01-04-2021، 13:38
ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻧﺴﭙﺖ ﻟﮑﺴﻮﺱ LF-Z ﺑﺮﻗﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ ﻧﻤﻮﻧﻪﺍﯼ ﺍﺯ ﺳﺒﮏ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼﻫﺎﯼ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻬﺎﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۵ ﻭﺍﺭﺩ ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ.
ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻧﺴﭙﺖ ﺭﻭﯼ ﯾﮏ ﭘﻠﺘﻔﺮﻡ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺑﺎﺗﺮﯼ-ﺑﺮﻗﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺍﺯ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﭼﻬﺎﺭ ﭼﺮﺥ ﻣﺤﺮﮎ DIRECT4 ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺑﺮﻗﯽ ﺭﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﯾﻊ ﺑﻪ ﭼﺮﺥﻫﺎ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻗﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺮﺥﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﭘﯿﮑﺮﺑﻨﺪﯼﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﯾﻔﺮﺍﻧﺴﯿﻞ ﺟﻠﻮ، ﺩﯾﻔﺮﺍﻧﺴﯿﻞ ﻋﻘﺐ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺮﺥ ﻣﺤﺮﮎ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﺍﺳﺖ.
ﻟﮑﺴﻮﺱ ﺟﺰﺋﯿﺎﺕ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺳﺨﺖﺍﻓﺰﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﺑﻪ ﺟﺰ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺗﺼﺎﻝ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﭼﺮﺥ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮑﯽ (ﺑﺎ ﺳﯿﻢ) ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﭘﯿﺶﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﺍﺯ ﺁﯾﻨﺪﻩ
ﮐﺎﻧﺴﭙﺖ ﻟﮑﺴﻮﺱ LF-Z ﺑﺮﻗﯽ ﭘﯿﺶﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﺍﺯ ﺗﮑﺎﻣﻞ ﺯﺑﺎﻥ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺍﺳﺖ. ﺑﺎ ﻧﯿﻤﺮﺧﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﮐﻮﭘﻪ-ﮐﺮﺍﺱﺍﻭﻭﺭﻫﺎ، ﻧﻤﺎﯼ ﺟﻠﻮﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻧﺴﭙﺖ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺩﻭﮎ ﻧﺦﺭﯾﺴﯽ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﯾﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺮﻗﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻕ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﻣﻨﺎﻓﺬ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺍﻭﺭﻫﻨﮓﻫﺎﯼ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ﻭ ﻋﻘﺐ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﭼﺮﺥﻫﺎﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺟﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. ﻧﻤﺎﯼ ﭘﺸﺘﯽ LF-Z ﺑﺮﻗﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﯾﮏ ﻧﻮﺍﺭ LED ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻭ ﯾﮏ ﭼﺮﺍﻍ ﺗﺮﻣﺰ ﺳﻮﻡ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻋﻤﻮﺩﯼ ﺩﺭ ﺳﭙﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺗﺎﺯﻭﻧﺎ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﮐﻪ ﻣﻌﺎﺩﻝ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﮐﻠﻤﻪ ﺗﺎﺯﯾﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺍﺯ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺍﺳﺐ ﻭ ﺳﻮﺍﺭﮐﺎﺭﺵ ﺍﻟﻬﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻓﺮﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﺒﮏ ﯾﻮﻍ، ﺳﻮﺋﯿﭻﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭ ﯾﮏ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﻫﺪﺁﭖ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﻋﺮﺿﻪ ۲۵ ﻟﮑﺴﻮﺱ ﺟﺪﯾﺪ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۵، ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ۱۰ ﻣﺪﻝ ﺑﺮﻗﯽ
ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺭﻭﻧﻤﺎﯾﯽ ﺍﺯ LF-Z، ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻃﺮﺣﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻌﺮﻓﯽ ۲۰ ﻣﺪﻝ ﺟﺪﯾﺪ ﯾﺎ ﺑﻬﺒﻮﺩﯾﺎﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۵ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ۱۰ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺁﻥﻫﺎ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻧﯿﺎﺯﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﻭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺟﻬﺎﻥ، ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺑﺮﻗﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﺑﺎﺗﺮﯼ-ﺑﺮﻗﯽ، ﭘﻼﮔﯿﻦ ﻫﯿﺒﺮﯾﺪﯼ ﯾﺎ ﻫﯿﺒﺮﯾﺪﯼ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ.
ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻗﺼﺪ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﻭ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ ﺗﺎ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺭﺍ ﺟﻠﺐ ﮐﻨﺪ. ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺪﻝ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺭﺍ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮏ ﺷﻮﻓﺮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻧﻮ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯽﮐﻨﺪ.
ﻫﺪﻑ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻧﺴﺨﻪﻫﺎﯼ ﺑﺮﻗﯽ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪﺵ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۵ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺑﺮﻗﯽﺍﺵ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺑﻨﺰﯾﻨﯽﺍﺵ ﺷﻮﻧﺪ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۵۰ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ ﮐﺮﺑﻨﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺮﺧﻪ ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺳﺎﺧﺖ ﻣﻮﺍﺩ، ﻗﻄﻌﺎﺕ ﻭ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ، ﻟﺠﺴﺘﯿﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭ، ﺩﻓﻊ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﺑﺎﺯﯾﺎﻓﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻔﺮ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ.
ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻧﺴﭙﺖ ﺭﻭﯼ ﯾﮏ ﭘﻠﺘﻔﺮﻡ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺑﺎﺗﺮﯼ-ﺑﺮﻗﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺍﺯ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﭼﻬﺎﺭ ﭼﺮﺥ ﻣﺤﺮﮎ DIRECT4 ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺑﺮﻗﯽ ﺭﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﯾﻊ ﺑﻪ ﭼﺮﺥﻫﺎ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻗﺪﺭﺕ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺮﺥﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﭘﯿﮑﺮﺑﻨﺪﯼﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﯾﻔﺮﺍﻧﺴﯿﻞ ﺟﻠﻮ، ﺩﯾﻔﺮﺍﻧﺴﯿﻞ ﻋﻘﺐ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺮﺥ ﻣﺤﺮﮎ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﺍﺳﺖ.
ﻟﮑﺴﻮﺱ ﺟﺰﺋﯿﺎﺕ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺳﺨﺖﺍﻓﺰﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﺑﻪ ﺟﺰ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺗﺼﺎﻝ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﭼﺮﺥ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮑﯽ (ﺑﺎ ﺳﯿﻢ) ﺻﻮﺭﺕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﭘﯿﺶﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﺍﺯ ﺁﯾﻨﺪﻩ
ﮐﺎﻧﺴﭙﺖ ﻟﮑﺴﻮﺱ LF-Z ﺑﺮﻗﯽ ﭘﯿﺶﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﺍﺯ ﺗﮑﺎﻣﻞ ﺯﺑﺎﻥ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﺍﺳﺖ. ﺑﺎ ﻧﯿﻤﺮﺧﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﮐﻮﭘﻪ-ﮐﺮﺍﺱﺍﻭﻭﺭﻫﺎ، ﻧﻤﺎﯼ ﺟﻠﻮﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻧﺴﭙﺖ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺩﻭﮎ ﻧﺦﺭﯾﺴﯽ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﺍﺳﺖ، ﺍﻣﺎ ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﯾﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺮﻗﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻕ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﻣﻨﺎﻓﺬ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺍﻭﺭﻫﻨﮓﻫﺎﯼ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺩﺭ ﺟﻠﻮ ﻭ ﻋﻘﺐ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﭼﺮﺥﻫﺎﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺟﻠﺐ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. ﻧﻤﺎﯼ ﭘﺸﺘﯽ LF-Z ﺑﺮﻗﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﯾﮏ ﻧﻮﺍﺭ LED ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻭ ﯾﮏ ﭼﺮﺍﻍ ﺗﺮﻣﺰ ﺳﻮﻡ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻋﻤﻮﺩﯼ ﺩﺭ ﺳﭙﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻣﯽﮔﻮﯾﺪ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺗﺎﺯﻭﻧﺎ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﮐﻪ ﻣﻌﺎﺩﻝ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﮐﻠﻤﻪ ﺗﺎﺯﯾﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﮐﺎﺑﯿﻦ ﺍﺯ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺍﺳﺐ ﻭ ﺳﻮﺍﺭﮐﺎﺭﺵ ﺍﻟﻬﺎﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻓﺮﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﺒﮏ ﯾﻮﻍ، ﺳﻮﺋﯿﭻﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭ ﯾﮏ ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﻫﺪﺁﭖ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
ﻋﺮﺿﻪ ۲۵ ﻟﮑﺴﻮﺱ ﺟﺪﯾﺪ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۵، ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ۱۰ ﻣﺪﻝ ﺑﺮﻗﯽ
ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺭﻭﻧﻤﺎﯾﯽ ﺍﺯ LF-Z، ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻃﺮﺣﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻌﺮﻓﯽ ۲۰ ﻣﺪﻝ ﺟﺪﯾﺪ ﯾﺎ ﺑﻬﺒﻮﺩﯾﺎﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۵ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ۱۰ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺁﻥﻫﺎ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻧﯿﺎﺯﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﻭ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺟﻬﺎﻥ، ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺑﺮﻗﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﺑﺎﺗﺮﯼ-ﺑﺮﻗﯽ، ﭘﻼﮔﯿﻦ ﻫﯿﺒﺮﯾﺪﯼ ﯾﺎ ﻫﯿﺒﺮﯾﺪﯼ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ.
ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻗﺼﺪ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﻭ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺍﺳﭙﺮﺕ ﺭﺍ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ ﺗﺎ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺭﺍ ﺟﻠﺐ ﮐﻨﺪ. ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺪﻝ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺭﺍ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮏ ﺷﻮﻓﺮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻧﻮ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯽﮐﻨﺪ.
ﻫﺪﻑ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻧﺴﺨﻪﻫﺎﯼ ﺑﺮﻗﯽ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪﺵ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۲۵ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺑﺮﻗﯽﺍﺵ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺑﻨﺰﯾﻨﯽﺍﺵ ﺷﻮﻧﺪ. ﻟﮑﺴﻮﺱ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﺩ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ ۲۰۵۰ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ ﮐﺮﺑﻨﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﭼﺮﺧﻪ ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺳﺎﺧﺖ ﻣﻮﺍﺩ، ﻗﻄﻌﺎﺕ ﻭ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ، ﻟﺠﺴﺘﯿﮏ ﺧﻮﺩﺭﻭ، ﺩﻓﻊ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﺑﺎﺯﯾﺎﻓﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺻﻔﺮ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ.