امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کرانچار: تیم جوانی ساختم

#1
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیكنان جدید آینده ساز تیم فوتبال سپاهان خواهند بود و در آینده حرفهای بسیاری برای گفتن خواهند داشت و من واقعاً این تیم جوان و شاداب را دوست دارم.
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "زلاتكو كرانچار" كه به همراه تیمش در اردوی تركیه بسر می برد، اظهار داشت: من تاكنون در هر تیمی كه فعالیت كرده ام ، قول قهرمانی نداده ام اما تمام تلاش خود را انجام خواهم داد كه در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاههای برتر ایران، علاقمندان به فوتبال بازیهای خوبی را از تیم سپاهان مشاهده كنند و این تیم همچنان به عنوان یكی از تیمهای مدعی قهرمانی در جمع تیمهای برتر ایران باقی بماند.

وی هدف از تشكیل اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان، قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال باشگاههای برتر ایران در تركیه را ایجاد هماهنگی میان بازیكنان جدید و قدیم این تیم عنوان كرد. كرانچار گفت: تلاش داریم در مدتی كه در تركیه بسر می بریم ضمن انجام تمرینات بدنسازی و تاكتیكی، هماهنگی لازم را بین بازیكنانی كه به تازگی به این تیم پیوسته اند و دیگر بازیكنان ایجاد كنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به رفتن برخی بازیکنان از این تیم گفت: ما در این فصل بازیکنانی را از دست دادیم اما با این وجود با بازیكنانی جدیدی كه در اختیار گرفتیم تلاش می كنیم كه خلا آنان در تیم سپاهان مشاهده نشود. افزون بر آن، ما در این فصل شماری از بازیكنان جوان تیمهای پایه سپاهان را به جمع بازیكنان این اضافه كردیم و این امر سبب می شود كه میانگین سنی بازیكنان كاهش یابد.

این بازیكنان آینده ساز تیم فوتبال سپاهان خواهند بود و در آینده حرفهای بسیاری برای گفتن خواهند داشت و من واقعاً این تیم جوان و شاداب را دوست دارم.

كرانچار درباره 2 شكست تیم فوتبال سپاهان مقابل تیم نفتچی جمهوری آذربایجان و زسكای بلغارستان اظهار داشت: بازیكنان تیم دوران بدنسازی خود را می گذرانند و فشار بسیاری را تحمل می كنند، این بازیكنان از نظر بدنی خود را برای شركت در لیگ فوتبال باشگاههای برتر ایران و پیكارهای آسیایی آماده می كنند و به همین خاطر نتایج دیدارهای دوستانه چندان اهمیت ندارد.

كرانچار به حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا اشاره كرد و گفت: با پایان گرفتن اردوی تركیه و ادامه تمرینات دراصفهان، ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان داشته باشیم.
|BACK AGAIN|
پاسخ
آگهی
#2
مرسی داداش Heart
خیلی خوب بود ولی عنوانشو میتونی بزاری کرانچار: تیمی جوانی ساختم

پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گل محمدی یا کرانچار ؛ کدام یک سرمربی تیم امید میشود ؟
  کرانچار: مطمئنم براي پرسپوليس برمي‌گردم
  درخشان در جايگاهی نيست كه در مورد من نظر بدهد/من نمیگما کرانچار میگه
  درخشان: با پیکان، پرسپولیسِ کرانچار را بردم، در فوتبال ما جایی برای او نیست
  نیمار: با وجود جوانی برای کاپیتانی برزیل آماده هستم!
  کرانچار در مسیر قلعه نویی لیگ های دوازدهم و سیزدهم+عکس
  پسر کرانچار به کوئینزپارک رنجرز پیوست
  کرانچار: بازيکنانم شايسته تعريف هستند
  کرانچار: به هواداران مديون هستيم
  کرانچار: درباره حمودي هنوز تصميم نگرفتم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان