امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عالیشاه: از بدن درد خواب مان نمی برد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عالیشاه: از بدن درد خواب مان نمی برد 1

به هر جان کندنی بود، پرسپولیس خودش را به نیمه نهایی جام حذفی رساند. به همان بازی که قرار بود تکرار دربی باشد اما با حذف استقلال، به فراموشی سپرده شد. حالا پرسپولیس باید خود را برای نبرد با ذوب آهن آماده کند اما پیش از آن، بازی با نفت را هم دارد. بازی که میزبانش ورزشگاه تختی است و سختی اش برای قرمزها، غیبت بازیکنانی که در تمام هفته های پیش فیکس بوده اند. هر چند امید عالیشاه از این بابت نگرانی ندارد و امیدش را به ساق های هم تیمی های جوانش گره زده است.

خیلی ها پیش بینی کرده بودند که گل گهر شما را هم مثل سپاهان و نفت مسجدسلیمان شکست می دهد.
ما از این پیش بینی ها و پیش داوری ها زیاد دیده ایم اما قرار نیست هر چه گفتند، اتفاق بیفتد.

اما چیزی نمانده بود که این اتفاق بیفتد!
اگر منظورتان این است که در پنالتی بردیم باید بگویم بازی با گل گهر از آن بازی هایی بود که هر کاری هم بکنی خوب از آب درنمی آید. کلا بعضی بازی ها اینطوری هستند و بدجور گره می خورند اما مهم این است که ما این بازی را بردیم و به نیمه نهایی صعود کردیم.

به صعودتان هم می رسیم اما الان می خواهیم درباره بازی با گل گهر صحبت کنیم. بردن این تیم اینقدر سخت بود که بازی به پنالتی بکشد؟
خیلی سخت تر از چیزی بود که فکرش را می کنید. ما چهار روز قبل از این بازی دربی را داشتیم که خودتان می دانید چه بازی سنگینی است. هم به لحاظ روحی و هم فوتبالی. حالا فکر کنید بعد از دربی چطور می شود در زمین سیرجان بازی کرد!

یعنی تنها مشکل تان خرابی زمین بود؟
تنها مشکل نبود اما شرایط زمین خیلی بدتر از چیزی بود که می گفتند و ما فکرش را می کردیم. در آن زمین نمی شد فوتبال بازی کرد و باید با خیلی چیزها می جنگیدیم. بعضی دقایق بازی هیچ کاری نمی توانستیم انجام بدهیم چون زمین آنقدر چاله چوله داشت که هر لحظه ممکن بود یک مصدومیت بد برایمان پیش بیاید. من که شب بعد از بازی نمی توانستم بخوابم از بس بدنم درد می کرد. با بقیه بچه های تیم هم که صحبت می کردم همین شرایط را داشتند. خیلی خسته شدیم اما خدا را شکر که بردیم.

پس شانس آوردید که به خاطر زمین مصدوم ندادید!
دیگر خدا به پرسپولیس رحم کرد.

گل گهر چطور بود؛ این تیم هم مثل زمین غافلگیرتان کرد؟
غافلگیر که نه چون معمولا تیم های لیگ یکی مثل هم بازی می کنند و بازی با آنها سخت است. دلیل شان هم موجه است. شاید هر 5، 6 سال یک بار این فرصت برایشان پیش بیاید که با پرسپولیس و استقلال بازی کنند و می خواهند بهترین بازی را انجام بدهند تا به چشم بیایند. از طرفی جام حذفی هم به قول معروف جام شگفتی ها است و می دانند که با یک اشتباه حریف، راحت می توانند صعود کنند و برای همین همه جوره دفاع می کنند.

شما که این را می دانستید چرا راه های بیشتری را برای مقابله با دفاع چند لایه گل گهر امتحان نکردید.
ما برای گل زدن از هر راهی استفاده کردیم اما متاسفانه گل های زیادی را نزدیم. همانطور که گفتم بعضی بازی ها وقتی گره می خورند نمی شود کاری کرد. برابر گل گهر هم زمین خراب و خستگی ما و دفاع فشرده حریف اجازه نداد بازی را در همان نود دقیقه ببریم.

پرسپولیس اوایل فصل موقعیت سازی را بلد نبود اما الان که این همه موقعیت به دست می آورد، بلد نیست از آنها استفاده کند؛ چرا؟
نه که بلد نباشیم اما خب فوتبال است دیگر. نمی توانی انتظار داشته باشی که همه توپ هایت گل شود.

البته پرسپولیس یک تغییر دیگر هم داشته که به نظر می رسد قبل از دربی اتفاق افتاده. تا قبل از بازی با استقلال این انگیزه را در تیم نمی دیدیم و انگار بازیکنان هم یکجور بی تفاوت شده بودند؛ چه شد که یکدفعه اینقدر تغییر کردید؟
باید به خودمان کمک می کردیم و دربی هم فرصت خوبی بود. قبل از این بازی تمام تمرکزمان را روی تیم گذاشتیم و به خودمان قول دادیم که دربی را ببریم تا بتوانیم فصل را با روحیه بهتری ادامه بدهیم.

استقلالی ها گفته بودند باخت در دربی را در نیمه نهایی جام حذفی تلافی می کنند اما حذف شدند؛ دوست نداشتید به جای ذوب آهن دوباره با استقلال بازی می کردید؟
چه فرقی می کند؟ ما قهرمانی می خواهیم و با توجه به اینکه جام حذفی کوتاه ترین راه برای رسیدن به قهرمانی است، باید همه قدم هایمان را محکم برداریم. حالا می خواهد حریف مان استقلال باشد یا ذوب آهن یا هر تیم دیگری.

فکر می کنی ذوب آهن را هم ببرید؟
باید ببریم. البته ذوب آهن تیم خوبی است و کلا خوب فوتبال بازی می کند اما خدا را شکر این بازی در آزادی برگزار می شود و ما می توانیم با استفاده از این فرصت، ببریم.

البته به شرطی که هواداران هم به ورزشگاه بیایند و سکوها خالی نماند!
ان شاءا... که می آیند. به نظر من فوتبال بدون تماشاگرانش ارزشی ندارد و امیدوارم که هواداران پرسپولیس در بازی های آینده و مخصوصا بازی با ذوب آهن که خیلی حساس است، ما را تنها نگذارند.

قبل از این بازی، باید با نفت هم بازی کنید اما پرسپولیس در این بازی نه شما را دارد و نه نوری و بنگر و عباس زاده را.
تازه شما حقیقی و صادقیان را نشمردید!

خب با آنها تعداد غایبان تیم می شود 6 تا. نبودن این همه بازیکن پرسپولیس را به دردسر نمی اندازد؛ مخصوصا که بازی هم در ورزشگاه تختی انجام می شود؟
تیمی که با غیبت چند بازیکن فلج شود که تیم نیست! مطمئن باشید هیچ اتفاق بدی نمی افتد چون همه بازیکنان پرسپولیس در یک سطح هستند.

یعنی غیبت این بازیکنان که همه فیکس تیم هستند، نگران تان نمی کند؟
نه، چون پرسپولیس بازیکنان جوان خوبی دارد که خیلی می توانند به تیم کمک کنند. امیدوارم آنها در بازی فردا هم بتوانند خوب کار کنند و پرسپولیس را به پیروزی برسانند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آژیر آتش سوزی خواب را از تیم سوئد گرفت !
  عالیشاه به دیدار با ملوان نمی رسد؟
  شادی‌عجیب‌عالیشاه مقابل‌کارشناس‌داوری(عکس)
  مشکل دندان برای عالیشاه دردسر ساز شد
  عالیشاه: بارسا چيز ديگري است!
  واکنش حنیف به دلخوری‌ عالیشاه
  نیمار و پسرش وقت خواب چه کار می کنند؟ + عکس
  سیاسی: رگ خواب علی دایی را بلدم ؛ رحیمی همه برنامه های ما را خراب کرد
  قبل از خواب پروتئین بخورید تا عضلانی شوید
  در خواب مسی را آنالیز میکردم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان