امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انواع محصولات sew

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انواع محصولات sew

گیربکس هلیکال SEW (گیربکس شافت مستقیم SEW ) سری ‌R

گیربکس هلیکال SEW شامل تعدادی چرخدنده می باشد که دارای ساختار مارپیچ یا هلیکال هستند و به همین دلیل به این نام شهرت یافته است. ابن نوع چرخدنده ها از دسته چرخدنده های ساده ولی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت می باشند. انتقال نیرو در این نوع گیربکس ها با توجه به ساختار چرخ دنده های آنها (هلیکال) با حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده انجام می شود. این نوع گیربکس به علت کاستن صدا و درگیری نرم چرخ دنده ها در سیستم های انتقال نیرو به کار می روند و می توانند در دورها و توان های بالاتری نسبت به دنده های ساده استفاده شوند. اساس کار این گیربکس ها بدین صورت است که با کاهش دور باعث افزایش گشتاور در قسمت خروجی می شوند.

گیربکس حلزونی SEW

گیربکس حلزونی) SEW سری ‌S (SEW Helical-Worm Gearmotor, S Series

این نوع از گیربکس ها متشکل از یک ماردون فولادی که سخت کاری پیوسته شده و سنگ خورده است و یک چرخدنده حلزونی از جنس برنز ریخته گری شده است. این گیربکس ها حرکت سینماتیکی خود را از این دو قطعه تامین می کند. در گیربکس های حلزونی به دلیل ساختار و زاویه ی خروجی آنها به دلیل متعامد بودن دارای کاربری های فراوانی است و به دلیل کارکرد نرم در سیستم های بالابر و همچنین آسانسورها که نیاز به ایجاد گشتاور و راه اندازی نرم است، کاربرد فراوانی دارند. همچنین این گیربکس ها در کانوایرها و سیستم های انتقال مواد کوچک نظیر کارخانه های کاشی و سرامیک کاربرد فراوانی دارند، یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد این گیربکس ها قابلیت نصب در هشت حالت متفاوت که باعث استفاده راحت این گیربکس گردیده است و مزیت منحصر به فرد این نوع از گیربکس ها تعمیر و نگهداری آسان آنها است. از دیگر مشخصه های گیربکس حلزونی، عدم برگشت پذیری در نسبت های تبدیل بالای ۳۰ است.

گیربکس صنعتی SEW سری X

گیربکس های صنعتی به دلیل ایجاد گشتاورهای بالا و دورهای پایین در صنایع سنگین همچون فولاد و سیمان کاربرد بالایی دارند. در این گیربکس ها محورهای موازی با چرخ دنده های هلیکال قرار می گیرند و با داشتن چند محور و مدول دنده های متفاوت دورهای پایین و گشتاورهای بالا را تامین می کنند.

از دیگر ویژگی های گیربکس صنعتی، قابلیت نصب گیربکس کمکی (AUXILIARY LOAD DRIVE) می باشد که توسط یک سیستم کلاچ(خلاص کن) گیربکس کمکی یا گیربکس اصلی از مدار کارکرد خارج گردیده و یکی از گیربکس ها وارد مدار می گردد. گیربکس های صنعتی SEW در چهار سری اصلی تولید می شوند که در ادامه مشخصات فنی سری X گیربکس صنعتی SEW آورده شده است.

گیربکس کرانویل پینیون SEW سری ‌K

(SEW Helical-Bevel Gearmotor, K Series)

گیربکس کرانویل پینیون SEW تشکیل شده از تعدادی چرخدنده هلیکال و دو چرخدنده مخروطی که قابلیت انتقال گشتاور در زاویه ۹۰ درجه را ایجاد می کنند. به منظور انتقال نیرو در محورهای متعامد و غیر متعامد و متنافر نیاز به سیستم درگیری دنده ها در دو سطح مورب بوده که توسط چرخ دنده های مخروطی مارپیچ تامین می گردد. درگیری پروفیل دنده های مخروطی مارپیچ به صورت همزمان بوده و عملکرد نرمی نسبت به دنده های مخروطی ساده دارند و می توانند گشتاورهای بالاتری را بدون ضربه و صدا به نرمی انتقال دهند. این گیربکس ها بیشتر در صنایع سنگین از قبیل سیمان و فولاد دامنه کاربردی وسیعی دارند و سایزهای کوچک این گیربکس ها در صنایع دارو سازی، شیمیایی، آب و فاضلاب و صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

گیربکس آویز SEW

این نوع گیربکس ها مانند گیربکس های هلیکال ساختار چرخ دنده هایی با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت دارند با این تفاوت که دارای ساختار چند محوری به صورت موازی می باشند. گیربکس آویز به دلیل قابلیت چند محور بودن توانایی ایجاد نسبت های تبدیل بالایی را دارد که به موازات این مسئله قابلیت ایجاد گشتاور های بالایی را نیز دارد و در مواردی که نیاز به گشتاورهای بالا و کارکرد به صورت دائم کار است، همانند دستگاه های میکسر و یا سیستم های محرک خطی در جرثقیل های سقفی چند کاره انتخاب بسیار عالی می باشد. همچنین این نوع از گیربکس ها به دلیل داشتن حجم بالایی از روغن به صورت دائمی دارای ظرفیت حرارتی بالایی نسبت به سایر گیربکسهای هلیکال هستند که این امر خود باعث بالا رفتن عمر کارکرد گیربکس و عدم تخریب زود هنگام دنده ها می گردد. در این گیربکس ها که ساخت شرکت sew آلمان می باشند، دامنه گسترده ای از نسبت های تبدیل وجود دارد که این باعث ایجاد فضایی بهتر جهت مانور انتخاب گیربکس های مورد نظز طراحان و مصرف کنندگان محترم می گردد.

برای اطلاعات بیشتر به سایت نمایندگی sew در ایران مراجعه بفرمایید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://sewiran.com
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست قیمت و فروش ارزان انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  فال جالب حروف اول اسم مجموعه : انواع فال های گوناگون فال جالب حروف اول اسم توجه : در
  انواع آرایشگاه در زبان انگلیسی
  انواع سیم بکسل های آسانسوری و کاربردهای آن
Thumbs Up انواع پسر های موجود و دخترای....
  نام انواع پرچم های ال جی بی تی ها
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
  معنی انواع ایموجی قلب
  چاپ انواع لیوان کاغذی
Video سرقت انواع پراید در 13 ثانیه + فیلم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان