ﺩﺭ ﺧﺒﺮﯼ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﻣﺎﻟﯽ ﺳﺎﻧﮓ ﯾﺎﻧﮓ ﺗﻌﺠﺐﺁﻭﺭ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺪ ﮐﺮﻩﺍﯼ ﺭﮐﺴﺘﻮﻥ ﻣﺪﻝ ۲۰۲۱ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﺮﯾﺘﺎﻧﯿﺎ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺮﺩ.
ﺩﺭ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﮐﻨﻮﻧﯽ، ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺍﻋﻼﻡ ﻭﺭﺷﮑﺴﺘﮕﯽ ﻭ ﻋﺪﻡ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻭﺍﻡﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﯽﺭﺳﺪ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺑﺎﺯﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﺑﺪﻫﯽﻫﺎ ﻭ ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻥ ﺟﺪﯾﺪ، ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯ ﮐﺮﻩﺍﯼ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻪ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﭘﺮﭼﻤﺪﺍﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺁﭘﺪﯾﺖ ﮐﻨﺪ.
ﺍﻭﻝ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺟﻠﻮﭘﻨﺠﺮﻩ ﺟﺪﯾﺪ ﺭﺍ ﻣﯽﺑﯿﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﺭﮐﺴﺘﻮﻥ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺪﻫﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻧﺴﻞ ﮐﻨﻮﻧﯽ ﺧﻮﺩﺵ ﺯﺷﺖﺗﺮ ﺷﻮﺩ. ﻧﻤﺎﯼ ﻋﻘﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ MG ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻫﮑﺘﻮﺭ ﺍﺳﺖ. ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﺎﻧﻪ ﺭﮐﺴﺘﻮﻥ ﺟﺪﯾﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺯﺷﺖ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺜﻞ ﺭﻭﺩﯾﻮﺱ ﻭ ﻣﻮﺳﻮ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺩﺍﺭﺩ.
ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﻇﺎﻫﺮ ﺧﻼﺻﻪ ﻧﻤﯽﺷﻮﻧﺪ. ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻮﺗﻮﺭ ۲.۲ ﻟﯿﺘﺮﯼ ﺩﯾﺰﻟﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺳﺎﻧﮓ ﯾﺎﻧﮓ ﺑﻬﺮﻩ ﻣﯽﺑﺮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻧﺴﻞ ﻗﺒﻠﯽ ﺗﻮﺍﻥ ۱۷۸ ﺍﺳﺐ ﺑﺨﺎﺭ
ﻭ ﮔﺸﺘﺎﻭﺭ ۴۲۰ ﻧﯿﻮﺗﻦ ﻣﺘﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽﮐﺮﺩ، ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﻮﺍﻥ ۱۹۹ ﺍﺳﺐ ﺑﺨﺎﺭ ﻭ ﮔﺸﺘﺎﻭﺭ ۴۴۱ ﻧﯿﻮﺗﻦ ﻣﺘﺮ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽﮐﻨﺪ.
ﺟﻌﺒﻪﺩﻧﺪﻩ ﻣﺮﺳﺪﺱ ﺑﻨﺰ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺸﺨﺼﻪﻫﺎﯼ ﻣﺪﻝﻫﺎﯼ ﺩﻫﻪ ۹۰ ﻭ ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺩﻫﻪ ۲۰۰۰ ﺳﺎﻧﮓ ﯾﺎﻧﮓ ﺑﻮﺩ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺟﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺟﻌﺒﻪﺩﻧﺪﻩ ﻫﺸﺖ ﺳﺮﻋﺘﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﺯ ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﺗﺮﺍﻧﺰﯾﺲ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻗﺪﺭﺕ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﺟﻨﺴﯿﺲ، ﻫﯿﻮﻧﺪﺍﯼ ﻭ ﮐﯿﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻣﯽﮐﻨﺪ.
ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻗﺪﺭﺕ ﺟﺪﯾﺪ ﺳﻄﺢ ﺳﺮﻭﺻﺪﺍ، ﻟﺮﺯﺵ ﻭ ﺳﺨﺘﯽ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽﺩﻫﺪ. ﺳﺎﻧﮓ ﯾﺎﻧﮓ ﺍﺩﻋﺎ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻓﻀﺎﯼ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺭﮐﺴﺘﻮﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺁﺭﺍﻡﺗﺮﯾﻦ ﮐﺎﺑﯿﻦﻫﺎ ﺩﺭ ﮐﻼﺱ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺳﺖ.
ﺭﮐﺴﺘﻮﻥ ﺩﺭ ﺩﻭ ﻧﺴﺨﻪ ﻋﺮﺿﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ: ﻭﻧﺘﻮﺭﺍ ﻭ ﺁﻟﺘﯿﻤﯿﺖ. ﻗﯿﻤﺖ ﻭﻧﺘﻮﺭﺍ ﺍﺯ ۳۷۹۹۵ ﭘﻮﻧﺪ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺗﻬﻮﯾﻪ ﺩﻭ ﻣﻨﻄﻘﻪﺍﯼ، ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﻟﻤﺴﯽ ۸ ﺍﯾﻨﭽﯽ ﺑﺎ ﺍﭘﻞ ﮐﺎﺭﭘﻠﯽ ﻭ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ﺍﺗﻮ، ﻓﺮﻣﺎﻥ ﭼﺮﻣﯽ ﮔﺮﻣﮑﻦ ﻭ ﺻﻨﺪﻟﯽﻫﺎﯼ ﺟﻠﻮﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺑﺮﻗﯽ، ﮔﺮﻣﮑﻦ ﻭ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺗﻬﻮﯾﻪ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ۹ ﮐﯿﺴﻪ ﻫﻮﺍ ﺩﺍﺭﺩ.
ﻧﺴﺨﻪ ﺁﻟﺘﯿﻤﯿﺖ ۴۰۶۶۵ ﭘﻮﻧﺪﯼ ﺻﻨﺪﻟﯽﻫﺎﯼ ﭼﺮﻣﯽ، ﭼﺮﺍﻍﻫﺎﯼ ﻣﻪﺷﮑﻦ LED، ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ ﺭﺳﺎﻧﻪﺍﯼ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ، ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ۳۶۰ ﺩﺭﺟﻪ، ﺗﺠﻬﯿﺰﺍﺕ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭ ﺩﺭﺏ ﻋﻘﺐ ﺑﺮﻗﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺑﺎﻻ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯽﮐﻨﺪ.