امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تماس سرمربي پرسپوليس با بازيکنان فولاد

#1
دوشنبه, 03 آذر 1393 ساعت 14:35
نعيم سعداوي مربي فولاد خوزستان معتقد است که شکست اين تيم مقابل صبا بخاطر تماس غير حرفه اي حميد درخشان با بازيکنان فولاد بود.
 
سعداوی گفت: این رفتار درخشان حتی در لیگ آماتور و محلات هم دیده نمی شود.

لیگ آماتور

ما متاسفانه در خیلی از زمینه ها فقط و فقط اسم لیگ حرفه ای را یدک می کشیم. خیلی از تصمیمات و رفتارهای انجام شده در حد لیگ آماتور و محلات است! مگر امکان پذیر هست که مربی در تیم لیگ برتری شخصا با بازیکن فولاد برای انتقالش تماس بگیرد؟ باید یک کلاس رفتار حرفه ای برای مربیان لیگ گذاشت.

فایل صوتی داریم

ما فایل صحبت دو نفر از مربیان لیگ را در اختیار داریم که با بازیکنان فولاد بابت نقل و انتقال تماس گرفته اند. اما حالا ما اگر هم بیاییم به فدراسیون شکایت کنیم و کمیته انظباطی هم رایی بدهد فایده ای ندارد. چون هیچ ضمانتی برای اجرای احکام در کشور ما وجود ندارد. من خودم 10 سال است که حکم گرفته ام. اما چون من قدرتش را نداشتم با وجود اینکه رای به نفع من صادر شده است، به حقم نرسیدم.

تمرکز بازیکنان فولاد بهم خورد


من نمی دانم که چرا این دو مربی پیش از آخرین دیدار فولاد در دور رفت با بازیکنان ما تماس گرفته اند؟ یعنی آنها نمی دانند که اینکارشان تمرکز بازیکن جوان ما را بر هم می زند. با این رفتار ادعای این را هم دارند که مربی هستند. سوال من از آقای حمید درخشان این است که اگر کسی با تیم شما چنین رفتاری بکند، چه کاری انجام می دهید؟

درخشان به چه حقی اینکار را کرده ؟

من خیلی خوشحالم که پرسپولیس موفق شده داربی را پیروز شود و دیدید که قبل از این بازی در مورد اتفاقی که افتاده صحبتی نکردم تا جو سازی صورت نگیرد. اما آیا درست است که آقای درخشان بیاید شخصا با بازیکن ما پیش از دیدار با صبا صحبت کند. فکر می کنم باخت ما هم نشان داد که فولاد از این بابت متضرر شده است. من واقعا نمی دانم که آقای درخشان به چه حقی با بازیکن ما تماس گرفته است. اینکار حرفه ای نیست. اولا که هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده است. بعد هم هر کاری یک قانونی دارد. اگر بازیکن ما را می خواهند خب باید از طریق باشگاهشان با فولاد تماس بگیرند.

نبی حکم هر کس را بخواهد، اجرا می کند

فکر می کنم سازمان لیگ باید باید یک کلاس توجیهی برای مربیان لیگ بگذارد. الان هم ما بیاییم و سرو صدا کنیم که حرفمان به جایی نمی رسد. حکم شکایتهای ما در کمیته استیناف، در کشوی جادویی نبی است و احکام ما 10 سالی است که دارد خاک می خورد. اما آقای نبی حکم هر کسی را بخواهد از کشویش بیرون می آورد. هر کس سنبه اش پر زور باشد به کارش رسیدگی می شود در غیر اینصورت حکم اجرای احکام در فدراسیون هیچ ضمانت اجرایی ندارد.

به نظر من این روزها در فوتبال ما بازیکن خشک و تر با هم می سوزند. هر کسی در جریان معافی ها حتی به حق معاف شده است، باز هم به با مشکل روبرو می شود. به عقیده من معافیت سروش رفیعی هیچ مشکلی ندارد. اما قهرمانی فولاد به مذاق خیلی ها خوش نیامده است!
پیشروHeart
تماس سرمربي پرسپوليس با بازيکنان فولاد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آذری: نگاه‌ها به فولاد عوض شد
  چاگو: فولاد کیفیت لازم برای صعود را دارد
  طلسم فولاد در نخستین دیدار آسیایی حفظ شد
  پیرمرد گلزن فولاد، ماشاءالله!(عکس)
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  انصراف فولاد اکسین از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی
  نیروی هوایی پرسپولیس آماده حمله به فولاد (عکس)
  آقای خاص استقلال اسلحه پنهان مجیدی مقابل فولاد
  فولاد - استقلال/ پیشانی قرمز لیگ
  کرونایی‌های فولاد وضعیت خوبی دارند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان