bts
سینگل "Dynamite" در ۳۱امین هفتهی حضورش در چارت Hot 100 با ۸ پله صعود در رتبهی ۲۶ام این چارت قرار گرفت
آلبوم "BE" در ۱۸امین هفتهی حضورش و آلبوم "Map Of The Soul:7" در ۵۷امین هفتهی حضورش در چارت Billboard 200 به ترتیب در رتبهی ۳۶ام و ۱۱۰ام این چارت قرار گرفتن
آلبوم "Map Of The Soul : Persona" اکنون ۱۰۰ هفتهست که در چارت World Albums بیلبورد قرار داره ؛ به دنبال آلبومهای LY:Tear و LY:Answer و LY:Her این چهارمین آلبوم از یک اکت کرهایه که به این موفقیت دست پیدا میکنه
در چارت Artist 100 بیلبورد این هفته ،بیتیاس در رتبهی چهارم قرار گرفت
آپدیت Weverse نامجون | 210330
" دلم برای همتون یه ذره شده
میخواستم یه پست بزارم
ولی تازگیا هیچ از خودم عکس نگرفتم..
اوضاع احوال همتون باید روبراه باشه ، مگه نه؟
هر روز خدا دارم سخت کار میکنم
هروقت احساس ناراحتی و درموندگی میکنم، به این فکرمیکنم که هممون زیر یه آسمون با قلبا و احساسایی مشابه همدیگه ، زندگی میکنیم!
بیاید همونطور که به آسمون نگاه میکنیم ، قوی و پرانرژی بمونیم
از اینکه کنارهمدیگه هستیم ، خیلی خوشحالم.."
آلبوم "WINGS" به بیش از ۱.۳ میلیارد استریم در اسپاتیفای رسید ؛ این ۹امین آلبوم بیتیاسه که به این میزان استریم در این پلتفرم دست پیدا میکنه
نام اکانت BigHitEnt در توییتر به BIGHIT MUSIC تغییر پیدا کرد
برند Helinox تایید کرد که قراره برای ۶ آیتم با بیتیاس همکاری داشته باشه که عبارتند از : میز ، صندلی ، تخت خواب سفری ، ساک ورزشی ، کیف ، کیسه .. این برند گفته به جای استفاده از الگوی سابقشون ، برای این همکاری به صورت ویژه از رنگ بنفش و متود جدیدی استفاده کردن
یکی از منابع این برند گفته: رابطهی بین Helinox و بیتیاس از سال ۲۰۱۹ و سری چهارم بون وویج شروع شده و در سال ۲۰۲۰ در BTS In The SOOP برای حمایت از این برند مورد استفاده قرار گرفته ، محصولات این همکاری از تاریخ ۷ام آپریل در کره و پس از اون آهسته آهسته به جهان از جمله آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد
اکانت بیتیاس در تیکتاک به بیش از ۳۱ میلیون دنبال کننده رسید ؛ بیتیاس اولین اکت کرهای هستن که به این میزان فالوور در این پلتفرم دست پیدا میکنن?
آپدیت پلتفرم ژاپنی DTV با بیتیاس
" لطفا برای دیدن ما بیاین به DTV "
* در این پلتفرمِ ژاپنی ، کنسرتهایی از پسرا از جمله تور وینگز (در کره و ژاپن) ، تور لاو یور سلف و فیلمهای Bring The Soul و Break The silence همراه با کامنتری ، دورهی پنجم فنمیتینگ ژاپنی بیتیاس و برنامهی BTS In The SOOP به نمایش گذاشته میشه
سینگل "Dynamite" این هفته در رتبهی ۶ام چارت Hot 100 بیلبورد ژاپن قرار گرفت ??
سینگل "Dynamite" این هفته با ۱ پله صعود در رتبهی دوم چارت Streaming Songs بیلبورد ژاپن قرار گرفت??
سینگل "Dynamite" این هفته هم در رتبهی دهم چارت Download Songs بیلبورد ژاپن قرار گرفت ??
آهنگ "Boy With Luv" بیتیاس اکنون با ۸۰ هفته حضور در چارت Hot100 بیلبورد ژاپن ، همراه با آهنگ "DNA" ، آهنگهایی از یک اکت مرد کرهای با طولانیترین مدت زمان حضور در این چارت میباشد
- به این ترتیب بیتیاس اولین اکت کرهای در تاریخ این چارته که ۲ آهنگ با بیش از ۸۰ هفته حضور در چارت هات۱۰۰ بیلبورد ژاپن داره (آهنگهای Boy With Luv و DNA)
- آهنگهای اکتهای کرهای با طولانیترین مدت زمان حضور در چارت هات ۱۰۰ بیلبورد ژاپن :
• 1. TT — 112
• 2. DNA — 80
• 2. (+1) Boy With Luv — 80**
• 4. Fantastic Baby — 78
فایل صوتی آهنگ "Filter" جیمین به بیش از ۵۰ میلیون بازدید در یوتیوب رسید ، این سومین آهنگ بیتیاس به دنبال آهنگهای 'Boy With Luv' و 'Dynamite' هست که به این میزان استریم در این پلتفرم دست پیدا میکنه
سینگل "Dynamite" با گذشت بیش از ۷ ماه از انتشارش ، با ۱ پله صعود در رتبهی ۷ام چارت 24Hits ملون قرار گرفت 〰
بیتیاس برای اولین بار در مراسم "BRIT Awards 2021" نامزد دریافت جایزهی ' International Group' شد
به این ترتیب بیتیاس اولین و تنها اکت کرهای در تاریخه که موفق به نامزدی در این مراسم میشه ؛ این مراسم ۱۱ام می برگزار خواهد شد
اهداف انتشار سینگل و اموی ژاپنی "FILM OUT" بیتیاس در ۲۴ ساعت اول انتشار :
? تاریخ انتشار:
۲ام آپریل (۱ام آپریل به وقت ایران)
? ساعت انتشار:
۱۲ بامداد به وقت کره (۱۹:۳۰ شب به وقت ایران)
• اسپاتیفای:
- ۳ میلیون استریم
- قرارگرفتن در تاپ۵۰ چارت جهانی
- قرار گرفتن در تاپ۵۰ اسپاتیفای ۱۰ کشور دنیا
• یوتیوب:
- ۴۰ میلیون بازدید
- ۶ میلیون لایک
- ۵۰۰ هزار کامنت در ۲۴ ساعت اول انتشار
- قرار گرفتن در ترند اول ۳۰ کشور دنیا
• آیتونز :
- قرار گرفتن در رتبهی اول ۱۰۰ کشور دنیا
(از جمله ۶ کشور بزرگ دنیا از نظر مارکتینگ)
- قرار گرفتن در رتبهی اول آیتونز جهانی
• اپل میوزیک :
- قرار گرفتن در رتبهی اول ۱۰ کشور دنیا
• بیلبورد :
- قرار گرفتن در رتبهی اول World Digital Song Sales آمریکا
- قرار گرفتن در تاپ۱۵ چارت Digital Song Sales آمریکا
- ورود در چارت هات۱۰۰ بیلبورد آمریکا
- ورود در چارت هات۱۰۰ بیلبورد ژاپن
- قرارگرفتن در تاپ۲۰ چارت هات۱۰۰ بیلبورد ژاپن
- قرارگرفتن در رتبهی اول چارت Global 200
- قرارگرفتن در رتبهی اول چارت Global Excl.US
• شزم:
- ۷۰ الی ۸۰ هزار شزم
• لاین میوزیک و اریکون:
- قرارگرفتن در رتبهی اول چارت لاین میوزیک
- قرارگرفتن در رتبهی اول چارت اریکون ژاپن
? اهداف آرمی :
• ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران:
- ترند کردن هشتکهای " #/FilmOutNow" و " #/ProudOfComposerJK "
- استریم کردن این آهنگ در اسپاتیفای و موزیک ویدئو در یوتیوب
• با گذشت ۱۳ ساعت از انتشار (۸:۳۰ صبح به وقت ایران):
- ترند کردن هشتک #/FilmOutParty
- آرمیا قصد دارن این سینگلو در آیتونز خریداری کنن؛ عزیزانی که به آیتونز دسترسی ندارن از طریق اسپاتیفای و یوتیوب با قدرت استریم کنن
@IRBANGTAN
•═─•๑✶๑•─═•
سینگل "Dynamite" در ۳۱امین هفتهی حضورش در چارت Hot 100 با ۸ پله صعود در رتبهی ۲۶ام این چارت قرار گرفت
آلبوم "BE" در ۱۸امین هفتهی حضورش و آلبوم "Map Of The Soul:7" در ۵۷امین هفتهی حضورش در چارت Billboard 200 به ترتیب در رتبهی ۳۶ام و ۱۱۰ام این چارت قرار گرفتن
آلبوم "Map Of The Soul : Persona" اکنون ۱۰۰ هفتهست که در چارت World Albums بیلبورد قرار داره ؛ به دنبال آلبومهای LY:Tear و LY:Answer و LY:Her این چهارمین آلبوم از یک اکت کرهایه که به این موفقیت دست پیدا میکنه
در چارت Artist 100 بیلبورد این هفته ،بیتیاس در رتبهی چهارم قرار گرفت
آپدیت Weverse نامجون | 210330
" دلم برای همتون یه ذره شده
میخواستم یه پست بزارم
ولی تازگیا هیچ از خودم عکس نگرفتم..
اوضاع احوال همتون باید روبراه باشه ، مگه نه؟
هر روز خدا دارم سخت کار میکنم
هروقت احساس ناراحتی و درموندگی میکنم، به این فکرمیکنم که هممون زیر یه آسمون با قلبا و احساسایی مشابه همدیگه ، زندگی میکنیم!
بیاید همونطور که به آسمون نگاه میکنیم ، قوی و پرانرژی بمونیم
از اینکه کنارهمدیگه هستیم ، خیلی خوشحالم.."
آلبوم "WINGS" به بیش از ۱.۳ میلیارد استریم در اسپاتیفای رسید ؛ این ۹امین آلبوم بیتیاسه که به این میزان استریم در این پلتفرم دست پیدا میکنه
نام اکانت BigHitEnt در توییتر به BIGHIT MUSIC تغییر پیدا کرد
برند Helinox تایید کرد که قراره برای ۶ آیتم با بیتیاس همکاری داشته باشه که عبارتند از : میز ، صندلی ، تخت خواب سفری ، ساک ورزشی ، کیف ، کیسه .. این برند گفته به جای استفاده از الگوی سابقشون ، برای این همکاری به صورت ویژه از رنگ بنفش و متود جدیدی استفاده کردن
یکی از منابع این برند گفته: رابطهی بین Helinox و بیتیاس از سال ۲۰۱۹ و سری چهارم بون وویج شروع شده و در سال ۲۰۲۰ در BTS In The SOOP برای حمایت از این برند مورد استفاده قرار گرفته ، محصولات این همکاری از تاریخ ۷ام آپریل در کره و پس از اون آهسته آهسته به جهان از جمله آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد
اکانت بیتیاس در تیکتاک به بیش از ۳۱ میلیون دنبال کننده رسید ؛ بیتیاس اولین اکت کرهای هستن که به این میزان فالوور در این پلتفرم دست پیدا میکنن?
آپدیت پلتفرم ژاپنی DTV با بیتیاس
" لطفا برای دیدن ما بیاین به DTV "
* در این پلتفرمِ ژاپنی ، کنسرتهایی از پسرا از جمله تور وینگز (در کره و ژاپن) ، تور لاو یور سلف و فیلمهای Bring The Soul و Break The silence همراه با کامنتری ، دورهی پنجم فنمیتینگ ژاپنی بیتیاس و برنامهی BTS In The SOOP به نمایش گذاشته میشه
سینگل "Dynamite" این هفته در رتبهی ۶ام چارت Hot 100 بیلبورد ژاپن قرار گرفت ??
سینگل "Dynamite" این هفته با ۱ پله صعود در رتبهی دوم چارت Streaming Songs بیلبورد ژاپن قرار گرفت??
سینگل "Dynamite" این هفته هم در رتبهی دهم چارت Download Songs بیلبورد ژاپن قرار گرفت ??
آهنگ "Boy With Luv" بیتیاس اکنون با ۸۰ هفته حضور در چارت Hot100 بیلبورد ژاپن ، همراه با آهنگ "DNA" ، آهنگهایی از یک اکت مرد کرهای با طولانیترین مدت زمان حضور در این چارت میباشد
- به این ترتیب بیتیاس اولین اکت کرهای در تاریخ این چارته که ۲ آهنگ با بیش از ۸۰ هفته حضور در چارت هات۱۰۰ بیلبورد ژاپن داره (آهنگهای Boy With Luv و DNA)
- آهنگهای اکتهای کرهای با طولانیترین مدت زمان حضور در چارت هات ۱۰۰ بیلبورد ژاپن :
• 1. TT — 112
• 2. DNA — 80
• 2. (+1) Boy With Luv — 80**
• 4. Fantastic Baby — 78
فایل صوتی آهنگ "Filter" جیمین به بیش از ۵۰ میلیون بازدید در یوتیوب رسید ، این سومین آهنگ بیتیاس به دنبال آهنگهای 'Boy With Luv' و 'Dynamite' هست که به این میزان استریم در این پلتفرم دست پیدا میکنه
سینگل "Dynamite" با گذشت بیش از ۷ ماه از انتشارش ، با ۱ پله صعود در رتبهی ۷ام چارت 24Hits ملون قرار گرفت 〰
بیتیاس برای اولین بار در مراسم "BRIT Awards 2021" نامزد دریافت جایزهی ' International Group' شد
به این ترتیب بیتیاس اولین و تنها اکت کرهای در تاریخه که موفق به نامزدی در این مراسم میشه ؛ این مراسم ۱۱ام می برگزار خواهد شد
اهداف انتشار سینگل و اموی ژاپنی "FILM OUT" بیتیاس در ۲۴ ساعت اول انتشار :
? تاریخ انتشار:
۲ام آپریل (۱ام آپریل به وقت ایران)
? ساعت انتشار:
۱۲ بامداد به وقت کره (۱۹:۳۰ شب به وقت ایران)
• اسپاتیفای:
- ۳ میلیون استریم
- قرارگرفتن در تاپ۵۰ چارت جهانی
- قرار گرفتن در تاپ۵۰ اسپاتیفای ۱۰ کشور دنیا
• یوتیوب:
- ۴۰ میلیون بازدید
- ۶ میلیون لایک
- ۵۰۰ هزار کامنت در ۲۴ ساعت اول انتشار
- قرار گرفتن در ترند اول ۳۰ کشور دنیا
• آیتونز :
- قرار گرفتن در رتبهی اول ۱۰۰ کشور دنیا
(از جمله ۶ کشور بزرگ دنیا از نظر مارکتینگ)
- قرار گرفتن در رتبهی اول آیتونز جهانی
• اپل میوزیک :
- قرار گرفتن در رتبهی اول ۱۰ کشور دنیا
• بیلبورد :
- قرار گرفتن در رتبهی اول World Digital Song Sales آمریکا
- قرار گرفتن در تاپ۱۵ چارت Digital Song Sales آمریکا
- ورود در چارت هات۱۰۰ بیلبورد آمریکا
- ورود در چارت هات۱۰۰ بیلبورد ژاپن
- قرارگرفتن در تاپ۲۰ چارت هات۱۰۰ بیلبورد ژاپن
- قرارگرفتن در رتبهی اول چارت Global 200
- قرارگرفتن در رتبهی اول چارت Global Excl.US
• شزم:
- ۷۰ الی ۸۰ هزار شزم
• لاین میوزیک و اریکون:
- قرارگرفتن در رتبهی اول چارت لاین میوزیک
- قرارگرفتن در رتبهی اول چارت اریکون ژاپن
? اهداف آرمی :
• ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران:
- ترند کردن هشتکهای " #/FilmOutNow" و " #/ProudOfComposerJK "
- استریم کردن این آهنگ در اسپاتیفای و موزیک ویدئو در یوتیوب
• با گذشت ۱۳ ساعت از انتشار (۸:۳۰ صبح به وقت ایران):
- ترند کردن هشتک #/FilmOutParty
- آرمیا قصد دارن این سینگلو در آیتونز خریداری کنن؛ عزیزانی که به آیتونز دسترسی ندارن از طریق اسپاتیفای و یوتیوب با قدرت استریم کنن
@IRBANGTAN
•═─•๑✶๑•─═•