امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لئوپارد 2 ای7 (پلنگ وحشی)آلمان

#1
کراس- مافی وگمن (KMW) طراح وسازنده تانک Leopard 2A7 تانک اصلی میدان نبرد آلمان می باشد.این تانک برگرفته از تانک اصلی میدان نبردLeopard 2A6 MBT با قابلیت زرهی و شناسایی بالاتری برخوردار می باشدو می تواند در شدیدترین و یا کمترین درگیریها شرکت کند.برای اولین بار در طی نمایشگاه نظامیEurosatory 2010 در کشور فرانسه به دنیا معرفی شد و آزمونهای خود را تا آن زمان توسط نیروی زمینی ارتش آلمان تکمیلپشت سر گذاشت،در حال حاضر توسط کانادا در افغانستان در حال خدمت می باشدو قرداد فروش 200 دستگاه را با عربستان سعودی در ژانویه 2011 بسته است.
در سال 2013 قطر سفارش 62 دستگاه را داد وارتش آلمان 50 تا 150 دستگاه از تانک هایLeopard 2A6 MBT خود را به این مدل ارتقاداده است

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لئوپارد 2 ای7 (پلنگ وحشی)آلمان 1

طراحی وآینده این تانک
در ابتدا هم ذکر شد این تانک بر مبنای تانک لئوپارد2 ای 6 ساخته شد اما ،اماهای در کار است برای مثال در این تانک بحث برروی فناوری دیجیتالی و کاربری چند منظور استوار است از نقاط جالب برای من نصب یک سیستم خنک کنند برروی برجک تانک بود چیزی که تاحالا در تانکهای شرقی ندیده ام.طول این پنلگ فولادی 10.97 متر ارتفاع تانک تا سقف برجک 2.64 ، عرض 4 متر و وزن 67،5 تن می باشد.

تسلیحات
لئوپارد2 ای7 به یک مسلسل مدولار سبک کنترل از راه دور مسلح شده با نام FLW 200 تا یک حفاظت همواره فعال را برای تانک در برابر انواع اهداف را فراهم کند.این سلاح توانایی شناسایی اهداف را دارد وهمچنین با دید چشمی نیز قابل کنترل می باشد زاویه عملی از منفی 15 تا مثبت 75 درجه را می تواند پوشش دهد.توپ اصلی این تانک یک توپ 120 میلی متریL55 / L44 بدون خان با توانایی شلیک مهمات استاندارد ناتو می باشدتوپ جدید این تانک توانایی شلیک مهمات 120 میلی متریHEرانیز دارد. از دیگر تجهیزاتی که بر روی این ماشین زرهی نصب می شود می توان یک مسلسل 7.62 میلیمتری و یک لانچر 40 میلمتری و یا 50 میلیمتری اشارهه کرد.ونارنک دودزا هم که در حال حاظر بر روی بسیاری از تانکها نصب می شود و این تانک هم از این گود خارج نیست.در مورد خدمه این تانک چهار خدمه دارد شامل فرمانده ،راننده،توپچی و لودر

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لئوپارد 2 ای7 (پلنگ وحشی)آلمان 1


حفاظت
بعد از تسلیحات برویم سراغ مهمترین ویژگی هر تانک یعنی بحث حفاظت در این تانک یک زرهه مدولار پسیو با پوشش 360 درجه حفاظت باور نکردنی را برای خدمه فراهم می کند حالا تهدید می خواد یک آر پی جی باشد بمبهای دست ساز، موشک های ضد زرهه ویا هر چیز دیگر به عبارت دیگر این تانک مرد روزهای سخت است.

سیستم کنترل آتش
سایت فرماندهی دارای یک پیرسکوپ PERI RTWL جدید با توانایی دید در روز و شب ودر مسافتهای طولانی متشکل از نسل سوم دوربین های حرارتی آتیکا، دوربین CCD، عملکرد تطبیقی تصویر،فیبر نوری gyros ،مسافت یاب لیزری.
سایت توپچی دارای تثبیت کننده EMES 15 و تلسکوپ نشانه گیری و FERO Z18 وراننده دارای تصویر ساز دید در شب در قسمت جلو وعقب می باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لئوپارد 2 ای7 (پلنگ وحشی)آلمان 1

موتور وعملکرد
این تانک دارای یک موتور دیزل 1500 اسب بخاری توبوشارژ MTU MB 873 بعلاوه یک ژنراتور تولید کننده برق برای ایست بازرسی ها در شرایطی که موتور تانک خاموش است و نیاز به برق سایر قسمت توسط این ژنراتور تامیین میشود. این موتور می تواند سرعت این تانک را به 74 کیلومتر بر ساعت برساند وبا سرعت کروز برد این غول به 450 کیلومتر می رسد.


پیمانکاران درگیر
گروه صنعتی Rheinmetall در سال 2013 قرار دادی برای تولید 60 توپ 120 میلی متری ال 55 بعلاوه سایت کنترل آتش و حسگر الکترونوری برای تیربار متوسط دریافت کرد.
Cassidian Optronics یکی از شرکتهای تابعه ایرباس می باشد که وظیف تولید حسگر های نوری لئوپارد را برعهد دارد
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خفت(توان نظامی آلمان)
  -سه مدل هاینکل ساخته شده توسط آلمان در جنگ جهانی اول-
  معرفیـ|نیروی زمینی آلمان در دوران جنگ جهانی|
  فوکه-وولف اف‌و ۱۸۹|هواگرد چهار منظوره ساخت ارتش آلمان
  آرادو آر ۶۸|یکی از نخستین جنگنده ها در ابتدای تجدید تسحیلاتی آلمان
  هورتن اچ‌او ۲۲۹|وحشتناک ترین و کشنده ترین هواگرد آلمان نازی
  پنتر|تانک متوسط ارتش آلمان نازی
  |-SS-سه عدد از تانک های آلمان نازی که قاتل متفقین در جنگ جهانی دوم بودند-SS-|
  خودروی شناسایی FENNEK آلمان
  اشنایی با آتشبار جهنمی آلمان نازی MG-42

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان