امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سازنده‌ی Sniper Elite: قابلیت رهگیری پرتو و SSD اکس‌باکس سری اکس، انقلاب بزرگی را در

#1
سازنده‌ی Sniper Elite: قابلیت رهگیری پرتو و SSD اکس‌باکس سری اکس، انقلاب بزرگی را در 1

در طول چند ماه اخیر، بحث‌ها و صحبت‌های بسیاری در مورد قابلیت‌های کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس صورت گرفته است. برخی از توسعه‌دهندگان اعتقاد دارند که قدرت بالای این کنسول‌ها، انقلاب بزرگی را در عناوین جهان باز به وجود خواهد آورد. اما این موضوع در مورد سبک‌های دیگر چگونه است؟  وب‌سایت Windows Central به‌تازگی مقاله‌ی جدیدی را منتشر کرده است که واکنش‌های مختلف توسعه‌دهندگان در خصوص ویژگی‌های کنسول اکس‌باکس سری اکس را نشان می‌دهد. در این میان، آقای کوین فلویر-لی (Kevin Floyer-Lea) از استودیوی ربلیون (Rebellion)، واکنش جالبی را نسبت به این موضوع داشته است. وی اعتقاد دارد که سخت‌افزار این کنسول مزایای بسیاری را برای عناوین خطی‌تر و بازی‌های مخفی‌کاری همانند سری Sniper Elite خواهد داشت.

مشخصاً وجود جلوه‌های بصری پرجزئیات، رزولوشن ۴K و نرخ فریم بالا مزایای بسیاری را برای عناوینی همانند Sniper Elite درپی خواهد داشت، اما قابلیت رهگیری پرتوی (Ray Tracing) سخت‌افزار کنسول اکس‌باکس سری اکس، که شامل رهگیری پرتوی صوتی نیز است، تاثیرات زیادی دارند.
آقای کوین فلویر-لی در این باره گفت:
نقل قول:
قابلیت رهگیری پرتوی سخت‌افزار اکس‌باکس سری اکس، از ویژگی‌های بسیار خوب این کنسول است. این قابلیت نه‌تنها این امکان را برای ما فراهم می‌کند که محیط‌های پویاتر و واقع‌گرایانه‌تری را به مخاطبان ارائه دهیم، بلکه می‌تواند کارهای بیشتری را نیز انجام دهد. به‌طور مثال، ما می‌توانیم کارهای فوق‌العاده‌ای را با صوت انجام دهیم تا واقع‌گرایی را بیشتر کنیم. به عنوان مثال، مدل‌سازی صدای واقع‌گرایانه برای شنیدن صدای هوش مصنوعی به طور همزمان، یک ویژگی بسیار مفید برای ساخت عناوین مخفی‌کاری است.
به گفته‌ی وی، جریان سریع داده‌ها در SSD کنسول اکس‌باکس سری اکس تنها برای خلق جهان‌های بزرگ نیست. این قابلیت به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا جزئیاتی مانند هوش مصنوعی و انیمیشن را بهبود ببخشند.
نقل قول:
سرعت بالای ذخیره‌سازی SSD این امکان را به ما می‌دهد که محیط‌های زیبا و واقع‌گرایانه را کرده و آن‌ها را در یک فلش بارگذاری کنیم. ما در مورد محیط‌هایی بسیار بزرگ‌تر از آنچه که در اکس‌باکس وان می‌توان بسازیم، صحبت می‌کنیم. یافتن چیزهای جدید برای جریان بخشی، قسمت مهمی از این نسل است و استریم انیمیشن تفاوت‌ها را در ضبط حرکات (Motion Capture) رقم می‌زند. اکنون می‌توانیم از ضبط حرکات دقیق در مقیاس بسیار وسیع‌تری پشتیبانی کنیم. مانند اینکه شخصیت های غیر قابل بازی به‌سادگی کارهای خود را در پس زمینه انجام می‌دهند. به عنوان مثال، به‌جای آن که همه‌ی NPCهای دشمن به صورت یکسان حرکت کنند. سرعت ذخیره‌سازی SSD قابلیتی است که با آن می‌توانیم بسیاری از انیمیشن‌های منحصر‌به‌فرد Motion Capture شده را ارائه دهیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت سونی در حال پژوهش برروی قابلیت ردیابی حرکت انگشتان دست برای عناوین واقعیت مجازی
  مدیر بخش توسعه‌ی اکس‌باکس: در حال حاضر هیچ راهی برای کاهش حجم فایل بازی‌ها وجود ندارد
  در طراحی کنسول اکس‌باکس سری اکس به قیمت نهایی آن نیز توجه شده است
  نرخ فریم استاندارد کنسول اکس‌باکس سری اکس ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود
  عناوین انحصاری اکس‌باکس سری اکس در ماه جولای نمایش داده خواهند شد
  استودیو‌های بازی‌سازی اکس‌باکس برای “تابستانی بزرگ” برنامه دارند
  به گفته‌ی فیل اسپنسر، برخی از بازی‌های اکس‌باکس سری اکس ممکن است با تاخیر عرضه شوند
  تاریخ برگزاری رویداد ویژه‌ی اکس‌باکس مشخص شد
  تصویری از نشان تجاری اکس‌باکس سری اکس منتشر شد
  فیل اسپنسر: تا رونمایی از بازی‌های اکس‌باکس سری اکس زمان زیادی باقی نمانده است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان