امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کودتای نازیستی پینوشه تحت حمایت غرب

#1
آنگونه مجله اشترن دقیقا یک ماه بعد از کودتای نظامی در تاریخ 11 اکتبر 1973 با تیتر درشت " فاشیزم کلاسیک " کودتای 11 سپتامبر را را رهبری کرده است. رئیس فاشیستهای شیلی شخصی است به نام " روبرتو تیمه " و سازمان نازی های شیلی "پاتریا لیبرتتد" ای
ن شخص تربیت شده نازی و به صورت کامل به زبان آلمانی مسلط بوده است.

بعد از پایان جنگ دوم جهانی در جنوب شیلی زمینداران بزرگ که اغلب عضو سازمان نامبرده بودند، کمپی هایی را برپا کرده بودند. و شباهت زیاد به پادگان های نظامی بود.

اغلب کودکان را دزدیده و از همان آغاز به پرورش آنها با ایدئولوژی فاشیسم پرداخته . امروز در آمریکا اینگونه کمپ ها در ایالت تکزاس و بخصوص در شمالغربی آن کشور وجود دارد. و امرور چند کمپ بزرگ جنوب شیلی و شمال آرژانتین در تعلق مدیریت بانک " گلدن ساکسن " می باشد.

از جنوب شیلی، تا شمال آرژانتین هزاران هکتار با برداشتن مرز در اختیار بزرگترین ملیاردر های آمریکایی که سهامداران اصلی آن بانک می باشند، قرار دارد و به تربیت فاشیزم و اصلاح "نژاد انسان!" و طبیعت مشغولند.

بسیاری از نسل های نازی که به آمریکا و آمریکای لاتین، شیلی و آرژانتین مهاجرت نمودند. کلنی ها خود را پایه گذاری کردند. در شیلی یکی از چهره های معروف نازی آلمانی و سپس فرزندان آنان مشوق و ترویجگر فرهنگ فاشیسم بودند. نازی های معروف که پینوچه هم در میان آنان دیده می شود، در هنگام دولت ضد امپریالیستی و مترقی آلنده بر سر کار آمد (نـــه قدرت سیاسی را در دست گرفت)، فاشیست های طرفدار پینوچه بر روی دیوار ها شعار می نوشتند : " سرنگونی آلنده نسخه نجات از کمونیسم و استالینیسم در شیلی "

در صورتیکه تروتسکیستهای چریک به نام " میر " مانند لئون تروتسکیست جنگ سرد را بر علیه اتحاد جماهیر شوروی با حمایت سازمان سیا با دریافت کمک های مالی تبلیغ میکردند. و بهترین خدمتگذار به فاشیست های آلمانی مهاجر برای جنگ تبلیغاتی بر علیه کمونیسم بودند.

انگیزه انتقام از مردم شیلی و در راس آن کمونیست ها و حکومت آلنده را همان گروه چریکی " میر " بود و به ناگهان بعد از کوتاه ، رهبران آن سازمان سر از آمریکا در آورده و افراد پشت پرده و با نام در رژیم فاشیستی پینوچه پست های ویژه را در وزارت اطلاعات و امنیت و رکن ضد جاسوسی در ارتش بدست آوردند.

اگر فرصت به دست دهد در باره روزنامه " کندور " که در سال 1938 در کلان شهر " سانتیکو " در شیلی درخیابان " آگوستین " شماره 925 هیئت تحریریه آن به زبان آلمانی روزنامه استخراج میکردند.روزنامه نام خود را از نام " لجیونر های کندور " گرفته است...باید مفصل به توضیح پایه های رشد فاشیسم و ضدیت با کمونیسم در شیلی پرداخت.

کودتای نازیستی پینوشه تحت حمایت غرب 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

کودتای نازیستی پینوشه تحت حمایت غرب 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ
 سپاس شده توسط بر پشت شیر،خورشید اثر
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گفت‌وگوی تاریخ ایرانی با رئیس وقت پاسگاه سیاهکل: مردم محلی از چریک‌ها حمایت نکردند
  کودتای نوژه چگونه لو رفت؟
Smile کودتای رضاخان؛ علت ها و روندها
  باند اشرف در کودتای 28 مرداد!
  کودتای مارک دار
  از خودکشی دسته‌جمعی کابینه ملی تا حمایت مصدق از بهائیان
  از راه اندازی خونین‌ترین جنگ در آمریکا تا حمایت از استعمار
  اعتراف سیا به انجام کودتای 28!
  حمایت از تولید ملی به روش امیرکبیر
  کودتای کمونیست ها ‌در افغانستان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان