امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مورينيو: همسرم نگذاشت سرمربي انگليس شوم

#1
سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي گفت تا آستانه قبول هدايت سه‌شير پيش رفته بوده اما همسرش او را از اين کار منع کرده است.
ژوزه مورينيو در گفت‌وگو با نشريه ميرر در پاسخ به اين سؤال که چقدر تا قبول سرمربيگري در تيم ملي انگليس فاصله داشته است، يک خودکار برداشت و خطي چند سانتي‌متري کشيد تا بگويد: به همين اندازه. ماتيلده اما مرا متقاعد کرد که اين مسئوليت را قبول نکنم.

سال 2008 پس از ناکامي انگليس در راهيابي به يورو 2008 استيو مک‌کلارن از سمت مربيگري سه‌شير اخراج شد و پست او به مورينيو پيشنهاد شد تا تيم را براي رساندن به جام جهاني 2010 آماده کند. مورينيو براي قبول اين سمت وسوسه شده بود اما به دليل مخالفت همسرش قبول نکرد که روي نيمکت سه شير بنشيند.

به گزارش تسنيم، مورينيو در اين خصوص گفت: اين پيشنهاد را رد کردم اما تصميم درستي بود. حق با همسرم بود. او به من گفت که چنين مسئوليتي را قبول نکنم. اين موضوع مربوط به چند سال پيش مي‌شود. اگر هدايت انگليس را قبول مي‌کردم بايد دو سال براي حضور در يک تورنمنت منتظر مي‌ماندم و نمي‌خواستم آنقدر منتظر بمانم. نمي‌توانستم دو سال تمام در تيمي مربيگري کنم که بايد با تيم‌هايي چون قزاقستان و سن‌مارينو بازي مي‌کرد. من براي چنين کاري ساخته نشده بودم و حق با ماتيلده بود.

مورينيو افزود: اگر مربي تيم ملي انگليس مي‌شدم در طول هفته بايد چه کار مي‌کردم؟ احتمالاً به سر تمرينات بازيکنانم در تيم‌‌هاي باشگاهي‌شان مي‌رفتم و از مربيان آنها مي‌خواستم به من اجازه دهند با بازيکنانم وقت بگذارنم و خودم شخصاً با آنها تمرين کنم. من بايد هر روز با بازيکنانم تمرين کنم، چون مي‌توانم شرايط‌شان را بهتر درک کنم و مي‌خواهم در پيشرفت آنها نقش داشته باشم و ... . با اين حال همسرم گفت نه، چون در فوتبال ملي به آن چيزي که مي‌خواستم نمي‌رسيدم.

مورينيو پس از اخراج شدن از چلسي بيش از يک سال بيکار بود و در ابتداي فصل 09-2008 هدايت اينتر را بر عهده گرفت، تيمي که با آن سه‌گانه قهرماني سري A، کوپا ايتاليا و ليگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.
مورينيو: همسرم نگذاشت سرمربي انگليس شوم 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کرونا نگذاشت قهرمانی‌مان را جشن بگیریم
  ويسي سرمربي سپاهان شد
  عکس هاي ويژه تيم هاي ليگ برتر انگليس(عکس)
  فابرگاس : بهترين روزهايم را با مورينيو تجربه مي‌کنم!
  تماس سرمربي پرسپوليس با بازيکنان فولاد
  همسرم استقلالی است، برای هم کری می خوانیم!
  حراج لوازم دروازه بان سابق انگليس(عکس)
  وقتي سرمربي نيوکاسل زنده شد!(عکس)
  آنچلوتي: هيچ‌گاه سرمربي بارسا نخواهم شد
  اظهارنظر عجيب سرمربي گل گهر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان