امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیراهه . . ./ زنانی که قربانی راننده تاکسی شدند

#1
بیراهه . . ./ زنانی که قربانی راننده تاکسی شدند
زن جوان را با تهدید به مرگ و اینکه اگر حرفی بزند، آبرویش می رود، در کنار یک پمپ بنزین رها می‌کنند. پلاک خودرو به دلیل تاریکی شب و گلی بودن رویت نمی‌شود، ولی او می تواند با چهره نگاری پلیس را یاری کند.
بیراهه . . ./ زنانی که قربانی راننده تاکسی شدند 1به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در آخرین ماه سال 89 پرونده‌ای به پلیس آگاهی شهرکرد فرستاده شد که در آن زنی به نام نازنین 20 ساله قربانی سناریوی یک راننده تاکسی و همدستش قرار گرفته بود.
 
جزئیات پرونده این چنین بود که نازنین در یکی از شب های زمستانی در آخرین ماه سال 89 پس از خارج شدن از محل کارش که مطب یک پزشک بود و او به عنوان منشی در آنجا کار می کرد، سوار بر یک تاکسی می‌شود که در بین راه تاکسی برای سوارکردن مسافر دیگری که مردی حدودا 30 ساله، بلندقد و سیاه چهره بود، می ایستد.
 
مرد به دلیل باز نشدن درب جلوی خودرو، بر روی صندلی‌های عقب می نشیند و چند دقیقه ای پس از حرکت تاکسی، چاقوی بلندی را از زیر لباس خود در می‌آورد و با آن زن جوان را تهدید می کند.

در همین میان نازنین از راننده کمک می خواهد که او گوش نمی دهد و فرد چاقو به دست با تهدید راننده، می خواهد که وارد بیراهه شود و آنان را به بیابان های اطراف جاده فارسان ببرد.
 
راننده در حالی که از زن عذرخواهی می کرد، مسیرش را تغییر می دهد و در بین راه مرد چاقو به دست به زور نازنین را مورد تعرض جنسی قرار می دهد و سپس در جاده فارسان به زن جوان می گوید: راننده نیز باید تو را مورد تعرض قرار دهد تا خودش نیز شریک جرم شود و نتواند شکایت کند، سپس راننده با مرد سیاه چهره جایشان را عوض می کنند.
 
سرانجام زن جوان را با تهدید به مرگ و اینکه اگر حرفی بزند، آبرویش می رود، در کنار یک پمپ بنزین رها می‌کنند. پلاک خودرو به دلیل تاریکی شب و گلی بودن توسط نازنین رویت نمی‌شود، ولی او می تواند با چهره نگاری پلیس را یاری کند.
 
از آنجاکه موضوع تجاوز از سوی پزشکی قانونی نیز  محرز شده بود، کارآگاهان پرونده را به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌دهند که ناگهان دو روز بعد زنی حدودا 30 ساله با شوهرش به پلیس آگاهی مراجعه می کنند و جنایت هولناکی را شبیه به جنایت نخست فاش می‌کنند.
 
این زن که تهمینه نام داشت به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: من دبیر یکی از مدارس شهرکرد هستم و شب هنگام که قصد عزیمت به سمت منزلم را داشتم، سوار بر یک دستگاه تاکسی شدم. در میان راه تاکسی برای سوار کردن یک مسافر که مردی سیاه چهره حدودا 30 ساله بود، توقف کرد و آن مرد به دلیل بازنشدن درب جلو، بر روی صندلی عقب نشست به نظرم همه چیز عادی بود تا اینکه ناگهان مرد مسافر با در آوردن چاقویی از من خواست تا لباس هایم را در بیاورم و من شروع به التماس کردم، ولی بی فایده بود.
 
تهمینه ادامه داد: سپس جای مرد چاقو به دست با راننده عوض شد و من بازهم به التماس افتادم و از او خواستم با برداشتن پول و طلاجاتم مرا مورد آزار و اذیت قرار ندهد که او هم قبول کرد، سپس آنان مرا به داخل شهر برده و از خودرو پیاده کردند ولی قبل از پیاده شدن گفتم : شماره ام را داشته باشید، شاید بخواهید همدیگر را ببینیم.
 
زن قربانی افزود: شماره‌ام را به این دلیل به متجاوزان دادم که شاید تماس بگیرند و از این طریق سریعتر دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند.
 
کارآگاهان پس از شنود صحبت های تهمینه او را به پزشکی قانونی فرستادند که صحت ادعاهای تهمینه ثابت شد و ماموران در برابر دو پرونده که عاملان آن مشترک بودند ،قرار گرفتند،لذا جریان دستگیری این دو متهم شیطان صفت ،الویت نخست پلیس شهرکرد شد.
 
کارآگاهان پس از چهره نگاری توانستند،تصویر متهمان را به دست آوردند و در اختیار واحدهای گشتی قرار دهند،ولی دیگر خبری از متجاوزان در سطح شهر نبود و پلیس هر ساعت تلاش خود را برای دستگیری این افراد بیشتر می کرد که ناگهان دختری به پلیس مراجعه کرد و گفت: دو مرد در یکی از مناطق جنوبی شهر قصد تجاوز به او را داشتند که وقتی متوجه شدند، متاهل نیستم ، مرا رها کرده و تنها به سرقت اموالم بسنده کردند.
 
کارآگاهان با نشان تصاویر متهمان به دختر جوان متوجه شدند که این افراد همان متجاوزان شب هستند که دو زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، لذا به سمت مناطق جنوبی به راه افتادند و در بین راه ناگهان تهمینه به مسئول پرونده تماس گرفته و خبر می دهد که یکی از متجاوزان با او تماس گرفته و قصد دیدنش را دارد و می خواهد بابت اتفاق آن شب عذر خواهی کند.
 
ماموران پلیس آگاهی سریعا آموزش های لازم را به زن جوان می دهند تا بتوانند متهم را دستگیر کنند.
 
در ادامه زن جوان به سمت محل قرار با خودروی شخصی خود به راه می افتد و ماموران پلیس نیز در پوشش های مختلف قبل از رسیدن زن جوان در منطقه حضور پیدا می کنند، پس از 30 دقیقه متهم سوار خودروی تهمینه شده و به راه می افتادند که در بین مسیر ماموران دریک عملیات ضربتی وارد عمل شده که و پس از درگیری با متجاوز او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می کنند.
 
متهم در پلیس آگاهی دائم منکر جنایت هایش می شود، ولی زمانی که با قربانیان دیگر خود و مدارک و شواهد پلیس روبرو می گردد، به ناچار لب به اعتراف باز می کند و تمامی آنچه که بر سر این زنان با همکاری پسر عمویش آورده بود را بازگو می سازد.
 
پسر عموی متهم که راننده تاکسی بود و در کنار خانواده اش در لردگان زندگی می کرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود و او نیز از همان ابتدا تمامی جرائم خود را با وسوسه های شیطانی پسر عمویش معترف می شود.
 
سرانجام پس از طی مراحل قانونی و جلسات دادگاه ، راننده تاکسی به حبس طولانی مدت و تحمل شلاق محکوم می شود و  دیگر متهم نیز که کیانوش نام داشت و عامل اصلی این جنایت ها بود، در ملاء عام به دار مجازات آویخته می شود و زندگی اش به پایان می رسد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پس از اینستاگرام و واتساپ گوگل پلی و اپ استور نیز فیلتر شدند !
  چینی ها در لامپ خوری هم بهترین شدند!
Heart زنانی که سودای کاخ سفید دارند
  عوامل اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی در ایلام دستگیر شدند.
  مردگانی که زنده شدند!
  در استان "کِبکِ" کانادا زنان بیشتر قربانی کرونا می‌شوند
Heart دو تیم تروریستی در آذربایجان غربی و کردستان منهدم شدند
  پایانه تاکسی‌های پرنده در چین راه‌اندازی می‌شود
  انشعاب در حشد الشعبی/ کدام لشکرها جدا شدند؟
  زوج ۷۰ ساله پس از ۴۳ سال صاحب دوقلو شدند! +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان