امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رضايي: بنيادکار براي حذف نشدن به آب و آتش مي‌زند

#1
رضايي:

بنيادکار براي حذف نشدن به آب و آتش مي‌زند

مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بنياد کار براي باخت و حذف شدن به ديدارمان نمي‌آيد و ما مي‌‌دانيم که آنها براي گرفتن نتيجه به آب و آتش مي‌زنند.

رضايي: بنيادکار براي حذف نشدن به آب و آتش مي‌زند 1



غلامرضا رضايي ابتدا در خصوص شرايط فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه شرايط بسيار خوبي داريم و به دنبال اين هستيم تا در آسيا و ليگ برتر به اهداف‌مان برسيم روزهاي سخت و سرنوشت‌سازي در انتظار ماست و بايد در اين روزها با بالاترين تمرکز به ديدار حريفان برويم.

به نقل از فارس، وي درباره احتمال دعوتش به تيم ملي نيز گفت: من کار خودم را در فولاد به بهترين نحو انجام مي‌دهم و مطمئن هستم کادر فني تيم ملي بازي‌هاي فولاد را مي‌بينند. هميشه سعي کرده‌ام به هر شکلي که شده براي تيمم تاثيرگذار باشم و اميدوارم که رضايت کادر فني را جلب کرده باشم. من تا دقيقه 90 مي‌جنگم چون هرگز دوست ندارم جام جهاني برزيل را از دست بدهم الان هم به جاي حرف زدن به دنبال اين هستم تا به فولاد خدمت کنم و سپس با دعوت به تيم ملي مزدم را بگيرم.

رضايي درباره بازي مقابل بنيادکار نيز گفت: شرايط ما براي برد بنيادکار پس از بازي خوبي که مقابل تراکتورسازي انجام داديم بسيار خوب است. بچه‌ها بسيار با انگيزه آماده اين ديدار حساس هستند. ما مي‌توانيم کار بنيادکار را در اهواز تمام کنيم. چون معتقدم حتي مي‌توانستيم در خود ازبکستان هم اين تيم را شکست دهيم.

وي افزود: بازي سختي در انتظار ماست، آنها به دنبال يک امتياز و يا برد هستند و براي اينکه حذف نشوند به آب و آتش مي‌زنند چون بنيادکار با باخت مقابل ما تا حدودي پرونده‌اش در آسيا بسته مي‌شود پس آنها با برنامه به مصاف ما مي‌آيند و ما بايد کاري کنيم که بنيادکار از آخرين شانس خودش نااميد شود.



رضايي ادامه داد: مقابل نماينده ازبکستان بايد با هوش و منطقي باشيم تا با يک برد بنيادکار را حذف کنيم و با نماينده قطر براي صدرنشيني بجنگيم. من فقط اميدوارم هواداران فولاد مانند سال 92 در سال 93 نيز بيايند و پشتوانه تيم خود باشند و با بازي خوب فولاد از تيمشان لذت ببرند.



مهاجم فولاد درباره بازي‌هاي ليگ برتر و شانس قهرماني براي سه تيم بالاي جدول نيز گفت: ما تراکتورسازي را شکست داديم اما هنوز کار تمام نشده. ما از 5 بازي قبل براي ليگ برنامه داشتيم که در سه بازي تا حدودي به اهدافمان رسيديم و دو بازي ديگر مانده 5 فينال داشتيم که براي هر بازي برنامه‌هاي خاص خودش را داشتيم و داريم. تا الان خيلي خوب امتياز جمع کرديم و حالا بايد با شکست استقلال به تيم بسيار خوب و خطرناک است به قهرماني فکر کنيم.

وي افزود: من به همه تيم‌ها احترام مي‌گذارم و هرگز از قبل قضاوت نمي‌کنم اما ما قهرماني مي‌خواهيم و بايد انشاالله جام در اهواز بماند. چون بازيکنان کادر فني، هواداران و مجموعه بسيار خوبي در فولاد داريم و اگر استقلال را شکست دهيم خودمان تکليف خودمان را با قهرماني روشن کرديم و تقريبا ديگر به نتايج تيم‌هاي ديگر کاري نداريم.

رضايي خطاب به هواداران فولاد نيز گفت: ما هواداراني داريم که به نظرم در ايران تک هستند. از دقيقه يک تا 90 با شور و هيجان اهوازي پشت تيم خود هستند. هواداران بدانند ما هم دنبال اين هستيم تا با نتايج خوبمان در آسيا و ليگ جواب حمايت آنها را بدهيم که انشاالله همه با هم جشن صعود در آسيا و قهرماني فولاد در ليگ برتر را بگيريم.

مهاجم فولاد در پايان درباره صحنه پنالتي که کريمي بر روي وي خطا کرد،گفت: آن توپ صددرصد خطاي پنالتي بود و کريمي پاي من را زد من در بهترين شرايط بودم و هرگز دنبال تمارض نبودم. درست است دو گل از روي نقطه پنالتي به تراکتورسازي زديم اما موقعيت‌هاي خيلي زيادي هم داشتيم که با بدشانسي از دست داديم.
رضايي: بنيادکار براي حذف نشدن به آب و آتش مي‌زند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گلایه ملی‌پوش فوتسال زنان از پرداخت نشدن پاداش ۲۲ میلیونی
  اعتراض سرپرست پرسپولیس به دعوت نشدن شجاع و علیپور به تیم ملی
  پيام هاي بازيكنان بارسا براي رافينيا
  يوگرافي غلامرضا رضايي
  چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس
  ورزش براي مبارزه با سلوليت
  پاسخ کی‌روش به دعوت نشدن نوری و خلعتبری
  شاید برای نگران نشدن من، مجیدی دلیل رفتنش را مشکلات خانوادگی اعلام کرد
  علت دعوت نشدن ستاره استقلال به تیم ملی مشخص شد
  به سيدجلال و ستاره هاي فوتبال براي پیوستن به پرسپوليس آماده باش مي دهم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان