امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«مضحکه شبیه قتل» مخاطب را به تفکر می‌رساند

#1
الهام پاوه نژاد و حبیب دهقان نسب مهم ترین دغدغه نمایش «مضحکه شبیه قتل» را بیان حرف های امروز جامعه ارزیابی کردند.
«مضحکه شبیه قتل» مخاطب را به تفکر می‌رساند 1به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ الهام پاوه نژاد، بازیگر نمایش «مضحکه شبیه قتل» در رابطه با روزآمدی این نمایش گفت: این نمایش یکی از به روزترین کارهای حسین کیانی است. اثری که با توجه به مسائل اجتماعی و حتی سیاسی روز همیشه می توان آن را اجرا کرد.

الهام پاوه نژاد در توضیح نقش «عزیز السلطنه» گفت : عزیز‏السلطنه زنی سنتی و قجری است که از مرگ ناصرالدین شاه غمگین است و کنش و واکنش‏‌هایش بر اساس لجبازی با زن سوگلی شاه است. عزیزالسلطنه نماینده قشری از زنان حرمسرایی است که دغدغه موقعیت و جاه و مقامش را دارد.

او همچنین راجع به ساختار کمدی نمایش «مضحکه شبیه قتل» اضافه کرد: این نمایش ریشه در نمایش‏‌های ایرانی و سنتی دارد اما با حرف امروزی اش برای نسل جوان جذاب و دیدنی شده است. تضاد موقعیتی که «هرکی باش خان» و «مردک» در آن گرفتار شدند سبب خنده می‌شود و البته خنده‌ای که مخاطب را به تفکر وا می دارد.

«حبیب دهقان نسب»، دیگر بازیگری که حضورش در این نمایش، اولین تجربه همکاری‌اش با حسین کیانی است، گفت: اصولا حضور در کارهای اجتماعی را ترجیح می‏‌دهم. یکی از دلایل تمایلم به همکاری با «حسین کیانی»، به خصوص در نمایش «مضحکه شبیه قتل» نگاه اجتماعی این کارگردان به مسائل روز جامعه است و این برای من خیلی مطلوب است.

دهقان نسب در ادامه صحبت‌هایش پیرامون متن این نمایشنامه اظهار کرد: این نمایش از متنی قوی برخوردار است. شخصیت «هر کی باش خان» در این نمایش برای بازیگر جای کار دارد. من هم سعی کردم نقش، دیالوگ‏ها و روابط آدم‌‏ها را ذره ذره مزه کنم تا متعلق به من شود و به حس و کیفیت عالی و فضای مورد نظر برسد.

بازیگر نقش «هر کی باش خان» در نمایش «مضحکه شبیه قتل» در پایان افزود: امیدوارم توانسته باشم نقش را آنطور که دلخواه خودم و کارگردان بوده و آنطور که شایسته کار است، اجرا کنم.

نمایش «مضحکه شبیه قتل» با بازی شهرام حقیقت دوست، نگار عابدی، حبیب دهقان نسب، علیرضا آرا، الهام پاوه نژاد، مسعود میرطاهری، رویا میرعلمی و ویدا جوان تا 21 مهرماه، ساعت 19:30، در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مجموعه تئاترشهر به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاترشهر به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.gishetheater.ir مراجعه کنند.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی پر مخاطب ترین سریال های صدا و سیما + تصاویر
  بهرام افشاری رکورددار جذب مخاطب در اینستاگرام شد!
Video کریستوفر نولان از اهمیت ارتباط مخاطب با سینما پس از حل مشکل ویروس کرونا می‌گوید
Question حوزه هنری در جذب مخاطب سینما موفق بوده است؟
Exclamation احمدرضا معتمدی : کسی در سینما دغدغه تفکر ندارد
  «آسپرین» می کوشد ذائقه جدیدی برای مخاطب ایرانی ایجاد کند
  پرویزی «لابی» را به فجر می‌رساند
  سینمای ایران، پوستر فیلم و چالش جذب مخاطب!
  مرد آهنینی که چارلی چاپلین او را به شهرت رساند
  فرهاد اصلانی شبیه هیچ کدام از نقش هایش نیست!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان