امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چه اتفاقی برای دایرکشنر ها می افتد؟؟

#1
چه اتفاقی برای دایرکشنر ها می افتد؟؟ 1

خب . اول از همه سلام ! این مطلب رو خودم + یکی از مدیران سلب دیلی نوشتیم . چه چیزی بر وان دایرکشن گذشت؟؟ نکته : توییت ها دقیق نیستد و خلاصه و مفهوم اونا ذکر شده
خب همونطور که میدونین اتفاقات زیادی برای وان دی افتاده ..
بهتره از رفتن زین مالیک شروع کنیم .
طبق گفته های خود زین اون میخواست یه پسر 22 ساله ی نرمال باشه ! ولی یه پسر 22 ساله ی نرمال نمیره با یکی دگ آهنگ بده بیرون ! .. اون هم در یکی از مراسم ها مثل کسانی که ،روهی را ترک کرده اند و بصورت مستقل کار کرده اند موهایش را تراشید . از این ها گذشته رفتن اون باعث خودکشی خیلی از دایرکشنر ها ، از دست دادن 50000 فالوور . دعوا با لویی تامنیلسون و خیلی چیزای دگ شده . همونطور که میدونین خیلی از سلب ها در این مورد اظهار نظر کرده ان. و کلا دایرکشنر ها دو عقیده دارن
1. زین خودش رفت
2.مودست اونو بیرون انداخت
که کسایی که با گزینه ی دوم موافقن بیشتره ..  حالا از این موضوع میایم بیرون !
خیانت لویی و زین به دوست دختراشون :
همتون با الینور و پری اشنایید . در تور پسرا عکسی از زین منتشر شد که دست یک دختر رو گرفته و اونو بوس/یده بود . عکس دیگری از لویی منتشر شد که او هم وختری را بو/سید . که عکس لویی منحر به از هم پاشیده شدن رابطه ی محبوب ترین زوج وان دی شد . لویی و الینور بهم زدن ! اما چه بر سر پری ادواردز امد؟؟ شخص معروفی به او توییت زد که دوست پسر تو باز خیانت کرد ، اون لیاقت تورو نداره !! اما هنوز پاسخی از زین و پری دریافت نشده و رابطه اونا محرمانه اس.
ادامه در اولین کامنت

دعوای ناتی بوی و لویی تامنیلسون :
اینطور که پیداست خشم و ناراحتی لویی از رفتن زین کم نشده . وی دو بار به عناوین مختلف ناتی بوی را مسخره کرد و درگیری در توییتر باهم داشتن . دفعه ی اول با طرفداری دایکشنر ها تمام شد . اما دفعه ی دوم زمانی که ناتی بوی عکس خود و زین رو منتشر کرد و لویی ناتی رو مسخره کرد ، ناتی بوی هم جوابشو داد زین دخالت کرد و به لویی توییت زد : که از کی تو در زندگی من دخالت میکنی؟؟ که خشم دایرکشنر هارو برگرفت!!!! از کاهش فالوور های زین و طرفداری فن های لویی بگذریمو از ترند های توییتر هم که بگذیم از کسانی مثل : تیلور سوییفت اد شیرن ، سم اسمیت و .. که ناتی بوی را توی توییتر انفالوو کردند نمیگذریم ! ( لول چه ضایع شد^_^ )  اما لویی جواب زین رو هنوز نداده و احتمال میره خیلی غمگین شده باشه ،. اما این موضوع از خشم دایرکشنر ها کم نمیکنه و اونا بشدت با مالیک برخورد کردن . که زین توییت زد و گفت من از خودم دفاع کرد چرا انقدر برخورد داشتم؟؟ که کامنت یک هوادار جال بود که بدین شرح بود : یک پسر بیست و دوساله ی نرمال که فن نداره !!

ترس دایرکشنر ها از بهم خوردن وان دایرکشن :
همونطور که میدونین هری استایلز خیلی تمایل خودشو به حرفه ی بازیگری نشون داده و این باعث ترس دایرکشنر ها شده ، از طرفی لکیی بازیکن فوتبال شده .. اما هر دوی ان ها خاطر دایرکشنر هارا جمع کردند که گروه برای ان ها در ردهی اول قرار دارد .
تپوم شدن قرار داد وان دایرکشن با مودست :
خب بهترهواول بریم سراغ نودست ، مودست کسیه که کسایی که تازه محبوب شدن و چیزی درباره ی هالیوود نمیدونن رو راهنمایی میکنه،. نوع تور ، لباس پوشیدن ، رابطه هاشونن .مودست ها حتی اختیار دارن به دو سلبترینی بگن شما باید ازدواج کنین و بچه دار بشید . اما قرار داد پسرا با مودست داره تموم میشه و این یه جریان هایی رو روشن میکنه مثل لری هیتر ها و لری شیپر ها . یعنی پسرا ازادی بیان پیدا میکنن و به احتمال زیاد رابطه های دروغی یا اجباری خودشوگ رو فاش میکنن ! و حتی ممکنه موضع زین هم فاش بشه و شاید اون به وان دی برگرده .
اظهار نظر سلب ها دبارهی کار تکی اعضا :
تا به حال سلب های زیادی از رفتن زین از گروه شروع با نظردهی کردن که کلام بیشتر ان ها این بوده : وان دایرکشن باید تمام شود ، ان ها ارکدوم باید تکی کار کنن و هنرشوت رو نشون بدن !! شما چی فکر میکنین؟؟
" کپی به هر نحو ممنوع "
ما برای جمع اوری خبر ها و نقد اون ها وقت گذاشتیم ، بدون توهین نظراتتون رو در این باره بگید
چه اتفاقی برای دایرکشنر ها می افتد؟؟ 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حمایت بیلیبر ها و دایرکشنر ها و آریاناتور ها و سلناتور ها از مادر تیلور سویفت
  دعوای بین دایرکشنر ها و کی پاپی ها
  واکنش هری استایلز و لویی تاملینسون برای اتفاقات اخیری که برای زین مالیک پیش اومده
Music برای اولین بار در ایران برای یک تکست رپ از "یاس" مجوز داده شد!
  تصویر شخصیت های افتر داستان مورد علاقه ی اکثر دایرکشنر ها
  مایلی سایرس به دایرکشنر ها تبریک گفت!
  تشکر و قول مجله ی ایده آل به دایرکشنر های ایرانی!!(اونایی که اینستا دارن بیان تو)
  ناراحتی دایرکشنر ها
  صحبتی با دایرکشنر ها ، لری شیپر ها ، لری هیتر ها
  توییت جدید لیام پین 1/5 وان دایرکشن" خوندن برای دایرکشنر ها اجباریه "

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان