امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

منتقمي: دايي نقطه‌نظراتش را گفت

#1
منتقمي: دايي نقطه‌نظراتش را گفت

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس گفت: دايي در جلسه امروز فقط نقطه‌نظرات خود را در مورد رفع مشکل بازيکنان به ما اعلام کرد.

منتقمي: دايي نقطه‌نظراتش را گفت 1



بهروز منتقمي درباره جلسه امروز در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: همانطور که مي‌دانيد دو بازي حساس و شايد سرنوشت‌ساز در انتظار تيم فوتبال پرسپوليس است و از طرفي ديگر ما بايد زودتر براي ايجاد آرامش در تيم با مشکلات بازيکنان آشنا مي‌شديم.

به نقل از فارس، وي افزود: از همين رو امروز جلسه‌اي چهارساعته با دايي، پنجعلي و مسئولان مالي باشگاه داشتيم. در ابتداي اين جلسه در خصوص دو بازي آينده و مشکلات پيش رو گفت‌وگو کرديم که خوشبختانه با تعامل همه مشکلات از پيش روي‌مان برداشته شد.

منتقمي ادامه داد: ما براي دو بازي آينده مشکل بليت هواپيما، ترانسفر، پول توجيبي و ... نداريم و از الآن برنامه‌ريزي کرده‌ايم که از اينگونه مسائل حاشيه‌اي پيش روي تيم به وجود نيايد و ان‌شاءلله بچه‌ها با تمرکز بالا به دو بازي آينده فکر کنند.

منتقمي در پاسخ به سؤالي که پول بازيکنان چه زماني پرداخت مي‌شود، گفت: اين پول‌ها آماده پرداخت است اما از اين به بعد به بازيکنان پول دستي و چک هرگز نمي‌دهيم و از بازيکنان خواسته‌ايم هرچه سريعتر شماره حساب‌هاي خود را به ما اعلام کنند تا کارهاي پرداختي را انجام دهيم. بايد به دنبال مکانيزه شدن سيستم مالي باشگاه باشيم تا از لحاظ مالياتي نيز دچار مشکل نشويم. متأسفانه در چند وقت اخير از لحاظ مالياتي دچار مشکلاتي بوديم و اگر بازيکنان به جاي چک و پول دستي به حساب‌هايشان پول واريز شود ديگر مشکل مالياتي هم به وجود نخواهد آمد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سؤال ديگري که آيا پرداختي‌ها با نظر دايي انجام مي‌شود يا خير، گفت: ببينيد دايي سرمربي تيم است و ما فقط از او نقطه‌نظراتش را پرسيديم. او براي دو بازي آينده دغدغه‌هايي داشت که بايد آن را حل مي‌کرديم از طرفي ديگر نظرات او را شنيديم ضمناً از دايي بابت عملکردش در چند بازي گذشته تقدير شايسته‌اي شد و ما به ايشان خسته‌ نباشيد مي‌گوييم و اميدواريم در دو بازي آينده بتواند به اهدافش برسد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس در پايان درباره دو بازي آينده پرسپوليس نيز گفت: بازي‌هاي سختي را در پيش داريم اما بايد با تدابيري که مي‌انديشيم کاري کنيم که ذهن بازيکنان و کادر فني فقط به دو بازي آينده مشغول شود. بسيار اميدواريم و به بازيکنانمان و کادر فني اطمينان داريم که مي‌توانند به هدف خود برسند. ما هم تا آنجايي که از دستمان بر بيايد مشکلات را از پيش رو بر خواهيم داشت.
منتقمي: دايي نقطه‌نظراتش را گفت 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
  جنجال در آنفیلد؛ "نقطه" پایان کار صلاح و لیورپول؟
  پاس گل مسی از روی نقطه پنالتی!(عکس)
  کريمي: دايي فقط به منافع شخصي‎ فکر مي‌کند
  چرا وزير ورزش از دايي شکايت کرد؟
  مقايسه عملکرد درخشان و علي دايي
  بازگشت مجدد دايي به عرصه فوتبال
  منتقمي: بازي برگشت با ميلان برگزار مي‌کنيم
  شباهت‌هاي رحمتي با عابدزاده، دايي و پروين
  نکونام قبل از جام ملت‌ها از رکورد دايي مي‌گذرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان