امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فیل اسپنسر: من میخواهم به مردم یک حق انتخاب بدهم

#1
فیل اسپنسر: من میخواهم به مردم یک حق انتخاب بدهم 1

رئیس بخش Xbox کمپانی مایکروسافت، فیل اسپنسر در تازه ترین مصاحبه ی خبری خود با وب سایت “Giant Bomb” ، اظهارات تازه ای در مورد کنسول Xbox One و چشم انداز آینده ی این کنسول داشت.

فیل اسپنسر مصاحبه را با این جمله آغاز کرد: ” من میخواهم به مردم یک حق انتخاب بدهم.”
او گفت که میخواهد Xbox One را با اتفاقات تازه به بهترین کنسول موجود تبدیل کند و آینده ای هیجان انگیز در ذهن خود برای این کنسول متصور شده است. از قابلیت پشتیبانی از بازی های Xbox 360 گرفته تا ویژگی های انقلابی دیگری که در آینده معرفی خواهند شد. او گفت که با وجود اینکه توجه ویژه به طی کردن روند موفقیت توسط کنسول Xbox One دارد، به فکر گرفتن تصمیمات تازه و برداشتن برخی از انحصارات است.

نقل قول: “بعنوان یک گیمر، من بازی ها را روی PC هم اجرا میکنم. من میخواهم تا هر وقت که تصمیم به اجرای بازی ها بگیرم بتوانم این تصمیم را عملی کنم. من میخواهم به مردم یک حق انتخاب بدهم.”
” من میخواهم Xbox بهترین تجربه ی کاربران از یک کنسول خانگی باشد ولی وقتی که به تلویزیون و لپ تاپم دسترسی ندارم و میخواهم  killer instinct، یا gear و یا fable را بازی کنم، من باید امکان بازی کردن آنها را داشته باشم.”
همانطور که می بینید، سخنان فیل اسپنسر رئیس بخش اکس باکس کمپانی مایکروسافت، ابهام آمیز و البته امید بخش است و با این اظهارات، به نظر می رسد PC بازها، باید بیش از پیش چشم به حرکات و برنامه های کمپانی آمریکایی داشته باشند. مایکروسافت امسال با دادن قول عرضه ی کالکشن MCC بر روی PC محبوبیت بسیاری کسب کرد و اکنون به نظر می رسد قصد دارد با برنامه های تازه بر بازار بازی های ویدیویی بویژه بازی های موجود بر روی پلتفرم PC تسلط پیدا کند.
منبع : دنیای بازی
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان