امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توهین بی سابقه رسانه کره به کیروش!!

#1
.
توهین به سرمربی ایران در رسانه ی کره ای!!!
!

یک رسانه کره‌ای با انتشار مطلبی تحلیلی در مورد رفتارهای کارلوس کی‌روش، توهین بی‌سابقه‌ای به سرمربی تیم فوتبال ایران انجام داد.

طرفداری- یک رسانه کره‌ای با انتشار مطلبی تحلیلی در مورد رفتارهای کارلوس کی‌روش، توهین بی‌سابقه‌ای به سرمربی تیم فوتبال ایران انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت SPORT CHOSUN ، این رسانه کره‌ای با انتشار مطلبی بلندبالا نسبت به رفتارهای کارلوس کی‌روش توهین بی‌سابقه‌ای را به سرمربی تیم ملی ایران انجام داد.

وی در سرتیتر مطلب خود نوشت:

برای سرمربی تیم ملی ایران اسم مستعار روباه را باید انتخاب کرد!

نویسنده این گزارش به اتفاقات چهار سال قبل پرداخت و عنوان کرد:

تیم ملی فوتبال ایران بازی سرنوشت‌سازی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل کره جنوبی داشت و کی‌روش در بدو ورود به خاک کره، جنگ روانی را علیه سرمربی سابق تیم ملی کره و فعلی هیوندای به راه انداخت. او عکس (چوی) را به صورت نفرت‌آمیز در اتاق‌های بازیکنان تیم ملی ایران نصب کرد و در حالی که به پیروزی در آن مسابقه نیاز داشت، سرمربی کره را به مضحکه گرفت و حتی از وی خواست که عذرخواهی کند.

در ادامه این گزارش آمده است:

کی‌روش جنگ روانی را تا دقایق آخر ادامه داد، به شکلی که نیمکت دو تیم به مسابقه کشتی انفرادی تبدیل شده بود و سرمربی پرتغالی با همین ترفند، ایران را به جام جهانی برد و برنده جنگ روانی شد چون آنها (ایرانی‌ها) می‌خواستند که پیروز شوند. این سایت کره‌ای نوشت؛ پس از چهار سال دوباره کی‌روش به کره جنوبی بازگشته و این‌بار او در بدو ورودش به فرودگاه اینچئون اقدام به ستایش و تعریف و تمجید از فوتبال کره جنوبی پرداخت و حتی در مصاحبه خود اعتراف کرد که فرصت خوبی دارد که از فوتبال کره جنوبی نکاتی را برای ایران بیاموزد، چون کره امکانات خوبی دارد و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است. کی‌روش ادامه داد: که این فرصت خوبی برای ایرانی‌ها است که از کره‌ای یاد بگیرند و فوتبالشان را توسعه دهند و او حتی مدعی شد که برای پارک‌جی‌سونگ ستاره بی‌چون و چرای تیم ملی کره که در منچستر یونایتد که شاگرد کی‌روش بود، احترام خاصی قائل است، اما او در پایان عنوان کرد که می‌خواهد تیم ملی ایران را بی‌شکست به جام جهانی بفرستد.

نویسنده این مطلب در ادامه نوشت؛ این اظهارات کی‌روش در شرایطی کاملاً عادی بیان شد، اما ظاهراً او جنگ روانی‌اش را پشت پرده نگه داشته بود و نکته عجیب در نوشته این خبرنگار کره‌ای توهین علنی به سرمربی تیم ملی ایران است، او نوشت؛ کی‌روش شکلک‌بازی‌اش را آغاز کرده و سرمربی ایران را میمون خطاب کرد، در حالی که در تیتر این مطلب، کی‌روش یک روباه خطاب شده بود.

او در ادامه انتقاداتش از کی‌روش نوشت؛

تیم ملی و سرمربی‌اش در حالی که هتل خوبی را در سئول در اختیار دارند این بار ایراد را از زمین اینچئون آغاز کردند و سرمربی ایران همیشه سعی به آغاز جنگ روانی دارد و معمولاً لیست نهایی 24 نفره‌اش را اعلام نمی‌کند و یا اینکه آن را به تأخیر می‌اندازد. او مرتب به امکانات کره‌ای ایراد می‌گیرد و به همین علت شایعه تغییر محل تمرین را هم به راه انداخته است.

در پایان این گزارش آمده، کی‌روش سعی دارد با مسائل حاشیه‌ای کره‌ جنوبی را پس بزند و ازبکستان را به این شکل به سمت جام جهانی هدایت کند.
زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و از جای‌مان برخیزیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ ، ßяɪcε ، Son of anarchy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  توهین تند ستاره پاریس به گواردیولا
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  محرومیت؛ عاقبت توهین نژادپرستانه به زلاتان
  خشم کونسیسائو: توخل به من توهین کرد!
  رسانه یونانی: مجید حسینی حاضر است با نیم میلیون یورو به آاِک برود
  اتفاق کم سابقه در دیدار رئال مادرید-آلاوس(عکس)
  سوء تفاهم یا شیطنت رسانه ای؟
  باشگاه سپاهان:ورود هواداران سابقه‌دار ممنوع!
  تعریف و تمجید کیروش از بازیکنانش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان