امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

«آسپرین» می کوشد ذائقه جدیدی برای مخاطب ایرانی ایجاد کند

#1
«آسپرین» می کوشد ذائقه جدیدی برای مخاطب ایرانی ایجاد کند

آسپرین یک درام معماگونه است که به مشکلات روز جامعه می پردازد و می کوشد با ارائه اثری متفاوت ذائقه جدید در مخاطب ایرانی ایجاد کند.
«آسپرین» می کوشد ذائقه جدیدی برای مخاطب ایرانی ایجاد کند 1میثم رازفر بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره حضورش در «آسپرین» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این سریال نقش «سامان» جوان بذله‌گو، حاضرجواب و به‌روزی را بازی می‌کنم که زندگی‌اش را بر اساس حساب‌وکتاب‌های شخصی جلو می‌برد، به‌نوعی مغز متفکر یک گروه سه نفره است و نقش هدایت‌گر را ایفا می‌کند.  

رازفر افزود: این نقش نسبت به نقش‌هایی که تا امروز بازی کردم، متفاوت‌تر است و قابلیت دیده شدن دارد و به‌ طور کلی دوستش دارم.   

این بازیگر گفت: نقش «سامان» در روزهای پایانی پیش‌تولید مجموعه مستند «خسته نباشید 2» به من پیشنهاد شد، وقتی برای صحبت‌های تکمیلی به دفتر فرهاد نجفی رفتم با جوان همسن و سالی روبه‌رو شدم که مثل خودم سرش برای تجربه‌های جدید درد می‌کرد. بر قصه‌اش اشراف کامل داشت بنابراین تصمیم گرفتم نقش سامان را قبول کنم.  

این بازیگر گفت: «آسپرین» در ژانر ناآشنایی ساخته‌شده و نسبت به آنچه تابه‌حال در شبکه نمایش خانگی یا تلویزیون پخش‌شده متفاوت است. یک سبک معمایی‌گونه که تاکنون مانند آن را نداشته‌ایم، اتفاقی نو و تازه که می‌کوشد ذائقه مخاطب را تغییر بدهد و به گمانم موفق هم بوده است. 

رازفر اظهار داشت: این سریال موفقیتش را مدیون اتفاق های زیادی است که یکی از آن‌ها ریسک‌پذیر بودن و اعتماد کارگردان به عوامل عواملش است، باید بگویم یکی از اتفاق‌های لذت بخشی که در طول این پروژه شاهدش بودیم، تمرین‌های پیش از ضبط بود که به مدد آن کار ریتم متفاوت‌تری به خودش گرفت و ما توانستیم نقش‌های را از «آن» خود کنیم. در این تمرین‌ها نظر همه موردتوجه قرار می‌گرفت و از نظرات خوب استفاده می‌شد.  

میثم رازفر تصریح کرد: در جریان تولید «خسته نباشید» به شهرهای مختلف ایران سفرکردم و با آدم‌ها و مشاغل مختلف معاشرت کردم، تجربه‌های زیادی به دست آوردم، فرصت قدم گذاشتن در فضاهایی برایم فراهم شد که به‌سادگی برای هر فرد میسر نمی‌شود، همه این تجربه‌ها را با خودم با «آسپرین» آوردم و تلاش کردم نقش متفاوتی بازی کنم که مردم هم دوستش داشته باشند.  

رازفر درباره تأثیر شبکه نمایش خانگی و تأثیر آن بر جذب مخاطب نیز تصریح کرد: «آسپرین» نخستین تجربه همکاری من با شبکه نمایش خانگی است. به نظرم از مدت‌ها پیش اتفاق خوبی در بخش تولید سریال در شبکه نمایش خانگی شکل‌ گرفته و خوشبختانه مردم از این ماجرا بسیار استقبال کرده‌اند. این نشان می‌دهد که موفقیت سریال های پرمخاطب اتفاقی نیست و مردم از کارهای خوبی که برای آن‌ها ساخته می‌شود، حمایت می‌کنند.

رازفر بیش‌تر با تهیه‌کنندگی و بازی در مجموعه مستند «خسته نباشید» و بازی در سریال‌های «حس سوم» و ... در قاب تلویزیون  شناخته می‌شود و این روزها در سریال «آسپرین» بازی متفاوتی را ارائه کرده است.   

پاسخ
 سپاس شده توسط Mobi.32 ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ .
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
  فیلم‌ها و سریال‌ تلویزیونی جدیدی در ارتباط با مجموعه Power Rangers در دست ساخت است
  تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد؛ مندلورین به‌دنبال یافتن هم نوع
  مرور زندگی اسرای ایرانی دوران جنگ با بازپخش «نبردی دیگر» از شبکه افق سیما
  اسکار قوانین مرتبط با نحوه اکران فیلم ها برای رقابت آن‌ها برای کسب جوایز را آسان کرد
  پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian منتشر شد
  پوستر جدیدی از فیلم The Batman به مناسبت روز شوالیه تاریکی منتشر شد
  رایان رینولدز تصویر جدیدی از فیلم Red Notice را منتشر کرد
  تریلر جدیدی از فیلم The Trial of the Chicago 7 منتشر شد
  وس اندرسن فیلم جدیدی را در مارس ۲۰۲۱ کارگردانی می‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان