نظرسنجی: جالب بود؟؟؟
آره جالب بود ☺☻
نه جالب نبود ☺☻
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خطر "پو" در کمین دختران و پسران ایرانی *

#1
Exclamation 
چه کسی فکرش را می کرد که یک موجود قهوه ای عجیب و غریب با چشم های بزرگ که روی صفحه تبلت یا گوشی آرام ایستاده و نگاهمان می کند، یک روز برایمان جان بگیرد و رسیدگی به او بشود یکی از بزرگترین دغدغه ها و همه فکر و ذکرمان!
-----------------------------------------------------------------------------------
ه گزارش نسل آگاه: "پو pou " یک بازی برای  گوشی و تبلت با سیستم عامل های اندروید و آی اواس و ... است که طراحی و فرایند آسانی دارد.
وقتی این بازی و بازی های مشابهش  را نصب میکنی، با موجودی مواجه می شوی  که رنگش قهوه ای است  و چشم های بزرگی دارد. روی صفحه ی گوشیت  ایستاده و با آن چشم های درشت نگاهت می کند و منتظر است تا پدر و مادرش را پیدا کند.
وقتی که مادر یا پدرش شدی، دیگر همه ی مسئولیتش  بر گردن توست . باید سر وقت به او غذا بدهی ، سر وقت با او بازی کنی، بخوابانی اش، تمیزش کنی و...
وقتی که مرحله ات بالا رفت، با جمع آوری سکه  می توانی برایش خرید کنی و توقعاتش  را برآورده کنی  و خلاصه هر کاری که می شود برای  یک بچه انجام داد!
شاید کسی  نداند روزی که "پل سالامه" این  بازی ساده را طراحی کرد، چه مخاطبینی برایش در نظر گرفت  و جامعه ی هدفش چه کسانی بودند اما امروز می بینیم که محبوبیت این موجود کوچک  و عجیب ، مرز سنی و جنسیتی را شکانده و هر کس با هر تحصیلات  و سن و جنسیتی، یک بچه ی قهوه ای نیازمند  به رسیدگی و توجه توی گوشی و تبلتش دارد و در برابر او احساس مسئولیت می کند.
یک عاشقانه مثلا آرام!
میگوید: "من اگر این ترم مشروط شدم تقصیر پسرمه!" منظورش از "پسرم" پو است. می گوید که "پو" یش چاق و تپلی است که به تازگی برایش یک کت و شلوار خریده و یک سبیل کلفت! می گوید:"مردی شده برای خودش!"
در دنیایی که تکنولوژی بازی های  رایانه ای  هر روز پیشرفته تر و پیچیده تر می شود  و با قدرت هر چه تمام تر، محصولات را با گرافیک بالا و داستان های جذاب و رنگ و لعاب فراوان به مخاطبین  خود عرضه می کند، گل کردن بازی های آرام و بی دغدغه ، کمی عجیب و قابل تامل به نظر می رسد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خطر "پو" در کمین دختران و پسران ایرانی * 1
این بازی ها با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از علوم روانشناسی و جامعه شناسی ، روی احساسات فرد انگشت می گذارد  و از خاصیت وابستگی انسان به موجودات اطرافش  استفاده می کنند به طوری که حتی اگر بخواهی هم دیگر نمیتوانی از آنها دست بکشی.
کارشناسان معتقدند که بازی های رایانه ای در دنیای امروز نوعی رسانه ی نوین هستند.خاصیت  رسانه این است که مطلب ، موضوع یا مفهومی را برای مخاطب تبیین کند.این رسانه های نوین ، علاوه بر تاثیر گذاری  و فرستادن و دریافت پیام  از سوی مخاطب ، وظیفه ی بزرگ دیگری هم دارند.این وظیفه ، تلاش برای ماندگاری است.هر چه یک رسانه ماندگارتر باشد و بتواند مخاطب را مدت زمان بیشتری از آن خود کند، موفق تر است.
این بازی های آرام عاشقانه، که با تکیه بر احساسات و وابستگی انسان ها به موجوداتی که دوستشان دارند طراحی و ساخته شده ، به این هدف دست یافته اند و چنان در لایه های  زندگی فرد وارد شده اند، که بعد از مدتی خود فرد هم متعجب می شود که چه طور شد که موجود "صفرویکی" بی جان، توانسته بخش عمده ای  از احساسا ت یک انسان را  به خودش معطوف کند.
واقعی شدن "پو" و راه یافتن او به زندگی  و احساساتمان نشان می دهد که هدف گذاری  و برنامه ریزی  طراح و سازنده ، بسیار دقیق و موفق بوده است. موارد زیر ، کامنت های مخاطبین این بازی و ابراز احساسات آنها نسبت به این موجود ناشناخته  است:
*پوی من دختر است! الان دوازده مرحله است که دارمش و براش یه چیزایی خریده ام .رنگش هم نارنجی است  و البته خیلی شکمو! تحمل ندارم، پس کی بزرگ می شود؟
*بچه من 98 سالش است.داره می ترکه از بس چاق شده.به خدا از کارو زندگی منو انداخته .
*من برای پو اسم گذاشتم .اسمش رو گذاشتم پژمان که با بقیه فرق کنه.
*وقتی سیر شده و میخوام بهش غذا بدم  و اون میگه:"نه" دلم میخواد بپرم بغلش کنم.
خطر "پو" در کمین دختران و پسران ایرانی * 1
عکسش را میگیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند، هم و غمشان خریدن لباس و عینک و کلاه و ...است.تلاش میکنند بزرگش کنند و بهترین چیزها را بدهند بخورد، به هم که می رسند از سن وسال فرزندخوانده مجازیشان می گویند و اتفاق هایی که برایش افتاده...این ابراز احساسات نسبت به چیزی که جان وهویت ندارد و معلوم نیست از کجا پیدایش شده واقعا عجیب به نظر میرسد.    
رحیمی کارناس روانشناسی در مورد تاثیر اینگونه بازی ها در زندگی انسان می گوید: " یکی از بزرگترین آسیبهای این بازیئ ها این است که افراد گذشت زمان را به هیچ وجه احساس نمی کنند و وقتی به خود مبیایند که ستاعتهای زیادی از وقتشان صرف آن شده است.
علاوه بر  این طبق تحقیقات افرادی که وابسته به این بازی ها می شوند درون گرا شده و منزوی می شوند و رفته رفته در برقراری ارتباط اجتماعی کم توان و یا نا توان می گردند. این روانشناس خطر خیال پردازی و دور شدن از دنیای حقیقی را مهم و غیرقابل انکار می داند و می گوید: وقتی بچه مجازی نیازهای مادی توقعی از پدر و مادرش ندارد و با اندکی غذا و کمی بازی می توانیم راضی نگهش داریم ناخوداگاه این تذکر و ذهنیت در زندگی عادی برای انسان نهادینه می شود و تحملش در برابر خواسته های دیگر را از دست می دهد و توجهی به نیازهای معنوی اطرافیان به خصوص فرزند را از دست می دهد"
رحیمی معتقد است پیشرفت تکنولژی سبب دور شدن اعضای خانواده از یکدیگر می شود به طوری که هر یک از افراد خانواده به خاطر مشغول بودن به تماشای تلوزیون و درگیر بودن با ریاانه و اینترنت و بازی های رایانه کمتر وقت می کنند با یکدیگر بنشینند و صحبت کنند و این خود باعث سرد شدن رابطه والدین و فرزندان شده است به گونه ای که آنان کمتر حوصله یکدیگر را دارند به هر صورت شمشیر دو لبه تکنولژی هر روز یک وجه و یک بعد از زندگی انسان را هدف قرار می دهد و با رسوخ به تمامی ابعاد زندگی نسان قدرتش را به رخ می گشد قدرتی که مخاطبان را منفعل کرده و آنان را در جریانی قرار داده که نتیجه جز قدرتمند شدن رسانه های نوین ندارد باید مراقب باشیم چراکه"پو" همین موجود کوچک دوست داشتنی با آن نگاه مظلوم ولبخند شاد، در کمین ماست!
 
same old love

خطر "پو" در کمین دختران و پسران ایرانی * 1
پاسخ
 سپاس شده توسط BlAcK dAy ، ✖ ̶̶ℬ̶̶Å̶̶Ð̶̶ ̶̶Ш̶̶ϴ̶̶Ḻ̶̶ℱ̶̶ ✖ ، bahar labeouf ، Mσηѕтєя Gιяℓ ، beauty ، ღSηow Princessღ ، ☻☺ ✘ AngeL ✘ ☻☺ ، -Nᴇɢᴀʀ- ، "♥sadaf♥" ، Sara_h80 ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ ، اصغرکپل ، مهربان ترین دختر دنیا ، M@HrOkh ، نفس. ، -Edgar ، яᎧмιиα ، amy roz ، rezaak ، 11chelsea ، ~~SARA:HIVA~~ ، ✘ӍДЯЈДл✘ ، حقوقدان انجمن ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، Avril. ، Aesthetic ، ❤R@TA❤ ، shawkila ، Dɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴᴇʀ~Gɪʀʟ ، تک دختــــر ، ارشيا(دختر) ، Roxanna ، PROOSHAT ، *!hasti!* ، G◎lḓℯᾔ~Ŝtąr ، ຖēŞค๑໓ ، A R M A N ، ♥shaqayeq♥ ، Adl!g+ ، عاشق دیونه ، G*O*H*A*R ، خانوم خوشگله!!! ، هلنا جون m ، NeginNg ، ★ASAL-GIRL★ ، ahede ، Archangelg!le ، magnolia ، ☺t@k selooli☺ ، عذرا 79 ، CTG ، Sмιle ، baran81 ، ✖ƇRAzƳ ƤRιƝƇƐSѕ✖ ، anita299 ، عشق بی نام ، The Ginkel ، Y.a.S.a.M.i.N ، hanie directioner ، سوزان 14 ، Son of anarchy ، arela ، @پوریا@ ، m love f ، عاطی جوجو ، kaveh47 ، اذیتا ، HediVampire ، ESSE BLACK ، bita2000 ، f-ghaemi ، spent † ، anti love ، ~ CrAzY HuMaN ~ ، Solmaz1D ، TARA* ، BAILANDO ، یاسی@_@
آگهی
#2
منم داشتم...قبلن خطراتشو تو اخبار دیده بودم...حذف کردم...ممنون...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خطر "پو" در کمین دختران و پسران ایرانی * 1
پاسخ
 سپاس شده توسط تک دختــــر ، یاسی@_@
#3
من پدر مهربونی هستم الان 5 روزه بهش غذا ندادم25r3025r3025r3025r3025r3025r30 بچم باید لاغر کنه 2chw
پاسخ
 سپاس شده توسط هاناجون ، تک دختــــر ، TurK WolF ، عشق سلنا ، Sмιle ، ✖ƇRAzƳ ƤRιƝƇƐSѕ✖ ، fafa23
#4
495495495
پاسخ
#5
ما که همدیگرو میبینیم میگیم پوت چن سالش شد..؟!-_-
وسطِ کلاس یه دفه صدا در میاره از خودش..!+__+
حالا اینا رو که خوندم..سعی میکنم فراموشش کنم..!&__&
پاسخ
 سپاس شده توسط Dɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴᴇʀ~Gɪʀʟ ، black devil
#6
با سلام و خسته نباسید نمی دانم چرا هر چیزی که وارد زندگی ما می شود همه فریاد می زنن که ای وای خطر !!! ظاهرا هر آنچه که ما با آن در تماس هستیم باید از زندگی ما حذف شود و برگردیم به ماقبل تاریخ ودر غار زندگی کنیم کارشناسان دلسوز به جای اینکه در تمام دوره کاری خود از نباید ها بگویین فکر و اطلاعات خود را به کار بندند و از باید ها بگویند و راه کار نشان دهند که در کنار این همه تکنولوژی چگونه باید زندگی کرد که اسیب ندید و از این همه پیشرفت لذت برد تازه اگر به گفته برخی عالمان ما اجازه لذت بردن داشته باشیم من مادر دو نوجوان هستم ارتباط خوبی با کودکانم دارم و همه امکانات سالم تکنولوژی را در اختیار آنها گذاشتم و در کنارشان همیشه هستم ولحظه ای در طول این سالها بدونآنها نیودم به نظر من آنچه خطرناک است تکنوتوژی نیست بی تفاوتی مردم ماست نسبت به خود و دیگران و آن هم از تربیت غلط است نه از تکنولوژی   


AngryHuh
پاسخ
 سپاس شده توسط nightwing ، armin van buuren ، ૭૦૦ძ ૭ɿՐՆ ، ♥panisa♥ ، لرد سیاه ، Modern Thinking
آگهی
#7
وای ازش بدم  میادخسته ام کرده اوف دلمم نمیاد حذفش کنمHeart
خطر "پو" در کمین دختران و پسران ایرانی * 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Elena79 ، stars
#8
منم داشتم پاک کردم سر کلاس صداش در میومد استادمون چش غره میرف ولی پیچیدش نکنین خدایی خیلی مموشهUndecided
خطر "پو" در کمین دختران و پسران ایرانی * 1
پاسخ
#9
من الان کاری بهش ندارم فک کنم یه هفتس ک من بهش سر نزدم.
حوصلشو هم ندارم Dodgy
خطر "پو" در کمین دختران و پسران ایرانی * 1
پاسخ
 سپاس شده توسط stars
#10
واقعا مفیده
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هدیه ی خوب من؛برای همه ی دختران انجمن فلشخور
  هدا نیکو-مدل و بازیگر زیبای ایرانی مقیم کره جنوبی+عکس
  مکالمه دو پسر ایرانی و انگلیسی در مورد زنان ایران وانگلیس
  40کار که دختران نمیتوانند انجام بدهند
  کپی سریال باری ماهی مرکب از برنامه ایرانی !
  اخیرا کشف کردن حرف فارسی مورد علاقه ی دخترای ایرانی (پ)و(خ)می باشد. . .
  چند درصد پسران ایرانی آرايش میکنند؟ / +تصاویر
  عكس هاي دختران بالا شهر اون قديما
  صبا تاجیک مانکن ایرانی ( خواهشا پسرا نیاین چون جنس اضافه براشون نداریم بدیم)+بیوگرافی
Wink چگونه حال پسران را بگیریم؟ ( موضوعی مفید واسه دخترا ) آقا پسرا لطفا وارد نشوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان