امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کرانچار: درباره حمودي هنوز تصميم نگرفتم

#1
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در مورد حمودي هنوز تصميم نهايي را نگرفته‌ام و منتظر هستم تا ببينم تکليف او چه خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کرانچار: درباره حمودي هنوز تصميم نگرفتم 1
________________________________
زلاتکو کرانچار در خصوص شرايط تيم فوتبال سپاهان پيش از شروع ليگ برتر چهاردهم گفت: به نظرم شرايط خيلي خوبي داريم اما در چند روز اخير مسائل ايجاد شده براي علي حمودي باعث شده تا کمي روند تيمي ما مختل شود چرا که ما بر روي اين بازيکن حساب ويژه‌اي باز کرده‌ايم؛ اما علي‌رغم اين مسائل آمادگي خوبي در تيم وجود دارد و انتظار داريم در اولين مسابقه مقابل پيکان بازيکنان کيفيت خودشان را نشان دهند و بتوانيم نتيجه خوبي بگيريم.

به گزارش فارس، وي در مورد وضعيت علي حمودي ادامه داد:‌ خود ما هم هنوز نمي‌دانيم تکليف چه خواهد شد و بايد ببينيم چه پيش مي‌آيد؛ اما تا روشن شدن اين مسئله نمي‌توانيم فکر خاصي بکنيم اما اگر اين مسئله قطعي شود قطعاً جايگزين براي او خواهيم داشت.تا اين مسئله نهايي نشود درباره آن صحبت نخواهم کرد.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان درباره محرم نويدکيا و حاشيه‌هايي که پيرامون اين بازيکن به وجود آمده بود، تصريح کرد: ما و هواداران سپاهان بسيار خوشحاليم که نويدکيا با شدت زيادي از انگيزه به تيم اضافه شد و با اشتياق به ما پيوست؛ اما شايعاتي که وجود داشت بيشتر رسانه‌اي بود و علي‌رغم مصدوميتي که دارد اميدوار هستم که با ترميم آن بتواند در کنار تيم بماند. او مقابل پيکان بازي نخواهد کرد چرا که به تازگي به ما اضافه شده و نياز دارد تا کاملاً آماده شود.

وي در مورد ديدار سپاهان مقابل پيکان در اولين هفته ليگ برتر خاطرنشان کرد: پيکان تيم با کيفيتي است که کارش را در تورنمنت شهدا ديديدم و آنها را به خوبي آناليز مي‌کنيم. اين تيم بازيکنان قابل احترامي دارد اما بيشتر از آنها سرمربي اصفهاني اين تيم يعني منصور ابراهيم‌زاده براي ما قابل احترام تر است و بايد با تمرکز بالا به مصاف اين تيم برويم تا بتوان نتيجه خوبي بگيريم.

کرانچار در پاسخ به اين سؤال که آيا از وضعيت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان در تعطيلي ليگ رضايت دارد يا نه،‌گفت:‌ بله راضي هستم چرا که بازيکنان خوبي به ما اضافه شدند و همه بازيکناني که نياز داشتيم به ما پيوستند. غفوري، کرمي، نويدکيا، پريرا و خلعتبري، بازيکناني هستند که به طور قطع احترام تيم ما را افزايش مي‌دهند و اميدوارم در خلال مسابقات بتوانيم روي آنها حساب خوبي کنيم و حداقل يک جام را به دست بياوريم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان درباره اينکه آيا اين تيم ناکامي سال گذشته را جبران مي‌کند يا نه، افزود: در فوتبال بايد هميشه رو به جلو حرکت کنيم نه براي جبران گذشته بلکه براي به دست آوردن چيزهايي که مي‌خواهيم. ما امسال يکي از جام‌ها را مي‌گيريم و آماده هستيم تا با مسئوليت زياد کانديداي جام باشيم.

وي در پايان با خطاب قرار دادن هواداران تيم فوتبال سپاهان اظهار داشت: پيامي براي هوادارانمان دارم و آن اين است که آماده باشند و مثل گذشته از ما حمايت کنند تا بازيکنان کيفيت بيشتري از خودشان ارائه دهند چون هواداران هستند که سزاوار کسب مقام هستند و اميدوارم بازيکنان هم با بازي‌هاي خوب پاسخگوي آنها باشند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کرانچار: درباره حمودي هنوز تصميم نگرفتم 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  ابهام درباره وضعیت شجاعیان برای بازی با الشرطه
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی
  ورکوترن: درباره بیرانوند حرف نزنید!
  مسی: بهتر بود درباره سوارز سکوت می‌کردم
  همه چیز درباره ی تکواندو
  زیدان و بازیکنی که هنوز از جذبش نا امید نشده
  صادقی: درباره شروع لیگ تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم
  حسینی: مسوولان درباره برگزاری لیگ تصمیم قاطع بگیرند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان