امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقش لباس در ترک خود ارضایی

#1
نقش لباس در ترک خود ارضایی
برای ترک خودارضایی باید راه های مختلف را آزمایش کنید و تمام تلاش تان این باشد که هر چه زودتر این کار را کات کنید.
نوجوان



چشمها را باید شست!
خوب می دانم که با انجام تمرینات و مراقبه های ارائه شده در گام های قبلی ، در حال گذراندن لحظات زیبا به همراه آرامشی خاص هستید . حتی شاید آرام ترین خوابهای شبانه را تجربه کرده اید. اما این را نیز به خوبی می دانیم که شیطان از هیچ انسانی دست بردار نخواهد بود و اعتماد به نفس کاذب داشتن یکی از ارکان لغزش و اشتباه است.
زمان آن رسیده تا با برداشتن گام بعدی به خود کمک بزرگی بکنیم . باید به خود و خداوند ثابت کنیم که اراده ی ما با برداشتن گامهای قبلی ، قوی و نیرومند شده است. برای اینکه ذهن ما فقط در اختیار اراده و هدفمان باشد، باید از جلوه گر شدن خاطرات و صحنه های محرك و جذاب جلوگیری نمائیم.
قدم بعدی ما ، شستن چشمهاست . متاسفانه چشمهای ما به بی حرمتی عادت داده شده اند. روزی نیست که ما با چشمانمان گناه نکرده باشیم.چه بسیارند آدمهایی که کامپیوتر و یا تلفن همراهشان تبدیل شده است به مفسده خانه ای سیار و آنها را با خود به همه جا می برند و با افتخار به دیگران نیز نمایش داده و ارسال می کنند. چرا باید خود باعث به گناه افتادن خودمان شویم؟ ... مگر به اندازه ی کافی گناه نداشته و گناه نکرده ایم؟! ... چرا اسباب و لوازم ایجاد گناه را خود فراهم و مهیا می کنیم؟
به قول سهراب ، شاعر بزرگ نو سرای ایران ، چشمها را باید شست ... این بار باید چیزهای دیگری را دید. چشمها باید غسل توبه کنند! حالا زمان آن رسیده که واقعاً عملی را بخاطر خداوند انجام دهیم . بیائید بر علیه خودمان قیام و انقلاب کنیم ... یک قیام مقدس!
وقت آن رسیده تا چهره ی شیطان را از اطراف خود پاك کنیم . بیائید همگی باهم به کامپیوترهایمان حمله کرده و آن را از تصرف شیطان خارج کنیم. زمان آن است تا تمام عکس ها و تصاویر تحریک کننده را از روی آن پاك کنیم ... حتی لازم نیست تا لحظه ای درنگ کنیم ! ... حتی لازم نیست برای لحظه ای دلمان برای آنها بسوزد که با چه مشکلات و سختی های فراوان آنها را جمع آوری ، نگهداری و مخفی نموده ایم ! ... همه ی این نوع افکار ، وسوسه های شیطان است.
البته مقصود من فقط عکس های مبتذل نیست . به سراغ کلیپ ها و موزیک ویدئوها برویم . هیچ دلیلی ندارد صحنه هایی که شما را به گناه تشویق کرده و افکارتان را تغییر می دهند ، بر روی موبایل یا کامپیوترتان وجود داشته باشد. یا علی بگویید و همه را پاک کنید.
چه بسیارند آدمهایی که کامپیوتر و یا تلفن همراهشان تبدیل شده است به مفسده خانه ای سیار و آنها را با خود به همه جا می برند و با افتخار به دیگران نیز نمایش داده و ارسال می کنند. چرا باید خود باعث به گناه افتادن خودمان شویم؟ ... مگر به اندازه ی کافی گناه نداشته و گناه نکرده ایم؟! ... چرا اسباب و لوازم ایجاد گناه را خود فراهم و مهیا می کنیم؟
البسه
استفاده از مدهای روز ، علاوه بر انگشت نما کردن و شاخص شدن استفاده کننده ی آن بعنوان عروسک جنسی ، برای افرادی که مشکل خودارضائی و تحریک شدن دارند نیز یک دام و تله است. این افراد وقتی از لباسهای تنگ و چسبان استفاده می کنند در حقیقت با فشار به اندام خود بوسیله ی لباس ، باعث تحریک خود می شوند. آنان دست به خودارضائی می زنند در حالیکه دلیل قانع کننده ای برای آن ندارند و خود نیز نمی دانند که چه اتفاقی افتاده که این همه تحریک شده اند؟!
حتی استفاده از لباسهای باز که قسمتهای زیادی از بدن را نمی پوشاند و در اصل ماهیت سکسی و محرك برای آقایان دارد نیز باعث تحریک زنان هم خواهد شد. زنان با پوشیدن چنین لباس هایی ، خود را شبیه به هنرپیشه ی محبوب خود می بینند که مطمئناً در فیلمش چندین صحنه ی جنسی نیز وجود داشته و ناخواسته در ناخودآگاه خود تمایل به انجام رفتاری مانند او را خواهند داشت و این افکار نیز محرك است. پس شاید اکنون دلیل توجه زیاد اسلام در مورد پوشش را بتوانیم اندکی درك کنیم که در حقیقت یکی از دلایل آن ، دور شدن فرد مسلمان از افکار محرك و غلط است.
به یاد داشته باشیم که اسلام در مورد روابط بین زن و شوهرش هیچ نوع مانعی برقرار نکرده است و همین امر باعث بوجود آمدن عشق و محکم شدن بنیان خانواده خواهد شد.پس در نوع پوشش خود، تجدید نظر کنید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
 سپاس شده توسط {h.S} ، SÅℋAℕⅅ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فرقان و داعش نتیجه خودپرستی در لباس دین است
  چگونه از خود ارضایی توبه کنیم ؟
  لباس مارک دار احرام هم آمد
  ارایش.جواهرات و لباس شیطان پرستان
  لباس روح
Smile لباس و وسایل تجملی ، و کاخها و غرفه ها در بهشت :
  حکم موی گربه روی لباس نمازگزار
  لباس تقوا
  ترویج فحشا به بهانه شاد کردن لباس زنان و مردان
  ♒چرا زن و شوهر، لباس یکدیگر خوانده شده‌اند؟♒

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان