امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Uncharted 4: A Thief’s End

#1
بسیاری از شما با سری بازی Uncharted آشنایی دارید تا کنون سه نسخه از این سری بازی انتشار یافته است که هرکدام با موفقیت هایی همراه بودند و متای آن ها نیز نشان از موفقیت این سه گانه دارد. در نمایشگاه E3 که سالانه برگزار می شود نسخه ی چهارم از این سری بازی توسط کمپانی سازنده یعنی ناتی داگ معرفی شد. قبل از این نمایشگاه نیز شایعات و اخبار متعددی از این بازی به گوش می رسید که طرفداران را بیش از پیش مشتاق می ساخت اما سونی و ناتی داگ هیچ خبری را تایید و یا تکذیب نکردند. همچنین عملکرد بی نظیر سونی در معرفی انحصاری برای PS4 می توانست مهر تاییدی بر این شایعات و اخبار باشد. تا کنون کمپانی سونی انحصاری های با کیفیت تری حداقل در نمایش ها برای کنسول خود معرفی کرده است و همین موضوع نیز باعث شد در این نسل تا به اینجا کنسول مایکروسافت یعنی XO در زمینه بازی های انحصاری جلوی سونی حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد.
Uncharted 4: A Thief’s End 1
اگر یادتان باشد همین موضوع در نسل هفتم نیز تکرار شد و کمپانی سونی نشان داد در زمینه بازی های انحصاری از رقیب خود برتر است همچنین همکاری های جدید سونی با شرکت یوبی سافت باعث شد مایکروسافت نیز با شرکت اکتیویژن همکاری هایی را داشته باشد تا از رقیب خود جا نماند اما بیشتر از این راجع به تقابل این دو شرکت بحث نخواهم کرد و به موضوع اصلی مقاله خواهم پرداخت؛ نمایشگاه E3 امسال بیشتر بر روی بازی ها تمرکز داشت و ما شاهد معرفی و نمایش های زیبایی از بازی ها بودیم در این بین بازی Uncharted 4 نیز معرفی شد و تیزری از این بازی به نمایش در آمد اکنون به بررسی یافته های خود از تیزر بازی Uncharted 4 می پردازیم.
Uncharted 4: A Thief’s End 1
در ابتدای تیزر مشخص می شود که این بازی بر روی کنسول PS4 اجرا شده است و به احتمال بسیار زیاد انحصاری همین کنسول نیز خواهد بود و پس از نشان دادن لوگو ی شرکت سازنده بازی ما شخصیت اصلی بازی یعنی ناتان دریک را می بینیم که فقط صورت زخمی او مشخص است همانطور که واضح است شخصیت اصلی نسخه چهارم هم همان ناتان دریک می باشد اما نمی توانیم شباهت های زیادی میان این ناتان دریک با ناتان دریک نسخه های گذشته بیابیم صحنه ی ابتدایی تیزر شباهت های فراوانی به بازی Tomb Rider سال 2013 دارد و زمانی که صحنه ابتدایی تیزر را می بینید بدون شک متوجه این موضوع می شوید که ناتان دریک این نسخه چه شباهت هایی به شخصیت لارا در TR 2013 دارد.
شباهت های ناتان دریک به لارا در دو چیز خلاصه می شود:آسیب پذیری بیشتر آن ها،از بین رفتن شخصیت آسیب ناپذیری از شخصیت ناتان دریک که بگذریم شاید اولین چیزی که چشم هر بیننده ای را میگیرد گرافیک فوق العاده زیبای این نسخه می باشد که دقیقا رنگ و لعاب نسل هشتم را به خود گرفته است و همین موضوع نیز جذابیت بازی را دو چندان می کند. کیفیت ماسه های درون ساحل و حتی جریان آرام آب بسیار زیبا طراحی شده اند علاوه بر این ها کیفیت طراحی صورت ناتان دریک نیز فوق العاده است ماسه های چسبیده به صورت او و زخم های ایجاد شده بر روی پیشانی این موضوع را تایید می کنند به نظر می رسد که کمپانی ناتی داگ دوباره کار خود را در طراحی گرافیک درست انجام داده است.
Uncharted 4: A Thief’s End 1
از این موضوع که بگذریم به صدای راوی و آهنگ بسیار زیبای این تیزر می رسیم آنطور که به نظر می رسد صداگذاری این عنوان فوق العاده و تاثیر گذار می باشد و مخاطب را با بازی همراه می سازد و همچنین موسیقی نیز در حد قابل قبولی می باشد و می تواند به یکی از برگ های برنده این عنوان تبدیل شود
وقتی که ناتان دریک از روی زمین برمی خیزد تفنگی تنها با یک خشاب پر می یابد همین تفنگ می تواند در ادامه مسیر او را یاری کند و جان ناتان را در برابر دشمنانش حفظ کند. محیط بازی نیز فوق العاده جذاب به نظر می رسید یک جنگل می تواند مکان مناسبی برای چنین بازی هایی باشد محیط جنگلی بازی بیننده را ابتدا به یاد سری بازی Far Cry و سپس Tomb Rider می اندازد به خاطر آن که جتگل های پیچ در پیچ چیزی بود که ما در بازی Tomb Rider دیدیم و رمز آلود بودن محیط بازی پتانسیل های این نسخه از سری بازی Uncharted را بسیار بالا برده است.
Uncharted 4: A Thief’s End 1
نکته ی دیگری که در نوع خودش بسیار جالب بود وجود قفس ها و زندان های آویزان می باشد که همین نکته نشان دهنده ی آن است که باز هم با یک قوم دور از تمدن رو به رو هستیم و ممکن است یک بازی در سبک و سیاق Tomb Rider در انتظار ما باشد در بازی های دیگری نیز شاهد این قفس ها بوده ایم بازی هایی نظیر Assassins Creed IV که شخصیت اصلی را مدت ها در آن زندانی می کنند پس حدس دیگری نیز میتوان زد و آن هم وجود دزدان دریایی در این جنگل وسیع می باشد و این حدس و گمان در صورتی امکان پذیر است که ناتان در جزیره ای وسط اقیانوس گیر افتاده باشد. اما نکته ای که واضح است ناتان دریک نبرد فوق العاده جذاب و البته سختی را با این افراد خواهد داشت.
Uncharted 4: A Thief’s End 1
از محیط جنگل می توان چند نکته دیگر را پیش بینی کرد:در این بازی المان های RPG وجود خواهد داشت و بازیکن باید برای نجات جان خود وسایلی اعم از کمک های اولیه را پیدا کند؛وجود برج های مخابراتی از کار افتاده برای درخواست کمک که شخصیت اصلی می تواند در طول بازی آن ها را فعال کند و پیغام کمک بفرستد همچنین وجود Easter Egg های مختلف در جنگل با توجه به سابقه ی ناتی داگ در قرار دادن راز مخفی درون بازی هایش؛ با وجود جسد های زیاد در آن جزیره و مرموز بودن زیاد آن ممکن است دشمنان ناتان دریک فقط انسان نباشند و ارواح نیز برای او مشکلات زیادی را به وجود بیاورند و وجود حیوانات مختلف در بازی که می توانید آن ها را بکشید و از گوشت آن ها استفاده کنید.
در انتهای تریلر نیز به تاریخ انتشار بازی اشاره شد. این بازی در سال 2015 برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.
Uncharted 4: A Thief’s End 1
برای اینکه شکست نخورید
.
.
.
هیچوقت تلاش نکنید !(((=
(خواجه گشادالدین ایرانی)
پاسخ
آگهی
#2
ادم ترسش میگیره
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection را به صورت رایگان تجربه کنید
  کارگردان فیلم Bad Boys 3 نمایشنامه فیلم Uncharted را می‌نویسد
  Bluepoint در مورد چالش‌های بازسازی سه‌گانه Uncharted برای PS4 صحبت می‌کند
  با اولین تصاویر از Uncharted: The Nathan Drake Collection همراه باشید!
  اطلاعات بسیاری زیادی از Uncharted: The Nathan Drake Collection در راه است
  زمان دقیق انتشار The Art of Uncharted 4 مشخص شد
  یکی از سکانس های Mission Impossible 5 از Uncharted 3 الهام گرفته شده است
  یوشیدا: پول نمی توانست از تاخیر Uncharted 4 جلوگیری کند
  بازی جدید سازندگان Dead Space با حضور خالق Uncharted تولید می شود
  8 ماه زحمت ناتی داگ برای ساخت Uncharted 4 به کلی دور ریخته شد !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان