امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استيلي: صندلي دايي را نمي‌خواستم

#1
استيلي: صندلي دايي را نمي‌خواستم

حميدرضا استيلي به دنبال برکناري مديريت عامل تيمش از سوي دادستاني در مقطع زماني حساس و پرحاشيه اي قرار گرفته است.

استيلي: صندلي دايي را نمي‌خواستم 1



به گزارش "ورزش سه"، گفت‌وگوي ما با او فقط محدود به مسئله مديريت نبود و درباره مسائل مختلفي حتي شايعاتي که پيش از آغاز فصل و باشگاه پرسپوليس از او بر سر زبان ها بود گفتيم و پاسخ هايش را شنيديم.

[b] به زودي مديرعامل جديد


مذاکرات خوبي در روزهاي اخير براي انتخاب مديرعامل شايسته اي براي مجموعه راه‌آهن داريم و به زودي به دنبال رفع مسائل حقوقي مربوط به مالکيت باشگاه و اخذ مجوز قانوني، نام مديرعامل را اعلام مي‌ کنيم. در هيات مديره تيم ما آقايان جعفر کاشاني، کلاني، برادرِ آقاي سياسي، مهندس جاويد و بنده حضور داريم. با اين عزيزان جريان انتخاب مديرعامل را پيگيري کرده و به زودي مديرعامل جديد را معرفي خواهند کرد.

مشکلات اداري آزارمان داد

ما زمان زيادي را در ابتداي کار از دست داديم، هر کسي که داشتيم و مي‌ خواستيم وارد تيم کنيم درگير حضور در تيم ديگري بود، ما بدين گونه محمد غلامي و محسن ايران نژاد را که مي‌ توانستيم جذبشان کنيم از دست داديم. کار به جايي رسيد که حتي يک روز هم براي من اهميت بسيار زيادي داشت. در نهايت با 2مسئله روبه‌رو بوديم؛ يک هدف گذاري بلندمدت بين 3 تا 5 سال براي اينکه در زمينه پرورش نيروي انساني به توليد برسيم. در اين بين مديريت تيم هاي پايه را به محمود کلهر واگذار کرديم که در اين عرصه مربي نخبه و کاربلدي است. مضافا بر اينکه يک مربي خارجي به نام يانسن را که در دوران سرمربي گري برتي فوگتز در تيم ملي آذربايجان دستيار او بود، آورديم تا ضمن کمک به تيم بزرگسالان به آموزش مربيان تيم پايه کمک کند. و دوم اينکه هدف گذاري کوتاه ما در بعد قهرماني آن است که به يک رتبه تک رقمي برسيم.

خصوصي بوديم دلسوزي کرديم

ما بازيکنان مورد نظرمان را با توجه به برنامه ريزي مالي که در نظر داشتيم جذب کرديم و در حال حاضر يک دفاع مي‌ خواهيم. اگر اين مدافع از ايران پيدا نشد قطعا به جذب يک دفاع خوب خارجي اقدام مي‌ کنيم. کل هزينه ما براي جذب بازيکن 7 ونيم ميليارد تومان بوده است، براي هزينه کردن وسواس کاملي به خرج داديم چرا که سيستم ما خصوصي است و مثل بعضي از مجموعه هاي دولتي از کيسه دولت هزينه نمي‌ کنيم.

به مربيگري پرسپوليس فکر نمي‌ کردم

برايم ساختن شايعاتي که مطرح شده تاسف بار است، زماني که در فرآيند هيات مديره پرسپوليس و انتخاب اعضا قرار داشتم گفتند استيلي با دوستانش تلاش دارند نيمکت هدايت پرسپوليس را از علي دايي بگيرند و چون موفق نشدند به راه‌آهن رفتند. در حالي که خدا مي‌ داند که اينگونه نيست، اصلا من نيت کرده بودم که براي پرسپوليس 2 سال رايگان کار کنم. شايعه ديگر درباره حبيب کاشاني بود که چو انداختند که به دلايل اقتصادي با هم درگيري داريم و قهر هستيم در حالي که هميشه به ايشان ارادت داشته و همين چند روز قبل براي ديدنشان به شورا رفتم.

يادتان نرود اسم مان راه‌آهن است

براي حفظ راه‌آهن در مجموعه ايران تلاش بسياري کرديم، يادتان نرود اگر درخواستمان براي حفظ راه‌آهن نبود امروز در ادبيات فوتبال ايران اسمي از راه‌آهن وجود نداشت. با اين حال مسئولان راه‌آهن سراسري کشورمان کوچکترين انتظارات ما را هم برآورده نمي‌ کنند. ما به اسم راه‌آهن فعاليت مي‌ کنيم اما حتي در اندازه يک زمين تمرين با ما همکاري نمي‌ کنند. ما برايمان درست کردن يک تيم خوب با انجام بازي خوب و تحقق اهداف عالي ورزش اهميت دارد. نيازي هم نداشتيم که براي اعتبار داشتن از اسم راه‌آهن استفاده کنيم.

... کاش زودتر شروع مي‌ کرديم

هفته اول 2-1 به استقلال باختيم براي تيمي مثل ما با آن همه تاخير در شروع تمرينات و داشتن مشکلات اداري و حقوقي کسب اين نتيجه، نتيجه بدي نبود. در هفته دوم هم نفت را برديم. ما 3 امتياز از دو تيمي گرفتيم که رتبه سوم و پنجم ليگ پارسال را داشتند. چون دير شروع کرديم بدن بچه ها رفته رفته آماده مي‌ شود و هفته به هفته قوي تر مي‌ شويم. مطمئن باشيد اگر زودتر شروع مي‌ کرديم ادعاهاي بزرگتري از کسب عنوان تک رقمي داشتيم. در اين مسير براي موفقيت تيم اسمي از افراد نمي‌ برم و فقط مي‌ گويم راه‌آهن يعني تيمي که تک تک عناصرش به هم آميخته و فرد در اين مجموعه اسمي ندارد، حتي اگر آن فرد مسي و کريس رونالدو هم باشند. [/b]
استيلي: صندلي دايي را نمي‌خواستم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما...
  انصاریان: از تتلو خواستم حرمت علی کریمی را نگه دارد
  حدادی‌فر: می‌خواستم از ذوب آهن بروم ولی ...
  الساندرو پروتو: نمی خواستم رونالدو نقشی در فیلم زندگی من داشته باشد
  خامس: از نیمار خواستم آرام باشد/ مقابل ونزوئلا، احساسی مشابه نیمار داشتم
  می‌خواستم ستاره دربی باشم اما نشد که بشه!
  کريمي: دايي فقط به منافع شخصي‎ فکر مي‌کند
  جعل امضاي استيلي در باشگاه پرسپوليس!
  چرا وزير ورزش از دايي شکايت کرد؟
  مقايسه عملکرد درخشان و علي دايي

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان