به کودکان در مدارس کیست؟
  نامه ی یک دختر کم توقع
  وقتی یه دختر گریه میکنه ..
  متن های فوق العاده زیبا در مورد دختر
Star دختر بود یعنی...........!
  مسابقه بین دختر ها و پسر ها ببینیم کی باهوش تره؟
  به نظرتون پسر خیانت کرده یا دختر
  راز جذب شدن دختر ها به پسر های سوسول و ......!!!!؟؟؟حتما بخونین.
  دوست دختر چیست؟(طنز)
Lightbulb شما جای این دختر باشین...؟؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان