امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صنایع دستی رنجان را از چه بازارهایی می توانیم بخریم؟

#1
صنایع دستی زنجان را از کجا بخریم؟
صنایع دستی زنجان را می‌توانید هم از بازارهای معروف این استان و هم به‌صورت آنلاین تهیه کنید.

·بازار زنجان
بازار زنجان در مرکز بافت قدیمی ، در امتداد راه‌های ورودی به شهر قرار دارد که به شکل یک خط مستقیم که طولانی‌ترین بازار کشور به‌حساب می‌آید، از سوی غرب به شرق کشیده شده است. این بازار را به دو محل بازار پایین و بازار بالا نام‌گذاری کرده‌اند.
این بازار هویت فرهنگی اقتصادی زنجان است که همه‌ی مسیرها به آن ختم می‌شود. سبک معماری و شواهد تاریخی گواه از آن است که در سال 1205 هجری قمری در زمان آقا محمدخان قاجار و در سال 1213 در زمان فتحعلی شاه قاجار کامل شده است و راسته‌های آن تا سال 1324 قمری، در زمان محمدعلی شاه به شکل کنونی درآمده است.
در این بازار هم کاروانسراها و سراهای فراوانی در قسمت‌های فرعی وجود دارند که یک برای کسب‌وکارهای خاص و متفاوتی هستند. همین‌طور وجود مساجد به تعداد بالا در این بازار گویای پویایی این قطب گردشگری از زمان‌های گذشته است. توریست‌ها و گردشگران، در کنار خرید در این بازار، از آثار باستانی و معماری زیبای آن‌هم لذت فراوان خواهند. همان‌طور که گفته شد این بازار، به‌عنوان بازار بالا و پایین، به دو بخش شرق و غرب تقسیم‌شده است که بازار بالا دارای بازار قیصریه، امام‌زاده و بازار بزازها و غیره است. بازار قیصریه که در بازار تاریخی زنجان قرار دارد، هم‌اکنون محلی برای فروش اجناس لوکس و صنایع دستی استان زنجان است.

·پاساژ تهران در زنجان
یکی از پاساژهای مشهور زنجان که به علت مغازه‌های طلافروشی‌اش و صنایع دستی استان زنجان مشهور است، پاساژ تهران است. مغازه‌های طلافروشی، در قسمت همکف این مرکز خرید قرار دارند و در بقیه طبقه‌ها نیز، فروشگاه‌های کیف و کفش به‌طور گسترده وجود دارند که برای بیشتر سلیقه‌ها مناسب هستند. ساعت آغاز کار در این پاساژ،‌ از ساعت ۹ صبح شروع و تا ۲۲ شب ادامه دارد. این مرکز خرید در روزهای جمعه هم تعطیل است. مرکز خرید تهران، بین چهارراه انقلاب و سبزه‌میدان، واقع در خیابان امام خمینی است. این پاساژ علاوه بر یک مرکز برای خرید یک مکان گردشگری و تفریحی نیز محسوب می‌شود.

·خرید آنلاین صنایع دستی استان زنجان
اگر توانایی حضوری خریدن صنایع دستی استان زنجان را ندارید به‌راحتی و بدون صرف هزینه‌های اضافی می‌توانید با استفاده از فروشگاه‌های آنلاین محصول موردنیاز خود را تهیه فرمایید. برای خرید غیرحضوری محصولات صنایع دستی بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و مشهور استفاده کنید.
با استفاده از خرید از این فروشگاه‌ها هم در وقت خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم توانایی مقایسه قیمت را خواهید داشت. آرامان مرجع عرضه محصولات صنایع دستی شهرهای مختلف ایران ازجمله استان زنجان است.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  صنایع دستی مازندران را از کجا بخریم؟
  انواع صنایع دستی اصفهان + معرفی سایت برای خرید
  بهترین راه های خرید صنایع دستی یزد چیست
  ابزار و اصطلاحات چاپ دستی
  چاپ دستی
  قزوین قطب صنایع دستی ایران
  پرطرفدار ترین صنایع دستی ایران
  صنایع دستی اصفهان
  فرنجی (صنایع دستی کردستان)
  مفرشو رایج ترین صنایع دستی از قدیم الایام تا به امروز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان