امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است !

#1
تنها می توانم از دو فیلم هالیوودی نام ببریم که مرا تا سر حدّ مرگ ترساندند ؛ جن گیر و حس ششم . امّا در دنیای خارج از هالیوود ، فیلمهایی وجود دارند که روزهای احتضار را برایم به دنبال می آورند . نویسندگان و کارگردانان آسیایی در ترساندن انسانها ، بسیار فوق العاده عمل می کنند . در واقع ، اقتباس از این فیلمهای ترسناک آسیایی ، به رویه ای عادی و نوعی عادت برای هالیوود تبدیل شده است . با وجود خرجهای میلیون دلاری و هزاران بیننده منتظر ، این فیلمها ارزش ترس بسیار کمتری نسبت به فیلمهای آسیایی دارند و معمولاً با شکست روبه رو می شوند . بودجه ساخته یکی از این فیلمهای ترسناک در آسیا ، کمتر از 10 هزار دلار است .

10. یتیم خانه 
کشور : اسپانیا
کارگردان : خوان آنتونیو بایونا


10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1

درباره ی فیلم : کودکان شیرین ترین موجودات این کره خاکی هستند ؛ امّا در عین حال ترسناک ترین آنها نیز به شمار می آیند . این فیلم متمرکز بر فردی به نام لورا است که با خرید یتیم خانه محبوب دوران کودکی خویش ، آرزو دارد تا آن را بازسازی نموده و به محلی دل انگیز برای کودکان ناتوان تبدیل کند . با این حال ، لورا ناخواسته تخیل پسر خویش را بیدار می کند که شروع به صحبت درباره دوستی نامرئی می نماید . پیشرفت فیلم بسیار منحصر به فردتر از شروع آن است ؛ اینکه فیلم چگونه توانسته است هنر و ترس را با هم ترکیب نماید . چند کلیشه ترسناک در فیلم وجود دارد ، امّا روند فیلم به گونه ای است که ضربان قلب را به شدّت افزایش می دهد . 

9. اجازه بده آدم درست وارد شود
کشور: نروژ
کارگردان : توماس آلفردسون


10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1

درباره ی فیلم : با تمام سر و صداهایی که درباره فیلم گرگ و میش بر پا گشته است ، بسیار لذّت بخش است تا فیلمی درباره یک خون آشام واقعی ببینیم که از داستانی بسیار فوق العاده برخوردار است . در بین فیلمهایی که تاکنون درباره خون آشامها ساخته شده است ، این فیلم بهترین است هم به خاطر شخصیت پردازی و هم فیلمبرداری چشم نوازش . این فیلم درباره یک دختر 12 ساله آزار دیده و یک دختر 12 ساله دیگری است که مدّت زمان زیادی است ، 12 سال سن دارد . مجتمع های دلتنگ کننده سوئدی در طول فصل زمستان ، پیچیدگی بیشتر و لایه ضخیم تری از وحشت و ترس را به فیلم می افزاید . 

8. ساسپیریا 
کشور: ایتالیا
کارگردان : داریو آرجینتو

10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1



درباره ی فیلم : نگاهی به این عکس کنید . اگر ناگهان چنین شخصیتی را در خانه خود ببینید ، ممکن است بخندید ، امّا اگر او چاقویی در دست داشته باشد ، ممکن است از حال بروید . این فیلم را در دهه 1970 میلادی ساخته شده است ، امّا صحنه های ترسناک آن هنوز وحشت آور می باشد . 

7. حلقه
کشور: ژاپن
کارگردان : هیدیئو ناکاتا


10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1


درباره ی فیلم : دختری که موهای سرش ، صورتش را پوشانده است ، از برخی دستگاه های تکنولوژیک بیرون می آید ؛ این رویداد در فرهنگ ژاپنی متداول می باشد ، امّا برای آمریکایی ها کاملاً جدید بود . بنابراین ، هنگامیکه ساداکاو از تلویزیون به بیرون می خزد ، بسیاری از آمریکاییهایی که بیش از یک دستگاه تلویزیون در خانه داشتند ، شروع به نابودی آنها کردند . 
ژاپنی دیوانه!!! 

6. فصل 9
کشور: ایالات متحده آمریکا
کارگردان : براد آندرسون


10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1


درباره ی فیلم : داستان فیلم در یک آسایشگاه روانی دور افتاده اتفاق می افتد . دیدن مکانی از تلویزیون که هیچ چیز درباره اش نمی دانید ، می تواند تا حد مرگ ترسناک باشد . سپس وارد آن می شوید و رنگهای کنده شده دیوارها ، داستانهای عذاب آور بیمارانش را بازگو می نماید . دیوارهای ترک خورده و رنگ های کنده شده ، زندگی های فرو ریخته بازیگران اصلی فیلم را منعکس می نماید . هر گوشه سیاهی ، رازهای وحشتناکی را در خود نگاه داشته است . من نمی دانم چرا هر شخصی که عاقل به نظر می رسد می خواهد تاریخ این مکان را کشف نماید ؛ امّا راز این مکان از نگاه یکی از نظافت چی ها آشکار می گردد . آنها صداهای چند نفر را می شنوند ، که تماماً از درون یک شخص بیرون آمده اند ؛ یک قاتل . 

Jian Gui. 5 / چشم
کشور: هنگ کنگ
کارگردان : اوکسید پانگ چان و دنی پانگ



10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1


درباره ی فیلم : وونگ کار مان از زمانی که 2 سال داشته ، نابینا بوده است . هنگامیکه 18 ساله می شود ، عمل پیوند قرنیه را انجام می دهد ، بدون آنکه بداند چشم های او چیزهایی را می بیند که دیگران قادر به دیدنش نیستند . چگونه می شود در این دنیا از چشمهای خود فرار کرد؟ تصور کنید که تمام طول زندگی خود چیزی ندیده اید ، ناگهان چشمانتان باید این موجودات عجیب را ببیند . واقعاً دیوانه کننده است . نسخه هالیوودی این فیلم با همین نام ساخته شده است . 

4. Sigaw/ اکو
کشور: فیلیپین
کارگردان : یام لاراناس



10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1


درباره ی فیلم : به دلیل آنکه با فیلمی آمریکایی اشتباه گرفته نشود ، با نام انعکاس صدا روانه بازار فیلم بین المللی شد . این یکی از معدود فیلمهایی است ، مانند یتیم خانه ، که توانست روایت فوق العاده ای را همراه با صحنه های ترسناک به بیننده هدیه نماید . این فیلم از آن فیلمهایی نیست که شما را وحشت زده رها نماید . بلکه شما را مجذوب خود خواهد نمود . واقعاً فوق العاده است . در ساخت این فیلم ، از دستگاه هایی استفاده شده که پیش از آن در هیچ فیلمی به کار برده نشده بود . هالیوود برای از بین بردن چنین فیلمهای ترسناکی ، فوق العاده عمل می کند . نمونه ای از این فیلم در هالیوود تولید شده که بسیار ضعیف است . 

3. Ju-on/ کینه
کشور: ژاپن
کارگردان : تاکیشی شیموزو


10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1


درباره ی فیلم : داستان فیلم درباره معلمی است که به طرزی وحشیانه زن و پسر کوچکش را به قتل می رساند و دلیل آن تنها حسادت است . معلم پسر تصمیم می گیرد تا به دنبال او بیاید ؛ هنگامی که وارد خانه می شود فقط روح مرده مادر او را پیدا می کند . معلم بر اثر حمله قلبی می میرد و خود تبدیل به یک روح می شود . سالها پس از آن، مستأجران جدید وارد این خانه شده و همان اشتباه را تکرار می کنند . هالیوود نسخه ای از این فیلم و با همین نام را ساخته است . 

2. ضبط / قرنطینه
کشور: اسپانیا
کارگردان : جاموئی بالاگوریو و پاکو پلازا 



10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1


درباره ی فیلم : این فیلم داستان یک خبرنگار شبانه اسپانیایی به نام آنجلا ویدال را از طریق لنز دوربین فیلمبردار او ، پابلو ، روایت می کند . آنها به دنبال آتش نشانان در یک خانه می روند که می خواهند زنی را نجات دهند . آنها به طبقه بالا می روند تا آن زن را پیدا کنند . چیزی درباره این فیلم نمی گویم . فقط دیدن این فیلم را از دست ندهید . از این فیلم نیز هالیوود نسخه ای ساخته است . 

1. شاتر
کشور: تایلند
کارگردان : بانجونگ پیسانکان و پارکپووم وانگپووم

10 عدد از ترسناک ترین فیلمهایی که در هالیوود ساخته نشده است ! 1

درباره ی فیلم : همه چیز درباره این فیلم بسیار ساده آغاز می شود . یک عکاس و نامزدش ، نورها و تصاویر عجیبی را در عکسهایی می یابند که این عکاس گرفته است . آنها می خواهند علّت آن را بفهمند . امّا نوآوری این فیلم ، سبک ترساندن آن ، و فیلمبرداری منحصر به فردش ، ترس بیشتری را به شما انتقال می دهد . حس ترسی که ممکن است این اتفاق برای شما هم روی دهد . 
و آخر داستان ؛ خود پیش بینی کنید!!! 
پاسخ
 سپاس شده توسط مهردخت
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم سینمایی واکنش فرازمینی ها به کارگردانی علی پوراحمد در هالیوود اکران شد
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
  بچه های فیلم ترسناک این روزها چه کار میکنند؟
  آیا شما فیلم ترسناک دوست دارید؟
  کارگردان Ex Machina یک فیلم ترسناک جدید و کم هزینه را تولید خواهد کرد
  ۱۰ فیلمی که هرگز باور نمی‌کنید بر اساس داستان‌ها و اتفاقات واقعی ساخته شده‌اند!!
Thumbs Up | بهترین فیلم‌هایی که درباره فرار از زندان ساخته شده‌اند |
  تاریخ اکران فیلم ترسناک بعدی جردن پیل مشخص شد
  لوری لافین بازیگر زن سینمای هالیوود به زندان می‌رود!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان