امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ثروتمندترین بازیگران مرد سال گذشته را بهتر بشناسید

#1
ثروتمندترین بازیگران مرد سال گذشته را بهتر بشناسید 1




[rtl]به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، بسیاری هستند که رویای‌شان بازیگر حرفه‌ای بودن است. یک بازیگر حرفه‌ای همیشه صاحب فرصت‌های خوبی است که شاید برای همه مردم فراهم نباشد. آنها به واسطه شغل خود می‌توانند صاحب پول‌های کلانی شوند که کمتر در تصور جای می‌گیرد. به همین علت نیز همیشه این سوال برای سینماروها مطرح است که پولدارترین بازیگران چه کسانی هستند. در اینجا با 10 بازیگر مرد که پولدارترین بازیگران مرد جهان در سالی که گذشت، بودند، آشنا می‌شوید:


-1 جری سینفلد

جروم آلن (جری) سینفلد 29 آوریل 1954 متولد شد. او کمدین، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. او را با ارزش خالص دارایی‌هایی که به 820 میلیون دلار می‌رسد، می‌توان پولدارترین بازیگر جهان دانست.

ارزش خالص دارایی‌ها: 820 میلیون دلار سن: 60

-2 شاهرخ خان

این بازیگر به عنوان پادشاه بالیوود شناخته می‌شود. ارزش خالص دارایی‌های او امروز به 600 میلیون دلار می‌رسد. او را نمی‌توان تنها پولدارترین بازیگر بالیوود دانست. بلکه او یکی از پولدارترین بازیگران جهان و به عبارتی نفر دوم آنهاست. شاهرخ خان تاکنون در 75 فیلم هندی و شماری فیلم‌های بین‌المللی بازی کرده است. او نگرانی‌هایی درباره حقوق بشر دارد و با توجه به میزان دارایی خود عضو برنامه یونسکو برای کمک به کودکان فقیر‌ شده است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 600 میلیون دلار سن: 48

-3 تام کروز

او نه تنها بازیگري مشهور است که تهیه کننده‌ای بزرگ و چند میلیون دلاری نیز محسوب می‌شود. او در فیلم‌های زیادی بازی کرده و یا از عوامل پشت صحنه مثل تهیه کننده بوده است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به «اسلحه برتر»، «مرد بارانی»، «تندر استوایی»، «مردان اندک خوب» و فیلم‌های خوب دیگری اشاره کرد. او صاحب یک ملک بسیار بزرگ به اضافه عمارتی در بورلی هیلز کالیفرنیاست.

ارزش خالص دارایی: 480 میلیون دلار سن: 51

-4 جانی دپ

این بازیگر به خاطر بازی در فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» معروف است. هر چند که پیش از این سری فیلم‌ها با بازی در فیلم‌های تیم برتون و همچنین فیلم «21 جامپ استریت» محبوب جوانان شده بود. اما به هر صورت «دزدان دریایی کارائیب» که یکی از موفق‌ترین فیلم‌های چند قسمتی تا امروز است، نقش زیادی در موفقیت او داشته است. او صاحب یک کمپانی فیلمسازی است که تاکنون فیلم‌های پروانه‌دار زیادی را عرضه کرده است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 450 میلیون دلار سن: 50

-5 تام هنکس

تام هنکس، فیلمنامه نویس، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان معروفی است. کارنامه حرفه‌ای او برای بسیاری از طرفدارانش بسیار جذاب است. او به خاطر بازی در فیلم «فرشتگان و شیاطین» جوایز بسیاری دریافت کرد. او همچنین به خاطر فیلم‌های «آپولو 13»، «رمز داوینچی»، «اگر می‌تونی منو بگیر»، «شما ایمیلی دارید» و ده‌ها فیلم دیگر معروف است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 390 میليون دلار سن: 57

-6کیانو ریوز

باور کردنی نیست اما ارزش دارایی‌های او 350 میلیون دلار است. او بیش از هر چیز به خاطر بازی در فیلم‌های ماتریکس معروف است. این فیلم در زمان خود بسیار محبوب بود. ریوز نیز دارایی‌های خود را درست در همین زمان به دست آورد. هر چند که هنوز هم سینماروهاي زیادی هستند که از مشاهده این سه گانه لذت می‌برند.

ارزش خالص دارایی‌ها: 350 میلیون دلار سن 49

-7 سیلوستر استالونه

استالونه بیش از هر چیز به خاطر دو فیلم «رمبو» و «راکی» محبوبیت دارد. ارزش خالص دارایی‌های او به 275 میلیون دلار می‌رسد. او همچنین تهیه کننده فیلم هم هست که از بین آنها می‌توان به «بی‌ خودی‌ها» اشاره کرد. استالونه عمارتی نیز در بورلی هیلز در کالیفرنیا دارد.

ارزش خالص دارايي ها: 275 میلیون دلار سن: 67

-8 لئوناردو دی‌کاپریو

لئوناردو دی‌کاپریو یکی از معروف‌ترین بازیگران عصر حاضر است. ارزش دارایی‌های او نیز به 215 میلیون دلار می‌رسد. او یک ویلای ساحلی در مالیبوی کالیفرنیا دارد. محبوبیت این بازیگر بعد از فیلم «تایتانیک» عالمگیر شد. این فیلم خود نیز یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های جهان است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 215 میلیون دلار سن: 39

-9 ویل اسمیت

او نیز از پولدارترین بازیگران جهان است که با توانایی‌‌های بسیار خود توانسته جایگاهی ویژه در هالیوود داشته باشد. ارزش خالص دارایی‌های او نیز به بیش از 200 میلیون دلار می‌رسد. شهرت و محبوبیت او به واسطه فیلم‌هایش نظیر «روز استقلال»، «من روبات»، «پسران بد» و «مردان سیاه‌پوش» است. او تاکنون سه بار جایزه گرمی را برده است.

ارزش خالص دارایی‌ها: 215 میلیون دلار سن: 45

-10 سلمان خان

سلمان خان یکی از اصلی‌ترین بازیگران سینمای هند است. بنابراین جای شگفتی نیست اگر نام او را در فهرست پولدارترین بازیگران جهان ببینیم. ارزش خالص دارایی‌های او حدود 200 میلیون دلار است. سلمان خان همچنین یکی از تاثیرگذارترین افراد بالیوود است و طرفداران بی‌شماری دارد.

ارزش خالص دارایی‌ها: 200 میلیون دلار سن 48[/rtl]

Before I pull this trigger
Your eyes vacant and stained
پاسخ
آگهی
#2
فقط لئوناردو
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پرکارترین کارگردان های تاریخ سینما را بشناسید
  کوین هارت به جمع بازیگران فیلم Borderlands اضافه شد
  نقش هایی که صدمات روحی و جسمی به بازیگران آن وارد کرده
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست
  تصویر جدید فیلم Wonder Woman 1984 نمای بهتر از لباس عقاب طلایی را نشان می‌دهد
  روسیف ساترلند به بازیگران فیلم Orphan: First Kill پیوست
  جیم گافیگان به بازیگران فصل دوم سریال Stargirl پیوست
  نتفلیکس آماری از محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های سه ماه گذشته خود را منتشر کرد
  بازیگر فیلم Top Gun: Maverick به جمع بازیگران The Falcon and the Winter Soldierپیوست
  سوفیا هاسمیک به بازیگران سریال Superman and Lois پیوست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان