امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وزير ورزش: از واليبال حمايت مي‌کنيم

#1
وزير ورزش در حاشيه ضيافت افطاري فدراسيون واليبال ضمن قدرداني از ملي‌پوشان اين ورزش از حمايت ويژه وزارت از فدراسيون واليبال خبر داد و تاکيد کرد که کاروان ايران در بازي‌هاي آسيايي کار دشواري پيش رو دارد.
محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان در حاشيه ضيافت افطاري فدراسيون واليبال اظهار کرد: امروز ما هم براي بدرقه و تشکر از تيم ملي واليبال در اين جمع شرکت کرديم. اميدوار هستيم که در بازي‌هاي پيش رو هم تيم ملي واليبال توفيق داشته باشد و به مراحل بالاتر راه يابد تا اسباب نشاط و شادابي جامعه فراهم آيد. بازيکنان واليبال تلاش زيادي کردند و اميدوار هستيم که در ادامه باز هم نتيجه اين تلاش‌ها را بگيرند.

به نقل از ايسنا، وي افزود: فدراسيون حتما برنامه‌هاي فني و تکنيکي خوبي پشت کار تيم‌هاي ملي دارد و مجموعه‌هاي خوبي با تيم ملي واليبال ايران همکاري مي‌کنند اميدواريم که اين پشتيباني‌ها هم تداوم داشته باشد. خوشبختانه تيم‌هاي پايه بسيار خوبي پشتوانه اين تيم هستند و خيلي خوب کار مي‌کنند. من از اردوهاي تيم‌هاي پايه هم بازديد داشتم. ميانگين قدي مجموعه واليبال پايه بلندتر از تيم فعلي است. به نظر من اگر اين پشتوانه‌سازي‌ها ادامه داشته باشد ديگر واليبال ايران قدرت بلامنازع خواهد بود.

وزير ورزش در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره پاداش واليباليست‌ها گفت: همين الان پاداش تر و تازه‌اي به تيم ملي داديم. ما سعي کرديم با اين پاداش تا حدي زحمات را جبران کنيم. البته تلاش ملي‌پوشان با اين ارقام جبران نمي‌شود. بايد محدوديت‌ها و شرايط کشور را هم درک کنيم. اميدواريم شرايط اقتصادي کشور بهتر شود و بتوانيم بهتر از واليباليست‌ها تقدير کنيم.به هر حال بضاعت ما همين قدر است.

وزير ورزش تاکيد کرد: بايد شرايط به لحاظ اقتصادي بهتر شود. قطعا نگاه ويژه‌اي به قهرمانان همه رشته‌هاي لحاظ خواهد شد. درباره فوتبال هم بايد بگويم که تنها نگاه دولت به اين ورزش نبوده بلکه اين ورزش بيشتر در سطوح باشگاهي بيشتر به اين ورزش توجه مي‌کنند. اميدوار هستيم که به واليبال هم در حد توان و بضاعت‌شان کمک کنند.

وزير ورزش در ادامه گفت: ما انتظار داريم که همه تيم‌هاي ورزشي ما موفق باشند. همه تيم‌ها کار سختي دارند به ويژه واليبال که در دور نهايي برابر روسيه و برزيل بازي‌هاي سختي خواهد داشت.

وزير ورزش در پاسخ به پرسشي درباره پيش‌بيني وزارت ورزش از عملکرد کاروان ايران در بازي‌هاي آسيايي گفت: ما در دو کارگروه مستقل و البته هماهنگ اين موضوع را بررسي کرديم. وزارت ورزش و جوانان پيگير اين کار است. اطلاعاتي از رقبا و حريفان داريم مي‌دانيم که وضعيت سختي درپيش داريم. مي‌دانيد که اختلاف ما با کشور بعدي در بازي‌هاي آسيايي که پنجم شده بود تنها يک مدال طلا است. کشور پنجم بازي‌هاي اسيايي 20 مدال نقره و برنز بيشتر از ما داشت. اگر خداي نکرده يک لغزش کوچک داشته باشيم و يک طلا از دست بدهيم ممکن است که يک رده سقوط کنيم. اما اميدوار هستيم که در بکارگيري بيشتر بانوان که پتانسيل خوبي هستند، بتوانيم توفيق بيشتري پيدا کنيم.

وزير ورزش همچنين درباره بلاتکليفي برخي از فدراسيون‌ها مثل اسکي گفت: امروز آخرين هماهنگي‌ها با معاونت ورزش قهرماني انجام شد. چند رشته اعلام تاريخ شد اميدواريم که بازي‌ها طبق همان تاريخ پيش برود. من احتمال مي‌دادم که در بعضي از مجامع هماهنگي‌هايي شده باشد به خاطر همين انتخابات را به تعويق انداختيم تا بحث و حرف و حديثي پيش نيايد. اگر اين اتفاق تکرار شود بارها و بارها همين روش را پي مي‌گيريم تا انتخابات در بهترين وضعيت برگزار شود. نگران نباشيد. ظرف دو سال گذشته 23 فدراسيون بدون رييس اداره مي‌شدند اما ظرف اين 6 ماه در 19 فدراسيون انتخابات برگزار شده و براي بقيه هم انتخابات خواهيم داشت.
وزير ورزش: از واليبال حمايت مي‌کنيم 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط spent †
آگهی
#2
پس چی بایدم حمایت کنن ایشالله اینبارمیترکونیمBig Grin
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  ورزش جدید اسلم بال
  آشنایی با ورزش لاکراس
  مهدی طارمی؛ پرچم و غرور یک ملت فراتر از ورزش
  کدوم ورزش رو بیشتر می پسندید؟
  ورزش پایه و مادر ۸ ماه بدون رئیس!
  تصمیم‌گیری در مورد مسابقات غیرفوتبالی کلید خورد/ ورزش‌های برخوردی فعلا تعطیل!
  خسروی: سرپرست فدراسیون‌های "ورزش روستایی" و "بدنسازی" به‌زودی معرفی می‌شوند
  پاسخ معاون بانوان وزارت ورزش به درخواست مجوز برای پاورلیفتینگ بانوان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان