امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دونگا: بازيکنان برزيل اشباحي بيش نبودند

#1
کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال برزيل به انتقاد از سبک بازي اين تيم برابر هلند پرداخت. او مي‌گويد بازيکنان برزيل برابر حريف خود اشباحي بيش نبودند و اسکولاري نتوانست انتظارها را در برزيل برآورده کند.
تيم ملي فوتبال برزيل وداع بسيار تلخي با جام جهاني 2014 داشت. اين تيم حتي نتوانست در کشور خود به مقام سوم هم دست يابد چرا که در ديدار رده بندي متحمل شکست بسيار تلخي شد و با سه گل برابر هلند تن به شکست داد تا ناکامي‌هاي اين تيم در خانه تکميل شود.

کارلوس دونگا، کاپيتان و سرمربي سابق تيم ملي فوتبال برزيل به انتقاد از بازيکنان اين تيم در ديدار برابر هلند پرداخت و گفت: بازيکنان برزيل در ديدار برابر هلند اشباحي بيش نبودند. آنها هيچ گونه انگيزه‌اي براي بازي کردن نداشتند و جسمشان در ميدان نبود. شکست سنگين برابر آلمان روي آنها تاثير گذاشته بود و روحيه تيمي آنها را کامل بر هم زده بود.

او ادامه داد: برزيل نمايش بسيار ضعيفي برابر هلند داشت و بايد با اين نتيجه بازي را واگذار مي‌کرد. آنها شايسته شکست در اين ديدار بودند چرا که خوب ظاهر نشدند و تيمي که خوب ظاهر نشود طبيعي است که بازي را واگذار کند. خط دفاعي برزيل همچون ديدار برابر آلمان پر اشتباه بود و همان اشتباه‌هايي را که در ديدار قبلي مرتکب شد در اين ديدار هم تکرار کرد. خط دفاعي تاثير بسيار زيادي در رقم خوردن يک نتيجه دارد.

دونگا در جام جهاني 2010 آفريقا جنوبي هدايت تيم ملي فوتبال برزيل را برعهده داشت و نتوانست با اين تيم نتايج خوبي کسب کند. سلسائو با هدايت دونگا در آفريقا جنوبي برابر همين تيم هلند با نتيجه دو بر يک تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت تا دونگا هم از کار برکنار شود و وداع تلخي با اين تيم داشته باشد. او درباره اين سوال که بهترين بازيکن برزيل در ديدار برابر هلند چه کسي بود اينگونه پاسخ داد: به نظر من اوسکار بهترين بازيکن برزيل بود. او با شور و هيجان بسيار زيادي بازي مي کرد و هر آنچه را که در توان داشت رو کرد.

برزيل با هدايت فيليپه اسکولاري در جام جهاني 2014 نمايش خوبي نداشت. اين تيم در ديدار نيمه نهايي برابر آلمان با نتيجه دور از انتظار هفت بر يک تن به شکست داد تا از صعود به فينال بازماند. شاگردان اسکولاري در رده بندي هم با سه گل برابر هلند بازي را واگذار کردند تا وداع تلخي با جام داشته باشند. با وجود کسب نتايج ضعيف برزيل هنوز فيليپه اسکولاري از کار برکنار نشده است. دونگا درباره اين سوال که آيا اسکولاري گزينه خوبي براي هدايت برزيل است؟ اين گونه پاسخ داد: اسکولاري مربي بزرگي است. او کارنامه خوبي دارد و نشان داده است که مي تواند مربي موفقي باشد، اما او در برزيل نتوانست عملکرد خوبي داشته باشد و سبک بازي خاصي را براي تيمش تدارک بيند.

در ديدار فينال جام جهاني امشب دو تيم آرژانتين و آلمان برابر هم صف آرايي مي کنند.
دونگا: بازيکنان برزيل اشباحي بيش نبودند 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط smart man ، Nazanin♥Xavi
آگهی
#2
ممنون.خوب بودHeartBlushHeart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دونگا: لوکاس در PSG به بازیکن بهتری بدل شد
  عكس - درخشش فرزند وين روني در سواحل برزيل
  فرانسه ۱-۳ برزیل/ ادامه روند درخشان تیم دونگا
  هشدار عجيب درخشان به بازيکنان پرسپولیس
  تماس سرمربي پرسپوليس با بازيکنان فولاد
  بازيکنان برتر هفته چهاردهم ليگ برتر
  انريکه (2): اعتمادم به بازيکنان کم نشده است!
  عصبانيت بازيکنان کورنيا از خوشحالي مارسلو
  فرکي:بازيکنان‌خسته‌بودند و به فکر تاکتيک‌نبوديم
  حيدري: فقط 2 بازيکن بنفيکا نبودند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان