امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رکود بازار مسکن، متقاضیان خرید اقدام کنند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



محتشم گفت: زمان رکود و ثبات نسبی قیمت‌ها باید آرام آرام به خرید واحدهای مورد نظر پرداخت و انتظار کاهش بیش از این در قیمت‌ها و تداوم رکود خواسته ای غیر معقول است.

رکود بازار مسکن، متقاضیان خرید اقدام کنند 1
گروه اقتصادی، حسن محتشم رئیس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان تهران با توجه به شرایط حاکم بر بازار و روند چند ماهه گذشته گفت: رکود همچنان ادامه دارد و این شرایط حداقل تا نیمه دوم زمستان امسال نیز ادامه خواهد داشت اما از نیمه دوم به بعد احتمال رونق نسبی در بازار وجود دارد.

وی در ادامه صرفه جویی یا پیش بینی خریداران از افزایش قیمت را سبب رونق این بازار در نیمه دوم زمستان ذکر و تصریح کرد: طبق روال عادی که هر ساله با تغییراتی در قیمت مسکن همراه هستیم ممکن است در نیمه دوم زمستان امسال نیز تحولی در بازار مسکن را شاهد باشیم البته با حداقل افزایش قیمت‌ها که بنظر بعید می‌رسد این رویه نیز تا پایان سال ادامه یابد، از طرفی با توجه به شرایط احتمال دارد تا تابستان آینده با افزایش قیمت مواجه نباشیم.

به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بولتن نیوز به نقل از بازارخبر، نایب رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران بازار مسکن را شامل دو بخش عمده دانست و افزود: خرید، فروش، نقل و انتقالاتی که از طریق مالکیت بوجود می اید و دیگری بحث اجاره از موارد اصلی بازار مسکن به شمار می‌آید.

محتشم ادامه داد: در این شرایط رکود به معنای توقف یا کندی این نقل و انتقالات است. در این شرایط به دلیل رکود حاکم بر بازار مسکن و وضعیت نامطلوب اقتصادی توان خرید برای متقاضیان وجود ندارد و این کاهش قدرت خرید موجب رکود در بازار می‌شود.

رئیس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن استان تهران خاطرنشان کرد: در بخش اجاره نیز زمانی که مالکین با مستأجر توافق می‌کنند و تغییر مکانی صورت نمی‌گیرد، یا بسیاری از افراد به هر دلیلی توانایی بدست آوردن ملک اجاره ای مورد نظرشان را ندارند این اتفاقات موجب مواجه بازار با پدیده رکود می‌شود.

وی اظهار داشت: مسکن در نگاه کلان بجز این دو بخش به عرضه و تقاضا نیز می‌پردازد وقتی خرید و فروش در دراز مدت با رکود مواجه شود و نقل و انتقالی صورت نگیرد بر تولید وعرضه مسکن تأثیر می‌گذارد و طبعأ سازندگان نیز با فراوانی واحدهای ساختمانی روبرو می‌شوند در نهایت این کندی بازار مسکن بر سایر بازارها و صنایع وابسته به ساختمان نیز تأثیر گذار است و با زیر سؤال بردن اقتصاد به افزایش بیکاری می‌انجامد.

نایب رئیس کانون سراسری انبوه سازان ایران با اشاره به شرایط رکود و توقف مقطعی قیمت‌ها یادآور شد: به عقیده بسیاری از کارشناسان زمان رکود و ثبات نسبی قیمت‌ها باید آرام آرام به خرید واحدهای مورد نظر پرداخت و انتظار کاهش بیش از این در قیمت‌ها و تداوم رکود خواسته ای غیر معقول است.

محتشم در پایان تأکید کرد: متقاضیان با گذشت زمان به این موضوع پی خواهند برد به همین دلیل توصیه می‌شود از شرایط ویزه بازار مسکن برای رفع نیاز خود استفاده نمایند زیرا بنظر می‌رسد فرصت مناسب فعلی از دست برود.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هرم بازاریابی و خرید
  خریداران خودرو که ۱۰۰ میلیون تومان سود می‌کنند باید مالیات بدهند
  حاجی دلیگانی: تحریم برای کشوری که بازار ۴۰۰ میلیونی دارد، خنده‌دار است!
  توطئه‌ برخی کشورها عامل وضعیت فعلی بازار ارز در کشور است
  ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن آغاز شد
  اعتبار ودیعه مسکن از کجا تأمین شد؟ بانک مرکزی یا فروش اوراق؟
  افزایش ۳۸ درصدی معاملات مسکن تهران در تیر/ کاهش ۱۳ درصدی قراردادهای اجاره
  پرداخت وام ودیعه مسکن به ۱ میلیون نفر/ از هر ۶ مستاجر یک نفر وام می‌گیرد
  مالیات بر خانه های خالی موجب گرانی اجاره یا مسکن نمی شود !
Thumbs Up آینده بورس چه خواهد شد ؟ رشد بازار ادامه می‌یابد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان