امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرقت از زنان در تاکسی

#1
فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری و متلاشی شدن باند سارقان به عنف و دستگیری 3 مرد و یک زن که با استفاده از تاکسی سرقت می کردند، خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در سطح شهر کرمانشاه در سال جاری و حساسیت زیاد در این خصوص موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت مطرح و بر شناسایی و دستگیری عاملان و سارقان به عنف تاکید شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: ماموریت شناسایی و دستگیری عاملان سرقت به عنف به کاراگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی محول و از همان لحظه اقدامات پلیس شروع شد.

وی گفت: در اقدامات اولیه اطلاع حاصل شد که متهمان با استفاده از یک دستگاه تاکسی پراید، فعل مجرمانه خود را عملی و با این شگرد خانم ها را سوار و پس از طی مسیری با تهدید سلاح سرد اقدام به انتقال طعمه خود به خارج از شهر کرده و سپس وجه نقد و زیور آلات آنان را سرقت می کردند.

سردار امان اللهی افزود: با اطلاعات به دست آمده مشخص شد که این باند متشکل از سه نفر مرد و یک زن است که هویت و آدرس محل سکونت آنان مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرمانشاه اظهار کرد: محل سکونت سرکرده باند در یکی از شهرک های اطراف کرمانشاه شناسایی شد که پس از درگیری با ماموران، متهم دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده منکر هر گونه سرقت شد ولی باعنایت به دستگیری دیگر همدستان وی در عملیات دیگری و اعتراف آنان به سرقت و انجام مواجهه حضوری با مالباختگان چاره ای جزء اعتراف نداشت.

سردار امان اللهی گفت: متهمان به 21 فقره سرقت به عنف که 17 فقره از آن در سال های قبل با شیوه های دیگر انجام شده و چهار فقره سرقت در سال جاری با استفاده از تاکسی اعتراف کردند .

وی افزود: سرکرده باند محکوم به تحمل 12 سال زندان شده ، که متواری و مدت سه سال است که تحت تعقیب مرجع قضائی و پلیس بوده است.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پرونده مقدماتی در این رابطه تشکیل و متهمان جهت شناسایی سایر مالباختگان و سرقت های احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ختنه کردن دختران در کشورهای آفریقایی؛ کابوس زنان آفریقا
  جراحی فاجعه آمیز روی چهره زنان! +تصاویر
  زَخم شبح تاریکی بر صورت زنان شرق تهرانـ
  کابوس زنان جوان، یک نوجوان 17 ساله بود/ پخش ویدیو زنده از 8 ساعت آزار و اذیت شیطانی
  مرگ 3 زن در سرقت مسلحانه از یک فروشگاه +تصاویر
  محاکمه گرگ پیر تاکسی سوار و همدستش
  مرد فریبکاری که به جای خرید خودرو اقدام به سرقت آنها می‌کرد، بازداشت شد
  شکنجه داماد جوان برای سرقت کیف پول ! + عکس
  سرقت خونین طلافروشی در مشهد با دستگیری قاتلان پایان یافت(+تصاویر)
  زن85ساله امریکایی که تمام عمرش را با سرقت جواهرات گذرانده،دستگیر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان