امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس

#1
نیمار می تواند به نقشش در موفقیت بارسا در فصل 2014/15 با افتخار نگاه کند. تعداد انگشت شماری از بازیکنان در تاریخ آبی و اناری ها وجود داشته اند که بتوانند در یک فصل 39 گل برای این تیم به ثمر برسانند، که مرد برزیلی، آخرینِ آن هاست.


علاوه بر آن، آمار مجموعه ای کامل از پاس های گل و حرکات رونالدینیویی باعث شده تا فصل گذشته، یکی از بهترین فصل های دوران ورزشی نیمار جوان به حساب بیاید.
اما، در اینجا یک هشدار وجود دارد که باید به آن توجه شود. چند نکته منفی در بازی نیمار دیده می شود که نیاز به اصلاح و پیشرفت در آن وجود دارد. در زیر به چهار نکته اساسی که نیمار باید برای داشتن شرایطی بهتر در بارسلونا، به آن ها توجه کند، اشاره خواهیم کرد.

چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس 1

حرکات نمایشی


اگر چیزی وجود داشته باشد که فوتبالیست های حرفه ای نمی پسندند و با آن مخالف اند، بی احترامی به آنهاست. این بی احترامی به وضوح با حرکات نمایشی نشان داده می شود. 


چیزی که نیمار به واضح در آن استاد است: تلاش برای انجام حرکتی کاملا غیر ضروری که صرفا جهت تضعیف قدرت حریف می باشد. 


مشخص ترین نمونه این حرکت نیمار در فینال کوپا دل ری اتفاق افتاد، جایی که او قصد داشت با حرکت پلّه در اواخر بازی توپ را از بالای سر مدافع اتلتیک بیلبائو عبور دهد. این حرکتی نبود که تیم برای ادامه بازی به آن نیاز داشته باشد و بنا به گزارش اسپورت، لوئیز انریکه و جرارد پیکه پس از بازی از وی بابت چنین حرکتی انتقاد کردند.



نظم

چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس 1

طبق داده های سایت هو اسکورد، نیمار در طول فصل 9 کارت زرد دریافت کرد که تقریبا دو برابر تعداد کارت های رقابت های فصل گذشته بود. 


تعداد کمی از اخطارهای او به خاطر خطاهایش بوده و حداقل نیمی از آنها به خاطر بی ادبی و بد اخلاقی، اتلاف وقت و کشمکش با داور مسابقه بوده که می توانست از آنها اجتناب کند.لزومی ندارد که یک بازیکن جوان وارد این مسائل حاشیه ای شود. این کارها نشان می دهد که وی هنوز به رشد کافی درون زمین مسابقه نرسیده است. گل های او می توانند نقاط ضعفش را پوشش دهند و اگر به همین روند ادامه دهد، حامیان او تمایل دارند که از این مسائل چشم پوشی کنند.



اما این حقیقت امر را عوض نمی کند که فقط چهار مدافع تیم به همراه سرخیو بوسکتس بیشتر از او اخطار گرفته اند که این مسئله با توجه به پست و وظایف آنها در زمین امری طبیعی است.

چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس 1

بلوغ خارج از زمین



نیمار همچنین نیاز دارد تا در خارج از زمین و به خصوص در شبکه های اجتماعی، کمی "بزرگ" شود. هیچ روزی وجود ندارد که عکسی از نیمار در حالی که حرکات احمقانه ای انجام می دهد در صفحات اجتماعی این بازیکن پخش نشود. در چنین سطح بالایی شما نیاز دارید که همیشه حرفه ای رفتار کنید و نشان بدهید که حرفه ای هستید.



به جشن آبی و اناری ها در خیابان های بارسلونا پس از کسب سه گانه توجه کنید. عکس العمل ژاوی نسبت به حرکات عجیب و غریب نیمار در آن جشن، یک راهنمایی دیگر برای این بازیکن است که متوجه شود از یک بازیکن بارسا خارج از زمین، چه رفتاری انتظار می رود.



ژاوی در گفتگو با اسپورت در این زمینه گفت: «نیمار داشت سعی می کرد که کفش های من را از پایم در بیاورد و مرا هنگامی که در لبه اتوبوس ایستاده بودم، به پایین هُل بدهد! من به آن ها گفتم که بهتر است دست از این کارها بردارند و به مردمی که به خاطر آن ها و به استقبال آن ها آمده اند، توجه نمایند».



این رفتارها شاید از بازیکنان تیم های پایه انتظار برود، ولی از بازیکنی در سطح به این بالایی و در باشگاهی مانند بارسلونا، این رفتارها اصلا توجیه پذیر نیستند.

چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس 1

دقت پاس



آبی و اناری ها به پاس های سریع و دقیقشان معروف هستند و شاید این باعث تعجب بعضی افراد شود که نیمار در این نقطه نیاز به پیشرفت و بهبود بسیار زیادی دارد.


81% پاس صحیح شاید در باشگاه های دیگر آماری قابل قبول محسوب شود، اما کاتالان ها انتظارات بیشتری از ستاره های خود دارند. بر اساس آمار، تنها دو بازیکن در ترکیب بارسا آماری بدتر از این مهاجم برزیلی ثبت کرده اند.
پاسخ
آگهی
#2
الهی قربون شوهرم برم.عشقمه.راستی نیمار تکه.کسی هم نمی تونه چیزی بگه.فهمیدید؟نیمار هم خوشگله و هم خوشتیپه و هم طرفداراش زیاده وهم فوتبالیست خوبیه.




پس همتون  clam down in the palm oil
چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس 1
پاسخ
#3
(02-07-2015، 10:42)نیمارعشقمه نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
الهی قربون شوهرم برم.عشقمه.راستی نیمار تکه.کسی هم نمی تونه چیزی بگه.فهمیدید؟نیمار هم خوشگله و هم خوشتیپه و هم طرفداراش زیاده وهم فوتبالیست خوبیه.




پس همتون  clam down in the palm oil

چي بگم واقعا ؟! Dodgy
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  طاهری: سعی می‌کنیم از گروه چهار آسیا صعود کنیم
  شش دست علیپور و چهار دست شیخ دیاباته!
  جدول لیگ برتر ایران ۹۸_۹۹ ثبت شده در تاریخ چهار شنبه ۱۶ بهمن سال ۱۳۹۸
  جدول لیگ برتر ایران ۹۸_۹۹ ثبت شده در تاریخ چهار شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸
  چهار حرکت ورزشی برای افزایش جریان خون
  استقلال در نیم فصل چهار تغییر دارد/ فدراسیون در اختیار کی‌روش است
  پيام هاي بازيكنان بارسا براي رافينيا
  مسي و نيمار به هم چه مي گويند؟ + (عکس)
  نيمار به محروميت خود اعتراض کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان