اگر که شما نرم افزار Mail را در ویندوز 8 راه انداخته باشید، در هنگام ارتقا به ویندوز 10 تمام اکانت های موجود شما از ویندوز 8 به ویندوز 10 انتقال پیدا میکند.
اگر که ویندوز 10 برای بعضی ها چندان هم مهم به نظر نرسد، برای دوستداران مایکروسافت یک گام رو به جلو به شمار میرود. سیستم عامل جدید مایکروسافت پر از ایده ها و ویژگی های رو به جلو در کنار بازطراحی های زیاد است، اما برای بیشتر کاربران، این ارتقاها با نگرانی قابل درکی هم توئم شده است، از همه ی این ها که بگذریم امکان ارتقا به این ویندوز به راحتی فراهم شده است.
خوشبختانه، این ارتقا کار بسیار آسانی است، به عنوان مثال در این فرایند، روند ارتقا در بخش نرم افزار Mail را با هم دنبال خواهیم کرد. در حقیقت اگر که شما نرم افزار Mail را در ویندوز 8 راه انداخته باشید، در هنگام ارتقا به ویندوز 10 تمام اکانت های موجود شما از ویندوز 8 به ویندوز 10 انتقال پیدا میکند.
مرحله 1: هنگامی که برای اولین بار نرم افزار Mail را اجرا میکنید از شما خواسته میشود که یک اکانت به آن اضافه کنید. بر روی Add Account کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.
مرحله 2: در این مرحله از شما خواسته میشود که نوع اکانت خود را انتخاب کنید. اگر که میخواهید یک اکانت Gmail اضافه کنید، بر روی گزینه ی Google کلیک کنید. برای اکانت Outlook بر روی Outlook کلیک کنید و برای سایر اکانت ها هم به همین نحو عمل کنید.
مرحله ی 3: سپس از شما خواسته میشود که اطلاعات خود را وارد کنید – بر اساس نوع اکانتی که در مرحله قبل انتخاب کردید – به لینک اکانت خود هدایت میشوید. به عنوان مثال برای اکانت Google از شما درخواست میشود که آدرس Gmail خود را به همراه رمز ورود آن وارد کنید.
کلیات اضافه کردن یک اکانت Outlook هم تقریبا به همین ترتیب است، فقط ممکن است که در ظاهر کمی تفاوت داشته باشد. اکانت خود به همراه رمز ورود آن را وارد کنید، بعد از آن باید قوانین نحوه خدمات آن را بپذیرید.
اضافه کردن اکانت
زمانی که نرم افزار Mail خود را راه اندازی کردید، بر روی گزینه ی Setting در گوشه ی سمت چپ کلیک کنید تا به قسمت اضافه کردن اکانت بروید.
سپس بر روی Accounts در سمت راست منوی Setting کلیک کنید.
با این کار یک لیست از اکانت های شما برایتان باز میشود. در آنجا بر روی Add accounts در قسمت پایین آن کلیک کنید و دوبار مراحل اضافه کردن اکانت را انجام دهید.
حذف یک اکانت از نرم افزار Mail
اگر که میخواهید یک اکانت را از نرم افزار Mail حذف کنید، به منوی Setting رفته و دوباره Accounts را انخاب کنید. سپس اکانتی را که میخواهید حذف کنید را انتخاب و بر روی Delete کلیک کنید و سپس برای تایید حذف دوباره Delete را انتخاب کنید.
اگر که ویندوز 10 برای بعضی ها چندان هم مهم به نظر نرسد، برای دوستداران مایکروسافت یک گام رو به جلو به شمار میرود. سیستم عامل جدید مایکروسافت پر از ایده ها و ویژگی های رو به جلو در کنار بازطراحی های زیاد است، اما برای بیشتر کاربران، این ارتقاها با نگرانی قابل درکی هم توئم شده است، از همه ی این ها که بگذریم امکان ارتقا به این ویندوز به راحتی فراهم شده است.
خوشبختانه، این ارتقا کار بسیار آسانی است، به عنوان مثال در این فرایند، روند ارتقا در بخش نرم افزار Mail را با هم دنبال خواهیم کرد. در حقیقت اگر که شما نرم افزار Mail را در ویندوز 8 راه انداخته باشید، در هنگام ارتقا به ویندوز 10 تمام اکانت های موجود شما از ویندوز 8 به ویندوز 10 انتقال پیدا میکند.
مرحله 1: هنگامی که برای اولین بار نرم افزار Mail را اجرا میکنید از شما خواسته میشود که یک اکانت به آن اضافه کنید. بر روی Add Account کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.
مرحله 2: در این مرحله از شما خواسته میشود که نوع اکانت خود را انتخاب کنید. اگر که میخواهید یک اکانت Gmail اضافه کنید، بر روی گزینه ی Google کلیک کنید. برای اکانت Outlook بر روی Outlook کلیک کنید و برای سایر اکانت ها هم به همین نحو عمل کنید.
مرحله ی 3: سپس از شما خواسته میشود که اطلاعات خود را وارد کنید – بر اساس نوع اکانتی که در مرحله قبل انتخاب کردید – به لینک اکانت خود هدایت میشوید. به عنوان مثال برای اکانت Google از شما درخواست میشود که آدرس Gmail خود را به همراه رمز ورود آن وارد کنید.
کلیات اضافه کردن یک اکانت Outlook هم تقریبا به همین ترتیب است، فقط ممکن است که در ظاهر کمی تفاوت داشته باشد. اکانت خود به همراه رمز ورود آن را وارد کنید، بعد از آن باید قوانین نحوه خدمات آن را بپذیرید.
اضافه کردن اکانت
زمانی که نرم افزار Mail خود را راه اندازی کردید، بر روی گزینه ی Setting در گوشه ی سمت چپ کلیک کنید تا به قسمت اضافه کردن اکانت بروید.
سپس بر روی Accounts در سمت راست منوی Setting کلیک کنید.
با این کار یک لیست از اکانت های شما برایتان باز میشود. در آنجا بر روی Add accounts در قسمت پایین آن کلیک کنید و دوبار مراحل اضافه کردن اکانت را انجام دهید.
حذف یک اکانت از نرم افزار Mail
اگر که میخواهید یک اکانت را از نرم افزار Mail حذف کنید، به منوی Setting رفته و دوباره Accounts را انخاب کنید. سپس اکانتی را که میخواهید حذف کنید را انتخاب و بر روی Delete کلیک کنید و سپس برای تایید حذف دوباره Delete را انتخاب کنید.