امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ماساژ موی سر با روغن باعث رشد مجدد موها می شود!

#1
Heart 
هزاران سال است که اطبای سنتی با ماساژ پوست سر فولیکولهای مو را تحریک می کنند و باعث رشد مجدد موها می شوند.در این جا به شما یاد می دهیم که چگونه روغن مناسب موهایتان را انتخاب کنید و پوست سرتان را ماساژ دهید تا رشد موهایتان بهتر شود و موهایی که از دست داده اید را دوباره بدست بیاورید. اگر ریزش موهای شما بخاطر استرس و یا ژنتیک است ، ماساژ پوست سر با روغن یک روش بسیار موثر و ارزان برای تحریک فولیکولها و رویش مجدد موهای شماست.



قبل از اینکه ماساژ را شروع کنید اول باید بدانید که چه روغنی برای شما مناسب تر است. اگر موهای شما ضخیم و چرب است بهتر است از روغن زیتون برای ماساژ پوست سرتان استفاده کنید ، اما اگر موهای شما نازک و شکننده است بهترین انتخاب برای شما روغن نارگیل است. اما در اینجا هدف ما از ماساژ پوست سرمان ، رویش مجدد موهاست بنابراین از روغن رزماری که برای این منظور بسیار مناسب است استفاده می کنیم .



اگرچه ماساژ پوست سر حتی بدون استفاده از روغن هم موثر است اما اگر با روغن گرم همراه شود اثر آن چند برابر می شود. ترکیب روغن و گرما برای بهبود سلامت کلی موها بسیار مفید است. برای گرم کردن روغن ، اول باید یک ظرف آب را جداگانه بجوشانید ، بعد در یک ظرف دیگر روغن رزماری را بریزیم و آن را داخل ظرف آبی که قبلا" جوشانده ایم بگذارید . سطح آب در ظرف بزرگ باید خیلی کم باشد تا آب وارد ظرف روغن نشود. حدود یک دقیقه صبر کنید و بعد ظرف روغن را از ظرف حاوی آب جوشیده خارج کنید و اجازه بدهید کمی خنک شود. روغن در هنگام استفاده باید گرم باشد اما گرمای آن نباید آنقدر زیاد باشد که پوست سرتان را بسوزاند.



حالا زمان انجام ماساژ است . انگشتهایتان را داخل ظرف روغن فروکنید و پوست سرتان را کاملا" به روغن آغشته کنید و سپس ماساژ را آغاز کنید . برای ماساژ دادن از جلوی سر شروع کنید و کم کم به پشت سرتان بروید و با ماساژ دورانی و ملایم پوست سرتان به جذب روغن کمک کنید . حدود ۱۵ دقیقه این کار را ادامه دهید و مطمئن شوید که روغن به همه نقاط پوست سرتان رسیده است.



حالا اگر قصد دارید به حمام بروید حدود ۳۰ دقیقه صبر کنید و بعد موهایتان را با شامپو بشوئید اما اگر قصد دارید بخوابید یک حوله دور سرتان بپیچید و به رختخواب بروید. باقی ماندن روغن بر روی سر در طول شب بسیار مفید است اما صبح روز بعد حتما" باید موهایتان را بشوئید. برای اینکه نتیجه بگیرید ، هفته ای حداقل ۳ بار این ماساژ را انجام دهید.
ماساژ موی سر با روغن باعث رشد مجدد موها می شود! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط الیکا0
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان