امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بابازاده: خوردن 4 گل براي هيچکس خوب نيست

#1
بابازاده: خوردن 4 گل براي هيچکس خوب نيست

مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال استقلال گفت:‌ دريافت 4 گل نه تنها براي رحمتي بلکه براي هيچ دروازه‌باني خوب نيست اما اگر او نبود شکست سنگين‌تري را متحمل مي‌شديم.
بابازاده: خوردن 4 گل براي هيچکس خوب نيست 1


حميد بابازاده در خصوص شکست سنگين استقلال مقابل ملوان انزلي گفت: آن مسابقه يک بازي خاص بود و انصافا روي اتفاقات نادر فوتبال گل دريافت کرديم. متاسفانه لغزندگي زمين و کيفيت بد آن اجازه نمي‌داد بازي با برنامه‌اي را شاهد باشيم و بارندگي چه قبل و چه در طول بازي باعث شده بود نتوانيم برنامه‌هايي که داشتيم پياده کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: ما موقعيت‌هايي داشتيم که گل نمي‌شد ولي در خيل از صحنه‌ها غيرعادي گل مي‌خورديم و حتي زماني که گل اول را زديم مي‌توانستيم به بازي برگرديم اما باز هم غيرعادي گل دريافت کرديم.

مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه رحمتي 4 گل خورده و عملکرد او را چطور مي‌بنيد، گفت: جدا از مصدوميتي که اين بازيکن داشت بايد بگويم وقتي يک دروزاه‌بان 4 گل دريافت مي‌کند کمتر مي‌توان از عملکرد او دفاع کرد و يک گلر بزرگ خيلي برايش سخت است که 4 گل را بپذيرد اما انصافا او روي گل‌ها مقصر نبود. شايد بعضي‌ها روي گل اول به او ايراد بگيرند ولي اگر صحنه را از پشت دروازه ببينيد متوجه مي شويد که رحمتي دقيقا در مسير توپ قرار گرفت و توپ تغيير جهت داد و با توجه به شرايط زمين تنها راه چاره‌اش دفع توپ بود.

بابازاده تاکيد کرد: در آن صحنه توپ جلوي باي مهاجم ملوان افتاد و تبديل به گل شد ولي سه گل ديگر مهارناشدني بودند و حتي شاهد بوديم روي چند صحنه بعد از گل سوم و چهارم رحمتي عملکرد خوبي داشت و همان عکس‌العمل‌ها باعث شد تا شکست سنگين‌تري را متحمل نشويم. او تلاش خود را براي گل نخوردن انجام داد ولي بدون جانبداري بايد قبول کنيم شايد هر دروازه‌بان ديگري که درون دروازه‌ ما بود نمي‌توانست آن توپ‌ها را مهار کند.

وي در پايان در خصوص عملکرد رحمتي در اين فصل گفت: اگر در خصوص آناليز او صحبت کنيم بايد بگويم در نيم فصل دوم خيلي خوب ظاهر شده و در بيشتر بازي‌ها دروازه استقلال را بسته نگه داشته است. من قبلا هم اشاره کردم خوردن 4 گل براي يک گلر خوب نيست ولي اعتقاد دارم رحمتي يکي از بهترين دروازه‌بانان آسيا است و در بازي‌هاي پيش رو يکي از نقاط قوت ما خواهد بود.
بابازاده: خوردن 4 گل براي هيچکس خوب نيست 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نیمار مثل آب خوردن تیم عوض کرد (عکس)
  خط خوردن عادل غلامی از تیم ملی والیبال!
  بازداشت دروازه‌بانی که رکورد گل خوردن را شکست!
  رضا قوچان نژاد: مشکل چارلتون راحت گل خوردن است
  تراشتگن: در پیروزی های پرگل هم خوردن گل بد ناراحت کننده است!
  پيام هاي بازيكنان بارسا براي رافينيا
  چهار نكته اي كه نيمار براي فصل بعد بايد از انها دست بكشد +عكس
  ویدئو/ فریب خوردن دیدنی کوبیاک توسط موسوی و معروف
  ورزش براي مبارزه با سلوليت
  به سيدجلال و ستاره هاي فوتبال براي پیوستن به پرسپوليس آماده باش مي دهم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان