امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محاکمه گرگ پیر تاکسی سوار و همدستش

#1
راننده پیر تاکسی که به همراه همدست جوانش، دختری را برای آزار و اذیت ربوده بودند، با صدور کیفرخواست به زودی به اتهام مشارکت در آدم ربایی محاکمه می شوند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
محاکمه گرگ پیر تاکسی سوار و همدستش 1 [url=http://otaghkhabar24.ir][/url]اتاق خبر 24: 
26 اسفند گذشته صاحب یک فروشگاه در حوالی محله علی آباد متوجه درخواست کمک دختر جوانی شد. مرد فروشنده برای بررسی موضوع به سمت او رفت و متوجه شد دختر جوان به نام نرگس از سوی دو مرد ربوده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. 
 
پیرمرد مهربان بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد. دقایقی بعد ماموران پلیس با حضور در حوالی محله علی آباد توانستند پیرمرد 55 ساله ای را در کنار خیابان شناسایی و دستگیر کنند. 
 
در تحقیقات اولیه نرگس مدعی شد ساعتی قبل به همراه خانواده ام برای خرید به میدان شهدا رفتیم که در راه برگشت پدرم برای خرید مواد مخدر از من جدا شد. من منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم  که  یک تاکسی زرد رنگ با دو سرنشین مقابلم توقف کرد. پس از سوار شدن به خودرو تاکسی زرد رنگ سرنشین جلو روی صندلی عقب آمد و به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس همدست پیر او که راننده تاکسی بود در کنار خیابان قصد آزار و اذیت من را داشت که فرار کردم.  با اظهارات دختر جوان و اعتراف پیرمرد تاکسی دار همدست او نیز ساعتی بعد شناسایی و دستگیر شد. 
 
با انتقال دو متهم و شاکی به دادسرای امور جنایی آنها به ربودن و آزار و اذیت دختر جوان اعتراف کردند. پسر 25 ساله به نام میلاد با اعتراف به ربودن دختر جوان گفت: در خیابان 17 شهریور سوار تاکسی مرد همسایه درحال چرخیدن بودیم که دختر جوان توجهمان را جلب کرد.او را سوار کردیم و دقایقی بعد  در میان راه من به بهانه اینکه راننده سیگار می کشد به صندلی عقب رفتم اما دختر جوان متوجه  نیت شوم ما شد.سر او را به زیر صندلی بردم و قصد داشتیم او را به شهرستان قرچک ببریم اما برای من کاری پیش آمد که مجبور شدم با تاکسی پیرمرد به جایی بروم.آنها را در کنار خیابان پیاده کردم و ساعتی بعد هم شناسایی و دستگیر شدم. 
 
با اعترافات دو مرد شیطان صفت مشخص شد پیرمرد 55 ساله اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد با تکمیل تحقیقات اولیه دو متهم 55و 25 ساله با دستور قاضی سعید احمد بیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی با اتهام آدم ربایی بازداشت شدند.
سرانجام   کیفر خواست پرونده مرد تاکسی سوار و همدستش به اتهام مشارکت در آدم ربایی صادر شد.متهمان به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شوند. 
ˢᵒᵐᵉ ᵗᶤᵐᵉˢ
 ᵖᵃˢᵗ ʰᵘʳᵗˢ 
ᵃᶰᵈ ʸᵒᵘ ᶜᵃᶰ'ᵗ 
ˡᵉᵗ ᵗʰᶤᶰᵍˢ ᵍᵒ
ᵞᵒᵘ ʲᵘˢᵗ ᵏᵉᵉᵖ ᵈᶤᵍᵍᶤᶰᵍ
 ᵗᶤˡˡ ʸᵒᵘ'ˡˡ ᵈᶤᵉ ᶤᶰˢᶤᵈᵉ 
ˑ ˑ ˑ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کیف قاپ هوندا سوار پایتخت را شناسایی کنید/خانم‌های جوان طعمه خلافکار سابقه دار+تصاو
  محاکمه عضو سابق منافقین به اتهام جنایت در پایتخت
  مردی که به بهانه خواستگاری زنان جوان را سوار خودرو می کردو طلاهایشان را می گرفت دستگی
  پلیس پژو سوار شیطان صفت پایتخت را شکار کرد + تصاویر
  سرقت از زنان در تاکسی
  عاملان 2 جنایت پای میز محاکمه
  محاکمه مرد افغانی که برای قتل زن مرتبط با برادرش به تهران آمده بود
  محاکمه ۴۹ متهم در قتل فرخنده
  میز محاکمه برای سه افغان متهم به قتل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان