امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کیروش امشب از ایران می رود قرار داد بی قرار داد

#1
ظاهرا حرفهای دیروز وزیر ورزش و جوانان در نشست مطبوعاتی حسابی به کارلوس کی روش برخورده  و او به یکی از دستیارانش اعلام کرده که امشب بدون امضای قرارداد تهران را ترک می کند.
به گزارش وب سایت برنامه نود، دیروز وزیر ورزش و جوانان در کنفرانس مطبوعاتی اش بر شفاف سازی قرارداد کارلوس کی روش تاکید کرد و البته پس از کنفرانس مبلغ ۲۶ میلیارد تومان برای قرارداد چهارساله کارلوس کی روش دهان به دهان می چرخید و البته درست به نظر می رسید. وزیر دیروز گفته بود که به فدراسیون برای اضافه شدن چند بند به قرارداد کی روش به فدراسیون مشاوره داده است.
در هر حال کارلوس کی روش از همین ماجرا ناراحت است که چرا بندهای جدیدی به قرارداد اضافه شده است. او اعلام کرده که اگر خواسته های او در قرارداد عملی نشود، امشب تهران را برای همیشه ترک می کند.برخی رسانه ها درباره آخرین اظهار نظر کی روش نوشته اند که او به یکی از دستیارانش گفته که فدراسیون فوتبال در حال بازی دادنش است و هر روز بندهای جدیدی به قراردادش اضافه می شود و به همین دلیل قرارداد را امضا نخواهد کرد. کی روش گفته حسابی به فدراسیون فوتبال تخفیف و پوئن هم داده اما دوست دارد در تهران بماند و با تیم ملی کار کند.
ظاهرا کی‌روش اشاره کرده که اگر فدراسیون فوتبال به توافق قبلی اش که روز پنجشنبه در دفتر کفاشیان داشته پایبند نباشد پای برگه قرارداد را هرگز امضاء نخواهد کرد و بلیت رفتنش را هم گرفته است و امشب از طریق فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی تهران را برای همیشه ترک خواهد کرد و به یکی از پیشنهاداتی که دارد پاسخ می دهد. البته در این مدت مشخص نشد کی روش چه پیشنهاد قطعی دارد که رسانه ای هم نشد.
برخی کارشناسان معتقدند که کی روش از هیچ کشوری، پیشنهاد جدی ندارد و به همین دلیل است که به نوعی اصرار می کند در ایران بماند. کی روش از مصاحبه وزیر ورزش ناراحت شده و گفته است می داند وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال او را نمی‌خواهند و اگر امروز در تهران بسر می‌برد به خاطر مردم و فشار رسانه‌ها است.
اختلاف در هیات رئیسه
اما استارت ناراحتی کی روش از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شروع شد که برخی اعضا به کی گفته بودند در صورت ناکامی در جام ملتهای استرالیا، می توانند او را برکنار کنند و بندهای قرارداد به این شیوه باید تنظیم شود. حتی یکی از اعضای هیات رئیسه گفته بود که نباید قرارداد ترکمنچای بین کی روش و فدراسیون فوتبال بسته شود. در هر حال این مربی که همزمان با اعضای هیأت رئیسه از فدراسیون خارج شد در خصوص ادامه همکاری‌اش با تیم ملی ابراز امیدواری کرده و در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت: کارم را از مدت‌ها پیش آغاز کرده‌ام تا با این اظهار نظر نشان دهد به ماندن بسیار امیدوار است. البته کی‌روش در زمان کوتاهی این نظرات را عنوان کرد و حاضر نشد وقت زیادی را صرف پاسخ گفتن به خبرنگاران کند تا مشخص شود مواردی در جلسه هیأت رئیسه گذشته که خیلی به مذاق کی‌روش خوش نیامده است.پس از نشست هیأت رئیسه صحبت‌هایی نیز از سوی اعضا مطرح شد که بوی تحمیل و اصلاح برخی بندها از آن می‌آمد تا یک شبه ورق برگردد.
مرور حرفهای وزیر ورزش
اما اینجا یک بار دیگر حرفهای وزیر ورزش را مرور می کنیم:« در خصوص سرمربی و کادر فنی تلاش می‌کنم ورود نکنم. اما اگر مشورت بخواهند مشورت می‌دهم و قدری هم کارشناسی می‌کنم. حالا قرارداد ببندند یا نبندند. هنگام بازگشت تیم ملی فوتبال به فرودگاه رفتم با اولین نفری که دست دادم به من گفت آقا، کی‌روش را نگه دار گفتم چشم. دومی هم زیر گوشم گفت نگه دار این موضوع تا نفر صدم ادامه داشت و گفتم الان راننده اتوبوس هم این را می‌گوید. با خودم گفتم این مجموعه هماهنگ شده است اینکه چه کسی آن را ایجاد کرده خیلی مهارت داشته جمله «کی‌روش را نگه دار »را می‌شنیدیم و این صحبت‌ها هم مطرح بود چه باخت شرافتمندانه‌ای. ما هم به خیابان ریختیم که چه باخت خوبی داشتیم و خدا را به خاطر این باخت خوب شاکریم! این دور از کارشناسی است نسبت به ۴ دوره قبل فرقی نکرده‌ایم و روی همان پله ایستاده‌ایم. ۴ سال آینده باز هم نتیجه دو باخت و یک مساوی خواهد بود و این مسئله تا ابد پشت قباله ماست.» گودرزی با بیان اینکه یک مربی که قبل از انقلاب همین نتیجه را برای ما داشته و الان هم با کی‌روش همین نتیجه کسب شده، چه فرقی دارد، گفته بود:« مبنا باید کارشناسی باشد که نیست اجازه دهیم در یک فرایند منطقی به نتیجه برسیم. اگر منافع ملی حکم کرد کسی را نگه داریم ما هم نگه می‌داریم اگر نتایج تغییر نمی‌کند یا از مربی داخلی خوب یا خارجی دیگری استفاده کنیم. ما از مربیان زبده دنیا پیشنهادات زیادی داشتیم اما همین جوسازی‌ها مانع شد تا تصمیم مطلوبی بگیریم. من به فدراسیون گفتم اجازه ندارید زیر بار هر شرایطی بروید. به نظرم شرایط کی‌روش اضافه شده و رقم هم گفته‌اند تثبیت شده وارد جزئیات نمی‌شوم اما اجازه ندهیم مربی یک تیم رئیس فدراسیون شود. جای آنها تصمیم بگیرد خودش قرارداد هتل ببندد کارهایی کند که تهدیدی بر وظایف فدراسیون است.
وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که درباره قرارداد کی‌روش هزینه‌های ارزان را تقبل می‌کنید یا خیر، گفت: وزارت به قرارداد کی‌روش پولی نمی‌دهد قبل از آن هم آن را نپذیرفته‌ بود. فدراسیون فوتبال خودش مستقل است.
صحبت های وزیر ورزش در خصوص کی‌روش به طور شفاف خیلی از مسائل را روشن کرد و هر شنونده‌ای حتی بدون آگاهی از مسائل قبلی بین سرمربی پرتغالی و فدراسیون فوتبال به خوبی متوجه می‌شد که اختلافاتت عمیقی در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال وجود دارد.
کی روش بی اعصاب، کفاشیان خاموش
گفته می شود که دیروز کی‌روش در فدراسیون دیده شد و حتی گفته شد که با عصبانیت و بدون اینکه پاسخ خبرنگاران را بدهد، فدراسیون را ترک کرده است؛ حال اینکه دلیل این ناراحتی صحبت‌های وزیر ورزش بوده است یا بحث‌های تحمیلی روز گذشته هنوز مشخص نیست؛ تنها چیزی که در حال حاضر شفاف است این است که قراردادی که قرار بود دیروز یا امروز امضا شود با اتفاقات دیروز در نشست خبری وزیر و همچنین جریاناتی که در فدراسیون گذشته است، روی هوا به نظر می رسد  و صحت این ادعا این که قرار بود دیروز فدراسیون فوتبال خبر زمان و مکان امضای قرارداد را رسانه‌ای کند که با محقق نشدن این موضوع به نظر می‌رسد تیم ملی فوتبال همچنان روزهای مبهمی را پیش‌رو دارد. مسئولان فدراسیون هم در این خصوص سکوت عجیبی کرده و حتی شخص علی کفاشیان که کی‌روش همواره از وی به عنوان طرف اصلی قراردادش نام می‌برد، حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد تا به پیچیدگی‌های تمدید قرارداد کی‌روش بیش از پیش افزوده شود. او گوشی اش را خاموش کرده است! شما باور می کنید کفاشیان گوشی اش را به این راحتی ها خاموش کند؟ آیا کفاشیان که منتقدانش می گویند همیشه پشت کی روش ونتایج نسبتا راضی کننده تیم ملی قایم می شود برای رضایت وزیر ورزش کی روش را قربانی می کند تا خودش در فدراسیون بماند؟ کاری که البته اگر آن را انجام بدهد هم زیاد عجیب نیست.
کیروش امشب از ایران می رود قرار داد بی قرار داد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مجیدی: من و بازیکنانم فقط امشب خوشحالیم
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  ستاره رئال مادرید تحت قرنطینه قرار گرفت
  خاطره‌بازی با مهاجرانی درباره بازی ایران و فرانسه/ تقابل پلاتینی و ستاره‌های ایران +
  علیرضا بیرانوند امشب به هنگ‌کنگ می‌رود
  امیری: قرار نبود به تیم دیگری غیر از پرسپولیس بروم
  تعریف و تمجید کیروش از بازیکنانش
  توهین بی سابقه رسانه کره به کیروش!!
  لحظه به لحظه با مراسم بهترین های فیفا در سال2016(امشب)رونالدو بهترین بازیکن شد
  والیبال قهرمانی جوانان جهان؛ ایران 3-2 آرژانتین؛ برد نفسگیر سروقامتان ایران

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان