امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کريمي: دايي فقط به منافع شخصي‎ فکر مي‌کند

#1
کريمي: دايي فقط به منافع شخصي‎ فکر مي‌کند 1


علي کريمي هافبک سابق تيم‌ملي‌ و پرسپوليس و مربي فعلي تيم‌ملي‌ فوتبال ايران در گفت‌وگويي غيرمنتظره با برنامه نود به مناسبت تولدش حرف هاي مختلفي را به زبان آورد و با ادبيات خاص خود از علي دايي انتقاد کرد.
................................................................................​....................


به گزارش "ورزش سه" علی کریمی که این روزها به عنوان دستیار کارلوس کی روش فعالیت می کند مقابل دوربین برنامه نود قرار گرفت و به سوالات فردوسی پور پاسخ داد.

علی کریمی در پاسخ به این سوال که آیا در دوران درس خواندن هم مانند مستطیل سبز نخبه بوده یا خیر، گفت:اتفاقا نخبه بودم و البته در درس نخواندن نخبه بودم!

کمک مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره خداحافظی های پیاپی اش از فوتبال گفت: البته یک بار خداحافظی ام را رسما اعلام نکرده بودم و اصلا چه ایرادی دارد من امروز خداحافظی کنم و فردا دوباره سلام بگویم.

کریمی در ادامه درباره خاطراتش از دوران حضور در تیم ملی گفت: از بچگی به شکمو بودن معروف بودم. بین فوتبالیست ها هم اسمم بد در رفته بود. منصورخان خیلی روی آن حساس بود. خاطرم هست که همیشه یک سانس زودتر می رفتم و جدا از بچه ها غذا می خوردم و بعد با بچه ها می رفتم و یک بار دیگر غذا می خوردم.

وی ادامه داد:یک روز فکر کنم پیش از بازی با چین بود که تصور نمی کردم بازی کنم و مثل همیشه یک پرس بیشتر خورده بودم. اما بعد از ظهر که خواب بعد از غذا را انجام می دادم برادر ابراهیمی صدایم کرد. وقتی او کسی را صدا می کرد یعنی جزو بازیکنان فیکس است. اول زدم رو سرم و بعدش رفتم بازی کردم.

کریمی درباره علاقه اش به کری پنالتی زدن و گرفتن هم اینطور توضیح داد: دروازه بانی را دوست داشتم اما دیدم از فرشید چیزی کاسب نیستیم و رفتیم جلو بازی کردم. یک بار هم اقای عابدینی به من گفت کارگر ساختمانی می گرفتم جای تو بهتر بود!

کریمی درباره تغییر وضعیت مالی اش و دنیای این روزهایش گفت:بعضی چیزها در بچگی برایم عقده شده بود و الان که دارم سعی می کنم آنها را تهیه کنم.

وی ادامه داد: ماشین دوست نداشتم و لباس و کفش دوست داشتم. چون سالی یک بار کفش می خریدیم سعی می کردم کفش میخی بگیرم تا بتوانم بازی کنم و بازی برایم مهم تر بود.

وی در ادامه خاطرات دوران بچگی اش گفت: در بچگی حتی با کیک و نوشابه هم سر تمرین رفتم. مثل علی پروین نبودیم که در بچگی کله و پاچه و ابگوشت بخوریم.

وی ادامه داد:اتفاقا علی آقا همیشه به ما توصیه می کردند کله پاچه بخوریم. خودشان هم خیلی پاچه دوست داشتند و می گفتند پاچه بخورید برای مچ پای تان خوب است. من هم البته پاچه دوست دارم اما برای تهیه کله پاچه معمولا مشکل دارم و آن را خوب پاک نمی کنند و این کار را سخت می کند.

علی کریمی در ادامه درباره نظرش درباره افراد مختلف نشان داد با علی دایی همچنان مشکلاتی دارد و درباره سرمربی برکنار شده پرسپولیس گفت: علی دایی آدمی است که فقط به خاطر منافعش با دیگران دوست می شود و رابطه دارد. این را من نمی گویم و خیلی ها که دور و برش بودند می توانند بگویند. من حتما از چنین افرادی دوری می کنم.

شماره هشت محبوب پرسپولیسی ها در ادامه اعلام کرد با باشگاه رقیب مذاکره کرده بود: بله، همین طور است و حتی قرارداد داخلی هم امضا کردم اما برگشتم. البته فدراسیون به دلیل فسخ قرارداد داخلی جریمه هم کرد. دست به جریمه شان خوب است!
ایــــنا رو نمیــــگم کــه بگـــی نا امیـــدی حتــی اگــه یــه روز خـــوش ندیــدی
فقــط تـویی تـویی که فــردا تو میــسازی تــو رئیس خودتـــی واس خودت ســربازی
پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ
آگهی
#2
دایی وقتی علی رو بازی نداد علی دشمنش شد متاسفم براش
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
#3
کلا مربیا با اسطوره ها مشکل دارن
کريمي: دايي فقط به منافع شخصي‎ فکر مي‌کند 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان