امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محصولات هدایای تبلیغاتی

#1
هدیه تبلیغاتی انواع مختلفی دارد می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعت‌ها و حتی خودرو. از جمله بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثل هدیه‌ای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند. محلی که برای تبلیغ بر روی هدیه در نظر گرفته می شود باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. نکته ای که وجود دارد بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد . به طور مثال حتی یک خودکار کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.

در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ست تبلیغاتی، انواع جاکلیدی : جاکلیدی فلزی – جاکلیدی چوبی و …. ساعت رومیزی , خودکار , جاکارتی , تقویم , موس پد , ابزار , اینترنت , ساعت دیواری , ارگانایزر , کلاه , تی شرت , لیوان یا ماگ نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار میروند



شبانه روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکتها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملا پر رنگ تر می‌شود.
تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچی‌ها باز کرده است.

برخی راهکارهای تبلیغات اینترنتی

راه اندازی فروشگاه الکترونیکی
درج آگهی تبلیغاتی در آگهی نامه های اینترنتی استفاده از دامنه های مفید نمونه دامین
ارسال نامه الکترونیکی
ایجاد کلوب مشتریان
ایجاد نمایشگاه الکترونیکی

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هدایای تبلیغاتی
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان