امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شهر دوسلدورف - آلمان

#1
شهر دوسلدورف هفتمین شهر پر جمعیت و بزرگ آلمان بوده و به دلیل تجارت بین الملل و مرکز مالی و مد و برگزاری نمایشگاه های تجاری مشهور است.
بر طبق نظر سنجی بررسی کیفیت زندگی در سال 2012 دوسلدورف به عنوان ششمین شهر با کیفیت برای زندگی در جهان قرار گرفت.
 
در ادامه تعدادی از جاذبه های گردشگری  و توریستی شهر دوسلدورف را به شما معرفی می کنیم
 
   بلوار Königsallee
 
یک بلوار شهری در دوسلدورف، مرکز شمال Rhine-Westphalia آلمان و یک کیلومتر طول دارد. برای هر دو کانال زیبا که در امتداد مرکز آن، و همچنین برای نمایشگاه مد و فروشگاه های خرده فروشی لوکس واقع در امتداد دو طرف آن اشاره کرد. برای کانال زیبا در امتداد مرکز این بلوار، همچنین برای نمایشگاه مد و فروشگاه های خرده فروشی لوکس واقع در امتداد دو طرف این کانال معروف است. این بلوار یکی از شلوغ ترین و یکی از خیابان های مجلل برای خرید در آلمان است.
 
 
 
   کاخ Schloss Benrath 
 
یک کاخ سبک باروک در حومه دوسلدورف واقع است، ساخت و ساز در سال 1755 آغاز شد و در سال 1770 به پایان رسید. این مجموعه برای طراحی اش به عنوان یک میراث جهانی قرار گرفته است. ساختمان اصلی به عنوان موزه با تور لیدرها استفاده می شود. کنسرت های موسیقی نیز در این مجموعه برگزار می شود. خانه دو طرف این بنا از سال 2002 به عنوان دو موزه به کار میرود: موزه باغ هنر اروپا در ضلع شرق و موزه تاریخ طبیعی در قسمت غربی. توسط یک پارک شکار سبک باروک مربعی شکل احاطه شده است.
 
 
 
   مجموعه هنری Kunstsammlung Nordrhein-Westfalen
 
مجموعه هنری در شمال Rhine-Westphalia واقع در دوسلدورف می باشد. در سال 1961 توسط دولت تاسیس شد. در طول تاریخ 50 ساله خود، شهرت بین المللی به عنوان یک موزه هنر قرن 20 به دست آورده. ساختمان K20 Grabbeplatz با نمای گرانیت سیاه و سفید آن، در سال 1986 افتتاح شد و توسعه آن در سال 2010 به پایان رسید این ساختمان شامل آثار مهمی از پابلو پیکاسو، هنری ماتیس، پیت موندریان و ... می باشد. در بهار سال 2002 K21 Ständehaus که ساختمانی است که قبلا به عنوان مقر پارلمان استفاده می شده به عنوان مجموعه ای جدید با اضافه به این مجموعه هنری مورد استفاده قرار گرفت. 
 
 
 
   منطقه قدیمی Kaiserswerth
 
یکی از قدیمی ترین بخش های شهر دوسلدورف است که در شمال این شهر و در کنار رودخانه راین واقع است. در حدود 7.000 نفر جمعیت و مساحت 4.71 کیلومتر مربع می باشد. 
 
 
 
   موزه  Kunstpalast
 
موزه هنر در دوسلدورف است. شامل اشیایی از هنرهای زیبا از عصر کلاسیک تا به امروز، از جمله نقاشی ها، مجسمه ها، مجموعه ای از بیش از 70.000 نمایشگاه گرافیک و عکس، هنر و طراحی و شامل یکی از بزرگترین مجموعه های شیشه ای در اروپا می باشد. این مجموعه آثاری از اروپا، ژاپن، ایران ارائه میدهد که شامل آثاری از قرن 3 قبل از میلاد است. مجموعه هنر نیز شامل آثاری از دوره های از قبیل گوتیک، رنسانس، باروک، دوره گوته و شامل مجموعه بزرگی از قرن 19، قرن 20 می باشد.
 
 
 
   استادیوم Esprit Arena
 
یک استادیوم فوتبال چند منظوره در دوسلدورف، آلمان است. این ورزشگاه دارای ظرفیت 54600  و دارای سقف closable.سیستم گرمایش خاص این استادیوم اجازه برگزاری مسابقات را در اوج زمستان می دهد.  در این ورزشگاه لیگ فوتبال آمریکایی و مسابقات بوکس نیز برگزار می شود. همچنین رویداد های موسیقی نیز در این ورزشگاه انجام می شود. اخیرا حق نامگذاری این ورزشگاه به تولید کننده پوشاک اسپریت داده شده است.
 
 
 
   ساختمان های Neuer Zollhof یا Der Neue Zollhof 
 
ساختمان پیچیده متشکل از سه ساختمان جداگانه، که توسط معماری آمریکایی فرانک اگری طراحی و در سال 1998 تکمیل شد. هر ساختمان دارای یک روکش فلزی نما های مختلف – دو ساختمان خارجی با نمای گچ سفید و آجر قرمز، ساختمان مرکزی با نمای فولاد ضد زنگ که منعکس کننده مواد و اشکال از دو ساختمان همسایه آن است. مساحت ساختمان ها در حدود 29.000 متر مربع است. این ساختمان ها منطقه محبوبی برای بازدید گردشگران می باشد.
 
 
 
   برج Rheinturm 
 
یک برج مخابراتی بتنی 240.5 متری در دوسلدورف که ساخت و ساز آن در سال 1979 آغاز و در سال 1981 به پایان رسید. رستوران گردان و یک سکوی دید باز در ارتفاع 170 متری این برج است. این بلندترین ساختمان در دوسلدورف است. 
 
 
 
   موزه هنر Kunst im Tunnel یا KIT
 
یک موزه هنر معاصر در دوسلدورف است. فضای نمایشگاه جدید واقع در تونل  Rheinufer است. این نمایشگاه زیر زمینی دارای فضای 850 متر مربع است.
 
 
شهر دوسلدورف - آلمان 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان