امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

۶ روند بازاریابی آنلاین در سال 2017

#1
به گزارش پی سی مگزین، مجله‌ی فوربس و اینترنت مگزین در اینجا به بزرگترین روندهای تبلیغات اینترنتی که حتماً باید از آنها در سال 2017 آگاه باشید اشاره می‌کنیم. آنطور که به نظر می‌رسد 2017 سال خیلی خوبی برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازاریابی آنلاین خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که این نوع جدید کسب‌ وکار با این روندها شاهد تغییر و تحولی اساسی باشد:


 

    بازاریابی ویدئویی، سلطان بازی خواهد بود.
آگهی‌های ویدئویی قطعا چیز جدیدی نیستند، آنهم با توجه به پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند فیسبوک که به آگهی‌دهندگان، گزینه‌های ویدئویی مختلفی برای انتخاب می‌ دهند. سال 2017 قرار است متفاوت باشد، زیرا گوگل در نهایت دارد با قرار دادن آگهی ویدئویی در SERP یا صفحه نتیجه موتور جستجو کنار می‌آید. این نشانه‌ای است که کاربران نسبت به گذشته بیشتر پذیرای تبلیغات ویدئویی به صورت آنلاین هستند و در صورت ادامه‌ این روند، انتظار می‌رود که شاهد گونه‌های بیشتری از تبلیغات ویدئویی باشیم که در مکان هایی که انتظار نمی‌ رود ظاهر شوند و حالا که گوگل، مالکیت یوتیوب را هم به عهده دارد این امکانات، در عمل با محدودیتی مواجه نیستند.
 
    جستجوگر اپلیکشن این صنعت را منفجر خواهد کرد.
گوگل مدتی است که جستجوگر اپلیکیشن را طراحی کرده است اما از آنجایی که امکانات رتبه گذاری برای اپلیکیشن‌ها روز به روز پیچیده‌تر می‌شود سال 2017 سالی خواهد بود که مالکان کسب وکار، بیش از گذشته به مزیت‌های قابل رؤیت بودن آنلاین یک اپلیکیشن خاص پی خواهند برد. شکی نیست که سایتی که با موبایل بهینه شده، نقش اعجاب‌ آوری در اینکه به چشم جمعیت همیشه سیار، خوش بیاید ایفا می‌ کند، اما به زودی این اپلیکیشن‌ها هستند که جای آنها را می‌ گیرند. اپلیکیشن‌ها می‌ توانند همه کارهایی را که سایت اینترنتی می‌ کند انجام دهند به استثنای شیوه‌هایی که مستقیم‌ تر، متعارف‌ تر و دسترس پذیرتر هستند. ما هنوز چندین سال از اینکه ایلیکیشن‌ها به عنوان یک واسطه، جایگزین وب‌سایت‌ها شوند فاصله داریم اما سال 2017 سالی اساسی در اقتباس اپلیکیشن از چشم اندازهای مالکان کسب وکار خواهد بود.
 

 
    دسکتاپ به نفع موبایل کنار خواهد رفت.
۲۰۱۵ سال بزرگی برای موبایل بود؛ گوگل نه تنها اعلام کرد که ترافیک موبایل بالاخره از ترافیک دسکپتاپ در ۱۰ کشور متفاوت پیشی گرفت، همچنین سالی بود که آنها آپدیت الگوریتم «موبایل گدون» را منتشر کردند تا سایت‌هایی را که برای موبایل بهینه نشده‌اند به تدریج از دور خارج کنند. اما چنین به نظر می‌رسد که شما مجبور نیستید علاوه بر یک نسخه موبایل، یک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت دسکتاپ بهینه شده هم داشته باشید؛ بر اساس گوگل، سایتی که تنها مجهز به موبایل است و هیچ همتای دسکتاپی ندارد کاملاً قابل قبول است. این به تنهایی برای پایین راندن ترافیک دسکتاپ کافی نخواهد بود اما واضح است که خود گوگل، طرفدار کیست؛ آنها روی این حساب می‌کنند که ترافیک دسکپتاپ به تدریج تحلیل رود، به این معنا که پول هوشمند، به بازاریابی آنلاین متمرکز با موبایل متکی شود.
 
    استفاده از دستیارهای دیجیتال (Digital Assistants ) در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت عادی خواهد شد.
بهینه سازی موتور جستجو (دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو ) و پرداخت به ازای کلیک (پی پی سی) دو راهبرد بسیار محبوب برای این هستند که هزاران بازدیدکننده‌ی که قبلا شناختی از سایت شما نداشتند، آن را ببینند. اما رشد دستیارهای دیجیتال دارد به نوع جدیدی از بهینه سازی منجر می‌شود. دستیاران دیجیتال مانند نرم افزار سیری و مایکروسافت کورتانا (Siri and Cortana ) از موتورهای جستجوی سنتی استفاده می‌کنند اما تنها وقتی که نیاز به پیدا کردن اطلاعات ضروری باشد. نکته ی کلیدی برای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهینه سازی سایت در این قالب جدید حاصل کردن این اطمینان است که به جای آنکه تلاش کنید مردم را به طور خاص به سایتتان هدایت کنید کاری کنید که اطلاعات کاری شما به آسانی برای این دستیاران قابل دسترس باشد.
 

 
    واقعیت مجازی ظهور خواهد کرد.
تعداد زیادی ابزار متفاوت برای واقعیت مجازی وجود دارند که قرار است در چند سال آینده منتشر شوند، بعضی از آنها برای اپلیکیشن‌های خاصی مانند ویدئو گیم‌ها اختصاص یافته اند و سایرین برای کاربرد عمومی در دسترس خواهند بود. آکیولوس ریفت که یک نمایشگر هدبند واقعیت مجازی است و یکی از جدیدترین وسایل واقعیت مجازی است قرار است ( Oculus Rift, arguably the most hyped VR device ) در سه ماهه‌ی اول سال 2017 منتشر شود. آکیولوس ریفت و دیگر وسایل واقعیت مجازی یک مدیوم به کلی جدید برای تبلیغات آنلاین معرفی خواهند کرد، آن هم با ادغام با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی عامه پسند، کانال‌های ویدئویی و حتی اشکالی از پیام رسانی مستقیم. همیشه یک احتمال وجود دارد که واقعیت مجازی مانند چیزی که ناگهان مد روز می­شود از تب و تاب بیفتد اما میلیارد دلار اعتبار بلاتکلیف مانده است که می‌شود به گونه دیگری شرط بندی شوند.
 
    تکنولوژی پوشیدنی رشد خواهد کرد.
Internet of Things زمینه‌های جدیدی را هموار خواهند کرد. ابزارهای «هوشمند» پوشیدنی، در حالی که نه چندان در سطح واقعیت مجازی عمل می‌کنند، توجه بیشتری را در سال 2017 به خود جلب می‌کنند. سال ۲۰۱۵ شاهد رونمایی از ساعت اپل بود که اولین نسل ساعت هوشمند بود اما انتظار می‌رود که ساعت­های هوشمند بیشتر و وسایل پوشیدنی مشابه در سال جدید ظهور کنند. چنین وسایلی چشم انداز بازاریابی محلی را تغییر خواهند داد و کار بیشتری خواهند کرد تا مرزهای میان بازاریابی «آنلاین» و بازاریابی «واقعی» را از میان بردارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت ارزان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت فروشگاهی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طراحی سایت پزشکی  

Angel

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قیمت طراحی سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هاست دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میزبانی وب دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران
  تصاویرعاشقانه خفن 2017
  آشنایی با بازاریابی
  اولین ترولی که خودم ساختم+سایت ساختن آنلاین ترول
  سئو سایت:سئو و بازاریابی اینترنتی در آینده چگونه است؟
  اندازه گیری آنلاین ضریب هوشی(حتما بیا!!!!)
  افرادی که به طرف دوستی دختر و پسر می روند/حتما حتما بخوانند
  روش ساخت سایت بازی آنلاین
  مصاحبه با تقی مولوی متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی
  تحولات عظیم با بازاریابی ویروسی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان