امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاکسازی پوست و براقی چشم ها با خوردن این سبزیجات

#1
پاکسازی پوست و براقی چشم ها با خوردن این سبزیجات 1


آیا می‌خواهید ظاهر خود را بدون صرف هزینه برای محصولات گران قیمت و عمل‌های جراحی زیبا کنید؟
واقعیت این است که راز زیبایی با پول بدست نمی‌آید. در واقع شما تنها باید مراقب غذاهایتان باشید و اطمینان یابید که بشقاب شما پر از موادی است که نه تنها برای سلامت شما که برای پوست‌تان نیز مفید است. خوشبختانه سلامت و زیبایی به هم مرتبط‌اند. به این معنی که تا زمانی که سالم باشید، به طور طبیعی جذاب‌ نیز هستید.
بنابراین کرم‌‌های پوست گران قیمت و جراحی‌های زیبایی را فراموش کنید و خوردن سبزیجات متنوعی که شما را زیبا می‌کند را آغاز کنید. با مصرف این مواد غذایی متوجه پاک سازی پوست‌تان، براقی چشمهایتان خواهید شد.
 
اسفناج
خوردن سبزیجات سبز تیره مثل اسفناج می‌تواند روی سلامت و ظاهر شما تاثیر بگذارد. اسفناج شامل زاکسانتین و کاروتنوید لوتئین که موجب جوانی و روشن شدن چشم‌تان می‌شود است. شما با خستگی و چشم‌های قرمز زیبا به نظر نمی‌رسید، زیرا اولین چیزی که مردم در صورت می‌بینند، چشم‌هایتان است. به علاوه اسفناج سرشار از آهن است، ماده معدنی که به چهره شما سلامتی و رنگ و روی بهتری می‌دهد. بنابراین سعی کنید هر روز اسفناج بخورید تا از تمام فواید بهره ببرید. مقداری از آن را در سالاد خود بریزید یا آن را کنار غذاهای دیگری مثل استیک سرو کنید. برای این که طعم بهتری به آن دهید کمی کرم، روغن زیتون و پنیر به آن اضافه کنید. شما همچنین می‌توانید اسموتی اسفناج را با مخلوط کردن خیار، بروکلی و لیمو تهیه کنید.
 
کلم قرمز
جدا از رنگ زیبای آن که به ظرف غذای شما زیبایی می‌بخشد، کلم قرمز سرشار از ید و مواد گوگردی است که درون بدن شما را تصفیه می‌کند و به پوست شما شادابی می‌دهد. شما نباید انتظار داشته باشید که زیبا به نظر برسید وقتی بدنتان پر از سموم است. بنابراین بهترین راه خروج آنها خوردن مدام کلم قرمز است. این سبزی را می‌توانید خام یا پخته مصرف کنید. شما می‌توانید به جای کاهو، آن را در ساندویچ یا سالاد خود بریزید. روی فواید این سبزی بیاندیشید.
 
کلم پیچ
سبزی دیگری که روی زیبایی شما تاثیر می‌گذارد کلم پیچ است. یک وعده آن (یک فنجان) به بدن شما مقدار زیادی ویتامین کا می‌دهد که از پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند. به علاوه می تواند شادابی پوست‌تان را افزایش دهد و شما به طور طبیعی زیباتر شوید.
 
 
بادمجان
این سبزی براق و بنفش به پوست شما همان براقی و نرمی خودش را می‌دهد. این ماده ترکیب ضد پیری به نام ناسونین دارد که موجب رنگ بنفش آن می‌شود. همچنین این ماده است که از گسترش سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند. ناسونین نه تنها از سرطان جلوگیری می‌کند بلکه برای عملکرد شناختی شما نیز مفید است. طبق نظر کارشناسان این ماده از ورود رادیکال‌های آزاد به ذهن شما و رشته‌های مغزی آسیب دیده که بیماری آلزایمر را افزایش می‌دهد، جلوگیری می‌کند.
 
ریحان
ریحان، سبزی معطری است که در بیشتر پاستاها و غذاهای آسیایی یافت می‌شود. این سبزی سرشار از آنتی‌اکسیدان، به خصوص اوژنول، است که نه تنها برای سلامتی شما بلکه پوست‌تان نیز خوب است. اوژنول که ترکیب اصلی ریحان است، از گسترش سلول‌های سرطان دهانه رحم و از آسیب‌های بعدی جلوگیری می‌کند. بنابراین ریحان خاصیت ضد سرطانی دارد و زمانی که سلامت کلی بدن شما در شرایط خوبی است، پوست شما نیز زیبا به نظر می‌رسد.
پاکسازی پوست و براقی چشم ها با خوردن این سبزیجات 1
پاسخ
 سپاس شده توسط سارا اتیشپاره= نازنین خوشگله ، ×fteя LifE∀×
آگهی
#2
-جــان من؟!HuhExclamation
پاسخ
 سپاس شده توسط ×fteя LifE∀×


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  راز اندام لاغر و پوست صاف چینی ها
  ترفند بیرون کشیدن خار کاکتوس از پوست و ...
  ویتامینی که پوست صورت را پر از جوش می کند !!
  یک قدم تا زیبایی پوست با ماسک گلیسیرین
  نکات مراقبت از پوست مخصوص خانم ها و آقایون شاغل
  مشکلات رایج پوست و موی نوجوانان
  10 مواد غذایی مضر که پوست را زشت و پیر می کند
  بوتاکس طبیعی پوست صورت در خانه با میوه هایی پرخاصیت
  تغذیه بعد شکستگی استخوان و مواد مغذی برای جوش خوردن استخوان
  چرا موقع غذا خوردن نباید حرف بزنیم ؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان