امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این زن که قبل از زایمان فوت کرده بود زنده شد (عکس)

#1
Heart 
این داستان باورنکردنی میتواند موضوع سناریو یک فیلم سینمایی باشد: یک زن باردار فوت کرد و پس از اینکه بچه اش متولد شد دوباره به زندگی بازگشت.
به نقل از ABC news خانم اریکا نیگرلی ۳۲ ساله آموزگار ادبیات انگلیسی در میسوری سیتی ایالت تگزاس ۹ ماهه باردار بود که سر کلاس درس از حال رفت و به زمین افتاد. قلب اریکا از کار افتاده بود. همکارانش با یک دستگاه شوک قلبی تلاش کردند تا رسیدن ماموران امداد او را به زندگی بازگردانند.

خانم اریکا به بیمارستان انتقال یافت و پزشکان فورا با سزارین نوزاد دختر او را به دنیا آوردند. هنگم سزارین قلب اریکا هنوز نمی تپید و عمل به عنوان یک جراحی پس از مرگ تلقی شد. پس از تولد بچه ، پزشکان در آخرین تلاش خود بار دیگر سعی کردند مادر را به زندگی بازگردانند. این کار پزشکان بیمارستان موفقیت آمیز بود و قلب اریکا دوباره به تپش افتاد.
پزشکان وی برای مدت پنج روز به طور مصنوعی به حالت کما در آوردند. اریکا از یک نارسایی قلبی که تشخیص داده نشده بود، رنج میبرد. این مادر خوش اقبال که به لطف مهارت و وظیفه شناسی پزشکان زندگی دوباره یافت، می گوید: حتی واژه قدرشناسی نمی تواند گویای زحماتی باشد که پزشکان و همکارانم برای من ، بچه و شوهرم انجام دادند. وی در مراسم تقدیری که هفته جاری در شورای شهرداری میسوری سیتی برای همکاران اریکا و پزشکان برگزار شد، می افزاید: هنگام وقوع این حادثه سر کلاس احساس ضعف شدید کرده و سرم را خم کردم و پس از آن دیگر چیزی به یادم نمی آید. به گزارش ABC news ، نوزاد دختر که نامش را الاینا گذاشته اند اکنون سه ماهه بوده و حدود سه کیلو وزن دارد. نوزاد هنوز به اکسیژن نیاز داشته اما پزشکان اطمینان می دهند که الاینا به زودی سلامت کامل خود را خواهد یافت. ناتان شوهر اریکا می گوید: ما بسیار خوشبخت هستیم. دختر کوچولوی فوق العاده ای داریم و همسرم نیز دوباره به زندگی بازگشته و سلامت کامل خود را بازیافته است.


این زن که قبل از زایمان فوت کرده بود زنده شد (عکس) 1

این زن که قبل از زایمان فوت کرده بود زنده شد (عکس) 1

این زن که قبل از زایمان فوت کرده بود زنده شد (عکس) 1









❤سپــــــــــــــــاس فـــــــــــرامــــــــوش نشــــــــه بحثــــــــــــ و دعـــــــــوا ممنوع اگـــه مــوضــــــــوعــی تکـراری بــــود لـــیــنــک مـــوضــــــوع رو بــرام پــ خ کنـــــیــد الـــکــی تـــو مــوضــــوع نگــــید تــــکراری اسپـــــــــــــم هم ندیـــــــــــد بــــــــــجاش از دکمـــــــه سپــــــــاس استـــــــــفاده کنــــــــــید بــــــ مـــــــوضـــــــوعاتــــ دیگـــــــــرمـــــــــــم ســـــــــــر بزنِــــــــید مـــرســـی از هـــــمــــه دوســــتان❤
این زن که قبل از زایمان فوت کرده بود زنده شد (عکس) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ☣kHuN aShAm GiRlS☠ ، BlAcK dAy
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چرا گوشواره های نامتقارن جایگاه خاصی در بین جوانان پیدا کرده اند؟
  نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا(زنده)
Heart  تحریم‌های آمریکا مقابله با کرونا را دشوار کرده است
  پسر دانشجویی که درد زایمان طبیعی را تجربه کرد! + تصاویر
  دختر 12 ساله بعد از مرگ زنده شد (عکس)
Heart ترامپ اروپا را سردرگم کرده است
  چهره زن جوان چینی بعد از زایمان 40 سال پیر شد (عکس)
  از پالایش اخبار کرونا تا مذاکره با صداوسیما برای پخش برنامه‌های زنده آموزشی
  پخش زنده بیانات رهبر انقلاب با امت جهان اسلام به مناسبت روز قدس
  مردگانی که زنده شدند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان