امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 2.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هیتلر و ماوراء الطبیعه

#51
از این اطلاعات استفاده کنینHeartHeartHeartHeart


۲۰ آوریل سال ۱۸۸۹ میلادی ـ آدولف هیتلر متولد شد





۱۲۱ سال پیش در روز ۲۰ آوریل سال ۱۸۸۹ میلادی آدولف هیتلر در منطقه اتریش علیا در امپراتوری اتریش مجارستان متولد شد.
پدرش آلویس هیتلر یک کارمند مرفه گمرک بود.وی در سومین ازدواجش با دختر عمویش که ۲۲ سال از او جوانتر بود ازدواج کرد که حاصل این ازدواج آدولف بود.
صدراعظم و رهبر آلمان نازی آینده دوران کودکی خوشی را سپری کرد.پدرش مایل بود او یک کارمند دولت شود اما آدولف به نقاشی و معماری علاقه داشت.
آدولف در تحصیلات بدترین نمرات را می گرفت و سرانجام تحصیل را رها کرد ودر سن ۱۶ سالگی از خانه پدری فرار کرد و به شهر وین رفت اما در سال ۱۹۰۹ میلادی پس از دومین ناکامی اش در امتحان ورودی مدرسه هنرهای زیبای وین ضربه سختی خورد.
این هنرمند ناکام به زودی میراث پدری را به تاراج می دهد به طوری که ناگزیر می شود به اماکن مخصوص بی خانمان ها مراجعه کند. آدولف خانه بدوش کینه طبقه بورژوا شهر جهان وطن وین را به دل می گیرد و آن را در اعماق قلبش حفظ می کند.
در اوت سال ۱۹۱۴ میلادی پس از آغاز جنگ جهانی اول به طور داوطلبانه به ارتش باویر می پیوندد.در جبهه جنگ تفاوت طبقاتی و تحقیرهای زندگی غیرنظامی را فراموش می کند و به دلیل شجاعتش در خط اول جبهه توجه افسران را به خود جلب می نماید.
در اوت سال ۱۹۱۸ میلادی در حالیکه سرجوخه بود مدال شجاعت صلیب آهنی درجه یک را دریافت می کند.سپس در جبهه فلاندر در روز ۱۶ اکتبر سال ۱۹۱۸ میلادی بر اثر گاز سمی مجروح می شود و هنگامی که در بیمارستان بستری بود جنگ خاتمه می یابد.
پس از خاتمه جنگ زندگی پرماجرای آدولف هیتلر آغاز می گردد.در ۲۴ فوریه سال ۱۹۲۰ میلادی حزب ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان که مخفف حروف اول آن به زبان آلمانی « نازی » است را تاسیس می کند و از سوی پیروان حزبش لقب فوهرر (رهبر) را می گیرد.
از آن پس هیتلر با سخنرانی ها و اعمال خشونت اعضای حزبش مخالفان را مرعوب کرده و سرانجام در سال ۱۹۳۳ میلادی صداعظم آلمان می شود.این سرآغاز یک دوران سیاه برای تاریخ جهان است که حتی با خاتمه جنگ جهانی دوم که بانی آن هیتلر بود نیز عواقب آن تا سال های سال گریبان بشریت را رها نمی کند.
به این ترتیب در روز ۲۰ آوریل سال ۱۸۸۹ میلادی آدولف هیتلر متولد می شود.در این روز مردی متولد می شود که با ایجاد جنگ جهانی دوم موجب ویرانی آلمان ، اروپا و بخش های دیگری از جهان شده و میلیون ها نفر را به کام مرگ می کشاند.
Heartهمیشه خداه فقطخداHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، در جستجوی حقیقت ، FARID.SHOMPET ، .ali.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  از اختراع ماشین تحریر تا دور افتخار هیتلر در پاریس
  هیتلر چگونه مــُــرده است ؟!
  نظرتون در مورد هیتلر چیه؟
  سخنرانی های هیتلر با زیرنویس فارسی
  طرح تغییر قیافه هیتلر !
  وقتی هیتلر گریه کرد؟
  آدولف هیتلر واقعا که بود و چه کرد ؟؟؟؟
  آدولف هیتلر پیشوای بزرگ _تکنولوژی برتر نازی
  صاویر دیده نشده از هیتلر، چرچیل و نازی ها در جنگ جهانی دوم
  افشای مدارک پزشکی هیتلر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان