امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیشترین دروغی که خانم‌ها می گویند؟!

#1
Information 
حتما شما هم نام رژیم‌هایی را شنیده‌اید که در آن‌ها ادعا شده با خوردن لاغر شوید یا بدون تغییر در مقدار کالری دریافتی وزن بدن‌تان را کم کنید اما اگر قصد کاهش وزن دارید، قبل از آن‌که سراغ رژیم‌های مختلف با اسم‌های عجیب و غریب بروید بهتر است به یافته جدید دانشمندان توجه کنید.

محققان مطالعات گسترده‌ای را روی انواع مختلف رژیم‌های مشهور که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند انجام دادند و متوجه شدند راز لاغر شدن فقط و فقط در یک حقیقت ساده نهفته است: هر چقدر شما کمتر غذا بخورید به همان اندازه وزن بدن‌تان کمتر می‌شود و در این بین میزان مصرف پروتئین و کربوهیدارت و درصد آن‌ها در رژیم غذایی چندان مهم نیست. در این مطالعات دانشمندان متوجه شدند، مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده وزن یک فرد میزان کالری‌هایی است که او مصرف می‌کند و رژیم‌های غذایی مختلف با اسم‌های عجیب و غریب هیچ مزیت بیشتری نسبت به رژیم‌های ساده ندارند.این در حالی است که در بعضی از رژیم‌های غذایی به اشتباه به افراد چاق اعلام می‌شود، می‌توانند بدون کم‌کردن میزان پروتئین دریافتی وزن خود را کاهش دهند. عموما این رژیم‌ها با عنوان بخورید و لاغر شوید به دیگران معرفی می‌شوند که تقریبا در اکثر موارد کاملا غیر علمی به حساب می‌آیند.دانشمندان از تعدادی از افراد خواستند رژیم‌های مختلف غذایی را امتحان کنند و در پایان مدت تحقیقات با استفاده از تجهیزات مدرن از بدن آن‌ها عکسبرداری کردند. این کار نشان داد، در بعضی از رژیم‌های بسیار معروف به جای چربی، قسمتی از ماهیچه‌های انسان را آب می‌کند که این موضوع می‌تواند برای سلامت ضررهای زیادی داشته و زمینه را برای چاق شدن دوباره فراهم کند. به این ترتیب اثبات می‌شود رژیم‌هایی که در آن میزان پروتئین دریافتی به‌شدت کاهش پیدا می‌کند موثرتر از رژیم‌های دیگر نیستند. راز یک کاهش وزن موفق این است که هر فرد سعی کند به یک نسبت همه گروه‌های غذایی را کاهش داده و در مجموع کالری کمتری وارد بدنش کند.

با مادرتان خوش رفتار باشید تا لاغر شوید

تحقیقات جدید نشان می‌دهد، افرادی که در دوره کودکی رابطه خوبی با مادر خود نداشته‌اند با احتمال بیشتری در آینده ممکن است، دچار چاقی شوند.

محققان تحقیقاتی را روی هزار کودک انجام دادند و متوجه شدند، افرادی که در دوره کودکی رابطه احساسی خوبی با مادرشان نداشته‌اند با احتمال ۲ برابر بیشتر ممکن است تا رسیدن به ۱۵ سالگی دچار چاقی شوند. هر چقدر کیفیت رابطه با مادر بهتر و صمیمی‌تر باشد به همان اندازه احتمال چاقی آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. دانشمندان معتقدند، رابطه بین چگونگی برخورد با مادر و چاقی ریشه در مغز انسان دارد و می‌تواند میزان ترشح هورمون‌های تنظیم‌کننده احساسات و استرس را در انسان تنظیم کند. علاوه بر آن، کیفیت این رابطه تاثیر زیادی هم در تنظیم چرخه خواب و بیداری، اشتها و دیگر فاکتورهای تاثیر‌گذار روی سوخت و ساز بدن دارد.هر چقدر یک مادر در ارتباط با فرزند خود بهتر عمل کند، به همان اندازه استرس در کودک حالت کنترل شده‌تری به‌خود می‌گیرد و این عامل هم به نوبه‌خود خواب و غذا خوردن کودکان را تنظیم می‌کند.


مردها بیشتر در مورد بیماری خود اغراق می‌کنند

همیشه مردان همسران خود را متهم می‌کنند که بیهوده به پزشک مراجعه و در مورد بیماری‌شان اغراق می‌کنند. این در حالی است که اکثر مردان سعی می‌کنند تا آخرین مرحله از رفتن به دکتر طفره بروند اما آخرین مطالعات نشان می‌دهد، این باور چندان هم غلط نیست و زنان به این دلیل بیشتر از مردان به پزشک مراجعه می‌کنند که بیشتر از آن‌ها بیمار می‌شوند. به این ترتیب اثبات می‌شود زنان بیهوده به پزشک مراجعه نمی‌کنند و حساسیت‌های بی‌مورد نسبت به سلامت خود ندارند بلکه واقعا بیشتر از مردان بیماری‌های مختلف را تجربه می‌کنند.

تقریبا ۳۸درصد از زنان معتقدند وضعیت سلامت‌شان خیلی خوب نیست و ۲۵درصد نیز به بیماری‌های مزمن دچار هستند. این در حالی است که فقط ۲۷درصد از مردان وضع سلامت‌شان را نامناسب توصیف کرده‌اند و کمتر از ۱۹درصد دچار بیماری مزمن هستند. این مطالعات هم‌چنین نشان داد برخلاف تصور بسیاری از مردم، زنان نه تنها در مورد بیماری‌های خود اغراق نمی‌کنند بلکه در بیشتر موارد سعی می‌کنند وضعیت سلامت خود را بهتر از آن چیزی که هست نشان بدهند. به عبارت دیگر اگر یک مرد و یک زن هر ۲ به یک بیماری دچار باشند، این مردان هستند که وضعیت سلامت خود را بدتر توصیف می‌کنند.زنان بیشتر به بیماری‌هایی مانند آرتروز، بیماری‌های روانی و مشکلات عضلانی و اسکلتی دچار می‌شوند. هنوز علت اصلی این موضوع مشخص نشده است اما می‌توان وجود اختلافاتی بین زنان و مردان، از جمله نقش‌های مختلف اجتماعی، سطح درآمد و فشار زندگی را در این بین موثر دانست. از سوی دیگر زنان بیشتر از لحاظ ظاهری و متناسب بودن اندام خود تحت فشار هستند و علاوه بر آن وظیفه نگهداری از خانواده و فرزندان خود را هم به‌عهده دارند.

بیشترین دروغی که خانم‌ها می‌گویند

هر زن تقریبا نزدیک به ۵۰۰ بار در طول سال در مورد رژیم غذایی خود دروغ می‌گوید.

تقریبا هربار که از خانم‌ها علت افزایش وزن‌شان را سوال می‌کنیم، آن‌ها در جواب می‌گویند، غذای زیادی نخورده‌اند و بدن‌شان با نوشیدن آب هم چاق می‌شود اما تحقیقات نشان می‌دهد زنان تقریبا ۹ بار در طول هفته در مورد میزان غذایی که خوردند دروغ می‌گویند. بعضی از دروغ‌های آن‌ها شامل جملاتی مانند این است: من فقط یک تکه کوچک شکلات خوردم، من هر روز میوه می‌خورم، من اصلا بیسکویت و تنقلات نمی‌خورم، من فقط یک سالاد کوچک خوردم و من امشب شام نمی‌خورم و… بیشترین دروغ‌هایی که زنان در مورد غذا خوردن خود گفته‌اند مربوط به شکلات، چیپس، کیک و شیرینی‌ها بوده است.یکی دیگر از دروغ‌های آن‌ها هم بیزار بودن‌شان از غذاهای آماده و فست‌فودهاست، این در حالی است که در اکثر موارد چند ساعت بعد می‌توانید آن‌ها را با اشتها در حال خوردن این غذاها ببینید.به این ترتیب باید گفت یک زن در هر سال به‌طور متوسط ۴۷۴ بار در مورد عادات غذایی خود و میزان غذایی که می‌خورد دروغ می‌گوید. جالب این جاست که زنان حتی می‌توانند به‌خودشان هم در این مورد دروغ بگویند و به همین دلیل تعداد زیادی از آن‌ها دچار افزایش وزن می‌شوند.این در حالی است که یکی از فاکتورهای مهم در رژیم گرفتن، صادق بودن یک فرد با خودش است. معمولا بعضی از افرادی که رژیم می‌گیرند به راحتی خود را قانع می‌کنند که در طول روز غذای زیادی نخوردند و با این کار تمام زحمات خود را به هدر می‌دهند.

اکثر مردان از ظاهر خود راضی نیستند

نارضایتی از ظاهر و شکل بدن فقط مختص به زنان نیست بلکه طی سال‌های اخیر مردان هم به این دسته اضافه شده‌اند.

امروزه تعداد مردانی که در مورد ظاهر خود از جمله اندازه شکم، اندازه بازوها، تناسب بین قد و وزن و از دست دادن موهای خود نگران هستند رشد چشم‌گیری داشته است.تقریبا ۸۷درصد از مردان معتقدند از لحاظ ظاهری وضعیت خوبی ندارند، در حالی که این آمار در بین زنان ۷۵درصد است. جالب این‌جاست که نزدیک به ۳۸درصد از مردان حاضرند یک سال از عمر خود را فدا کنند تا به شکل ظاهری ایده‌آل خود برسند.این بررسی‌ها نشان می‌دهد مردان هم به اندازه زنان در مورد زیبایی ظاهر خود نگران هستند به همین دلیل تعداد مردانی که برای بهتر شدن ظاهر خود ورزش‌های سنگین انجام می‌دهند، رژیم‌های سخت می‌گیرند و حتی خود را به تیغ جراحان می‌سپارند، به سرعت در حال افزایش است. نزدیک به ۳۰ درصد از مردان شکم خود را بزرگ می‌دانند، ۱۹درصد خود را چاق خطاب می‌کنند و ۲۳درصد هم تصمیم دارند برای کاهش وزن خود در یک باشگاه بدنسازی ثبت‌نام کنند. ۶۳‌درصد از مردان معتقدند بازوها و بدن‌شان به اندازه کافی عضلانی نیست و ۲۹درصد نیز حداقل ۵ بار در طول روز در مورد ظاهر خود فکر می‌کنند.
بیشترین دروغی که خانم‌ها می گویند؟! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط paniz ، Armina ، jangolo ، مهدی خطر ، Mσηѕтєя Gιяℓ ، shawkila ، PROOSHAT
آگهی
#2
ممنونممممم
پاسخ
#3
DodgyDodgyDodgyDodgyDodgy
پاسخ
#4
میسی
بدک نبود
پاسخ
#5
ممنونHeart
Heartدروغ مانند برف است هرچه آن را بغلتانند بزرگتر میشود اما در برابر حقیقت آب میشودHeart
پاسخ
#6
DodgyDodgyDodgyDodgyDodgy
پاسخ
آگهی
#7
DodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgyDodgy
پاسخ
#8
Dodgy
پاسخ
#9
کاملا درست گفتی Big GrinBig GrinBig Grin
.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خانم ها دوست دارن دوست پسرشون چه جور باشه از چه پسرس خوششون میاد
  4 مدل جوراب زنانه که خانم ها به آن‌ها نیاز دارند
  پرسش هایی خنده دار در مورد رانندگی خانم ها! (طنز)جدید
  اقایان و خانم ها درشرایط مختلف!طنز
  کار عجیب و خطرناک خانم معلم! + تصاویر
  سوالات متداول خانم ها..... پسرا بیاین یاد بگیرن در آینده بیچاره نشید
  چه شرکتی ثبت کنیم که بیشترین نفع را از ان ببریم
  این خانم اثر انگشت نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!! ااااااااااااااااااااااا
  حرکت عجیب و غریب این دختر خانم با پاهایش (عکس)
  درس عبرت خانم رزمی کار به مزاحمان خیابانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان