امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت

#1
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1

مایکروسافت دقایقی پیش و پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، ویندوز ۱۱ را با ظاهری جدید و تغییراتی در پس‌زمینه و سازگاری با اپلیکیشن‌های اندروید معرفی کرد.
مایکروسافت امروز آنچه را که از چندین روز قبل می‌دانستیم، به‌صورت رسمی تأیید کرد؛ نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل محبوب ردموند با نام ویندوز ۱۱ از راه می‌رسد. با ویندوز ۱۱ مایکروسافت بیش‌از هر چیز بر ساده‌سازی رابط کاربری، فروشگاه جدید و بهبود‌هایی در عملکرد و چندوظیفگی تمرکز دارد.

https://www.aparat.com/v/ez1vM

نام نسخه جدید ویندوز

مایکروسافت عادت دارد اسامی کاملا غیر منتظره‌ای برای محصولات خود انتخاب کند. با نگاه به تاریخچه نام‌گذاری‌هایی چون ایکس باکس سری ایکس، ویندوز لایو یا وان‌درایو می‌توان نتیجه گرفت در اکثر مواقع ممکن است با نامی رو‌به‌رو شویم که اصلا انتظارش را نداشتیم؛ از این رو، بسیاری از ناظران و صاحب‌نظران دنیای فناوری انتخاب نام‌هایی چون ویندوز وان، ویندوز 365 یا حتی سان ولی (Sun Valley) برای نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت را چندان دور از انتظار نمی‌دانستند.


اما مایکروسافت درنهایت تصمیم گرفت تا به روال نام‌گذاری عددی و ترتیبی منظم خود بازگردد و نام ویندوز ۱۱ را برای نسل بعدی سیستم عامل خود برگزید.

ازآنجاکه بسیاری از کاربران تصور می‌کردند ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از ویندوز باشد، دست کشیدن مایکروسافت از استفاده از عدد ۱۰ می‌تواند نشان از عزم جدی بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان برای ایجاد تغییرات اساسی در محبوب‌ترین سیستم عامل دسکتاپ دنیا باشد.


ویژگی های جدید ویندوز ۱۱
پس از افشای فایل نصب و تصاویر اولین نسخه‌ آزمایشی ویندوز ۱۱، بسیاری از کاربران متوجه شباهت ظاهری این نسخه و ویندوز ۱۰ ایکس، یا به‌طور دقیق‌تر پروژه سان ولی (Sun Valley) شدند. سان ولی که ابتدا برای سیستم‌ عامل ویندوز 10X درنظر گرفته شده بود، به‌عنوان پروژه‌ای برای بازطراحی ظاهر ویندوز معرفی شد، نه در حد اسمی برای به‌روزرسانی سیستم‌ عامل.
پست مایکروسافت در وبلاگش برای اعلام به‌روزرسانی ماه می ویندوز ۱۰ نیز به این شایعات دامن زد. در این پست، مایکروسافت اشاره کرد برخی از ویژگی‌های سیستم‌ عامل منحل شده 10X را به «سایر قسمت‌های ویندوز» منتقل خواهد کرد. توجه کنید که مایکروسافت به‌طور خاص به «ویندوز» و نه «ویندوز ۱۰» اشاره کرده است. ویندوز ۱۰ ایکس Windows 10X قرار بود تحت پروژه سان ولی، ظاهر ویندوز را مانند سیستم‌عامل‌هایی چون مک و کروم و آیپد مدرن و نوآورانه کند، اما عرضه‌ی آن به‌خاطر همه‌گیری کرونا به تأخیر افتاد و حالا دیگر به‌طور کامل منحل شده است.


تغییرات تجربه کاربری در ویندوز ۱۱
مایکروسافت قبلاً به‌طور رسمی به برخی از این ویژگی‌های جدید اشاره کرده است؛ از جمله تجربه بهبودیافته تایپ صوتی، کیبورد لمسی مدرن‌شده با اندازه بهینه کلیدها، صداها، رنگ‌ها، انیمیشن‌ها و حتی فونت‌ها و آیکون‌های جدید. 
در این مدت، ماکاپ‌های زیادی از طراحی جدید ویندوز در پروژه سان ولی افشا شده است و در نسخه اینسایدر ویندوز ۱۰ هم کدهایی بود که به طراحی ظاهری این سیستم عامل مربوط بود، اما فعال نشده بود. برای مثال، منو استارت شناور و فهرست پرش (jump list) شناور در نوار وظیفه، گوشه‌های گرد شده ویندوزها و منوها و همچنین ظاهری جدید برای مرکز عملیات که شامل اسلایدر می‌شود. برخی از این ویژگی‌ها را می‌توانید در گالری زیر ببینید:‌
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
مایکروسافت برنامه‌های خود را برای مدرن‌سازی تجربه کاربری در ویندوز در فراخوان شغلی خود در ماه ژانویه تأیید کرد:‌
نقل قول: در این تیم، شما با پلتفرم اصلی ما و همچنین شرکای سرفیس و OEM ما برای ارائه ظاهری مدرن و گسترده به تجربیات ویندوز همکاری خواهید کرد تا به مشتریان خود نشان دهیم ویندوز برگشته و همچنین مطمئن شویم ویندوز بهترین تجربه کاربری سیستم‌ عامل از نظر مشتریان است. 
همچنین گزارش ‌شده است مایکروسافت به بخش تنظیمات ویندوز، آمار و ارقام مربوط به مصرف باتری را نیز اضافه خواهد کرد. این ویژگی سال‌ها است در گوشی‌های هوشمند وجود داشته است و خلأ آن در سیستم عامل ویندوز به‌خوبی حس می‌شد. ویژگی‌های شایعه شده دیگر که احتمالا از سان ولی به ویندوز ۱۱ اضافه شوند، شامل قابلیت حذف اکثر اپلیکیشن‌های از پیش نصب‌شده مایکروسافت، بهبود قابلیت snap assist (مربوط به تقسیم و مدیریت پنجره‌ها) برای نمایشگرهای خارجی و داشبوردی برای حساب مایکروسافت در نوار ابزار است.
این تجربیات کاربری جدید احتمالا به اندازه تغییرات ویندوز ۸ نسبت به ویندوز ۷ تکان‌دهنده نخواهد بود. به احتمال زیاد، مایکروسافت در این مدت خود را به‌طور کامل به توسعه زبان طراحی Fluent Design که چهار سال پیش از آن رونمایی کرد، وقف کرده است تا تجربه ویندوز را در دستگاه‌های لمسی بهبود بخشد و با ایجاد تغییرات جزئی که در کنار هم منجر به تجربه کاربری آشنا اما در عین حال متفاوتی خواهند شد، حس مدرن‌تر و نوآورانه‌تری را برای کاربران سیستم‌ عامل خود به ارمغان آورد.


تغییرات مایکروسافت استور در ویندوز ۱۱  
مایکروسافت در خلال رونمایی از ویندوز ۱۱، نسخه‌ی جدید فروشگاه ویندوز را نیز معرفی کرد و آن را قدم بزرگی برای ایجاد تحول در اکوسیستم ویندوز دانست. این در حالی است که مایکروسافت تاکنون هیچ‌گاه قادر به جلب نظر توسعه‌دهندگان و ایجاد محلی یکپارچه و مملو از نرم‌افزار‌های مختلف نشده و فروشگاه کنونی ویندوز نمادی از شکست در این زمینه است.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
شاید بتوان مهم‌ترین به‌روزرسانی فروشگاه ویندوز را تغییر سیاست مایکروسافت در قابل توسعه‌دهندگان است. اکنون هر شرکتی قادر خواهد بود انواع نرم‌افزار را اعم از Win32، یونیورسال UWP و PWA در فروشگاه و در دسترس کاربران قرار دهند. در سال ۲۰۱۹ مایکروسافت آرزوی ایجاد اکوسیستمی جامع از اپلیکیشن‌های UWP را به فراموشی سپرد و فروشگاه خود را میزبان انواع win32 نیز کرد.
همچنین امکان عدم استفاده از سیستم پرداخت پیش‌فرض مایکروسافت در دسترس است تا تمامی هزینه‌های پرداختی کاربران به‌صورت کامل به توسعه‌دهنده برسد. این موضوع در خصوص بازی‌ها نیز صادق خواهد بود. پیش از این نیز مایکروسافت با کاهش کمیسیون خود به ۵ درصد برای اپلیکیشن‌ها و ۱۲ درصد برای بازی‌ها سعی بر ترغیب توسعه‌دهندگان جهت قرار دادن محصولات خود در فروشگاه ویندوز داشته است.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
اپلیکیشن های اندرویدی در ویندوز ۱۱
دیگر قابلیت بزرگ فروشگاه جدید مایکروسافت وجود اپلیکیشن‌های اندرویدی در آن است که در نسخه‌ی جدید ویندوز به‌راحتی اجرا خواهند شد. این قابلیت به‌لطف یکپارچه شدن فروشگاه آمازون با فروشگاه ویندوز به ارمغان خواهد آمد. در پایان نیز باید به برخی تغییرات رابط کاربری اشاره کرد تا یکپارچگی بیشتری با زبان طراحی ویندوز ۱۱ داشته باشد.
با عزم جدی مایکروسافت در ایجاد تحول در ویندوز ۱۱ و تمامی بخش‌های آن، به نظر می‌رسد فروشگاه اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های ویندوزی نیز به لطف سیاست‌های جدید با اقبال بیشتری از سوی توسعه‌دهندگان و کاربران مواجه شوند.


معرفی مجدد ویجت‌ها و فید هوشمند با ویندوز ۱۱
ویندوز ۱۱ با انبوهی از قابلیت‌های جدید همراه شده است تا تجربه‌ی کاملا متفاوتی را در مقایسه با نسل پیشین خود به ارمغان آورد. یکی از این بخش‌ها، ویجت است که طی سال‌های اخیر با به‌کارگیری در سیستم‌عامل‌های موبایل بیش‌ازپیش نظر کاربران را به خود جلب کرده است.
پیش از کنفرانس پیش‌بینی می‌شد که تنها ویجت‌های رسمی ویندوز و مایکروسافت در این بخش در دسترس کاربران باشند. اما پس از ارایه‌ی جزئیات بیشتر از سوی غول دنیای فناوری، اکنون می‌دانیم که توسعه‌دهندگان نیز قادر به توسعه‌ی ویجت‌های مورد نظر خود و ارایه‌ی آن به کاربران از طریق همین بخش خواهند بود. اما توسعه‌ی ویجت‌ها تنها قابلت جدید در دسترس توسعه‌دهندگان نخواهد بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
پانوز پانای مدیر محصول مایکروسافت در خلال کنفرانس، بخش ویجت‌ها را صفحه‌ی شیشه‌ای بسیار زیبایی عنوان که قابلیت ارایه‌ی خوراک (فید) سفارشی‌سازی شده مختص هر کاربر با کمک هوش مصنوعی را دارد. توسعه‌دهندگان قادر به ارایه‌ی اخبار و موارد مفیدی به کاربران و تعامل با آن‌ها از طریق همین بخش هستند. همچنین به‌لطف وجود قابلیت‌های پرداخت مبلغ، امکان خرید یا پرداخت هدیه توسط کاربران به توسعه‌دهندگان نیز از همین طریق در دسترس است.


اپلیکیشن Chat، پیام‌رسان پیش‌فرض ویندوز ۱۱
یکی از این قابلیت‌های جدید، اپلیکیشنی به نام «چت» (Chat) است که به‌صورت از پیش نصب شده در ویندوز ۱۱ وجود دارد و به گفته مایکروسافت، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دوستان، اعضای خانواده و همکاران از طریق مایکروسافت تیمز در تماس باشند.
این اپلیکیشن جدید بر پایه نسخه مایکروسافت تیمز  (Microsoft Teams) مخصوص مصرف‌کننده توسعه یافته و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت و مستقیما از بخش نوار ابزار ویندوز، با دوستان و همکاران خود متن، تصاویر و اسناد به اشتراک بگذارند و حتی از همین بخش، تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
مایکروسافت می‌گوید چون تیمز از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند، با اپلیکیشن Chat می‌توانید با هر کسی، در هرجایی و در هر پلتفرمی از جمله پی سی، اندروید یا آیفون در تماس باشید.
رابط کاربری Chat شامل دکمه Meet Now در قسمت بالای اپلیکیشن است که به کاربر اجازه می‌دهد تماس ویدیویی برقرار کرده و حتی افرادی را که حساب مایکروسافت ندارند، به این تماس دعوت کند. این اپلیکیشن همچنین از قابلیت ارسال پیامک به اندروید و آیفون پشتیبانی می‌کند.
از آنجایی که اسکایپ که تاکنون به‌صورت پیام‌رسان پیش‌فرض ویندوز به حساب می‌آمد، دیگر در ویندوز ۱۱ به‌صورت از پیش نصب نشده وجود ندارد، به نظر می‌رسد قرار است با Chat جایگزین شود . قابلیت Meet Now در ویندوز ۱۰ نیز با اپلیکیشن Chat جایگزین شده و حالا به‌طور پیش‌فرض در نواز ابزار پین شده است.


قابلیت های جدید گیمینگ در ویندوز ۱۱
در جریان معرفی ویندوز ۱۱،‌ مایکروسافت از قابلیت‌های جدید این سیستم عامل برای گیمرها رونمایی کرد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به DirectX 12 آلتیمیت، Direct Storage و HDR خودکار اشاره کرد.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
مایکروسافت اعلام کرده به بهبود تجربه گیمینگ برای کاربران ویندوز متعهد است و این تجربه درحقیقت یکی از ارکان اصلی ویندوز ۱۱ به حساب می‌آید که قرار است اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شود.
Auto HDR یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌های ویندوز ۱۱ برای گیمرها است. این قابلیت به گیمر این امکان را می‌دهد تا بازی‌های SDR (محدوده دینامیک استاندارد) را با قابلیت HDR (محدوده داینامیک بالا) در نمایشگرهایی که از HDR پشتیبانی می‌کنند، اجرا کند. با فعال‌سازی قابلیت HDR خودکار در ویندوز ۱۱، می‌توان بازی‌هایی را که برای HDR ساخته نشده‌اند، به‌صورت درخشان‌تر و خوش‌رنگ‌تر با کنتراست و جزئیات HDR تجربه کرد.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
Direct Storage اولین بار به عنوان قابلیتی در ایکس باکس سری اس و ایکس برای کاهش زمان لودینگ در بازی‌ها معرفی شد. اگر درایو SSD پر سرعت و بازی با پشتیبانی از Direct Storage در اختیار دارید، کوتاه شدن مدت زمان لودینگ بازی را به خوبی احساس خواهید کرد.
قابلیت DirectX 12 Ultimate نیز شامل ویژگی‌های جدیدی از جمله Raytracing 1.1 (رهگیری پرتو) و نرخ شیدینگ متغیر برای توسعه‌دهندگان بازی است. DirectX 12‌ آلتیمیت ساخت بازی برای پی‌سی‌هایی را که از منابع کمتری استفاده می‌کنند، آسان‌تر خواهد کرد.
در کل، تجربه گیمینگ در ویندوز ۱۱ نسبت به ویندوز ۱۰ بهتر شده است. قابلیت‌های Direct Storage و DirectX 12 Ultimate زمان لودینگ را کوتاه‌تر و نمایش بازی‌هایی را که به منابع کمتری دسترسی دارند، بهبود می‌بخشد. البته بهره‌گیری از این قابلیت‌ها نیازمند این است که توسعه‌دهندگان بازی‌های خود را با آن‌ها مطابقت دهند.


رابط کاربری ویندوز ۱۱ 
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، رابط کاربری ویندوز ۱۱ و منو استارت به آنچه مایکروسافت پیش‌تر برای پروژه ویندوز 10X در نظر گرفته شده بود، شباهت زیادی دارند.
از لحاظ ظاهری، بزرگ‌ترین تغییرات در مورد نوار ابزار اتفاق افتاده است. مایکروسافت آیکون‌های اپلیکیشن‌ها را در این ناحیه متمرکز کرده، ناحیه اعلانات را تمیزتر کرده و دکمه استارت و منو جدیدی را برای ویندوز ۱۱ در نظر گرفته است.

منوی استارت جدید، نسخه ساده‌تر شده منویی است که هم‌اکنون در ویندوز ۱۰ وجود دارد و در آن خبری از آن مربع‌هایی که با اخبار و پیش‌بینی آب‌و‌هوا به‌روزرسانی می‌شدند، نیست. در عوض، منو ویندوز 11 شامل اپلیکیشن‌های پین شده، فایل‌های اخیر و دسترسی سریع به قابلیت خاموش کردن و ری‌استارت کردن دستگاه است. در کل، به نظر می‌رسد همه چیز ساده‌تر و تمیزتر از آنچه در ویندوز ۱۰ شاهد آن بودیم، طراحی شده است.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
قابلیت اسنپ اسیست جدید در ویندوز ۱۱ برای تقسیم و مدیریت پنجره‌ها
اگر نمی‌خواهید آیکون اپلیکیشن‌ها و منو استارت در وسط باشد، می‌توانید تا آن‌ها را به سمت چپ صفحه ببرید. با اضافه شدن حالت تاریک به این سیستم عامل، ویندوز ۱۱ بیشتر شبیه نسخه بهبود یافته ویندوز ۱۰ به نظر می‌رسد تا نسخه‌ای کاملا جدید و متفاوت از آن. 
  • ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
  • ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
  • ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
  • ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
  • ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
  • ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
  • ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
  • ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
گالری عکس‎‌های فاش شده از ویندوز ۱۱
همان‌طور که شایعه شده بود، گوشه منوها، اپلیکیشن‌ها و جستجوگر فایل، گرد شده است. همچنین در نوار ابزار ویندوز ۱۱، آیکون جدیدی به نام Widgets اضافه شده است. طبق شایعات، مایکروسافت قرار است ویجت‌ها را به ویندوز برگرداند و این نسخه اولیه از ویندوز برخی از این ویجت‌ها برای دسترسی سریع به اخبار، آب‌و‌هوا و سایر محتوای وب را شامل می‌شود. 
انتظار می‌رود در اپلیکیشن‌های خود ویندوز 11 تغییرات بیشتری مشاهده شود، اما اکثر آن‌ها هنوز در این نسخه اولیه حضور ندارند. با این حال، بخش عمده این سیستم عامل به نظر کامل می‌آید و می‌توان انتظار داشت نسخه بتای آن به‌زودی برای تست شدن در اختیار اینسایدرها قرار بگیرد. 


حداقل مشخصات سخت‌افزاری ویندوز 11

حداقل مشخصات سخت‌افزاری سیستم مورد نیاز برای اجرای ویندوز ۱۱ عبارت است از:
پردازنده‌ی ۶۴ بیتی دو هسته‌ای با فرکانس یک گیگاهرتز
۴ گیگابایت رم
۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
نمایشگر ۹ اینچی
رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸
پشتیبانی از UEFI، Secure Boot و TPM 2.0
پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۲ و WWWDM 2.x


مهم‌ترین تغییرات فهرست بالا در مقایسه با ویندوز ۱۰، عبارت ۶۴ بیتی در پردازنده‌ی مورد نیاز است. این موضوع به‌معنای حذف نسخه‌ی ۳۲ بیتی ویندوز است. البته پشتیبانی از نرم‌افزارهای ۳۲ بیتی همچنان ادامه خواهد داشت. نکته‌ی دیگر این فهرست نیاز به نمایشگر‌های حداقل ۹ اینچی است. بدین ترتیب دیگر نمی‌توان انتظار تبلت‌ یا مینی لپ‌تا‌پ‌های ۸ اینچی با سیستم عامل ویندوز ۱۱ را داشت.
نیاز‌های بالا برای تمامی شرکت‌هایی که قصد ارایه‌ی محصولات خود با ویندوز ۱۱ را دارند، اجباری است. 


قیمت و تاریخ انتشار ویندوز ۱۱
ویندوز ۱۱ برای کاربران ویندوز ۱۰ در قالب یک آپدیت رایگان عرضه می‌شود.
مایکروسافت اطلاعات دقیقی درباره‌ی تاریخ انتشار ویندوز ۱۱ به‌اشتراک نگذاشت؛ اما وعده داد که کاربران ویندوز ۱۰ در تعطیلات پیش‌رو به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود که اکتبر امسال (مهر-آبان)، ویندوز ۱۱ به‌همراه محصولات سخت‌افزاری جدید از راه برسد.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
بر اساس مدل عرضه نسخه‌های قبلی ویندوز، مایکروسافت ابتدا لازم است سیستم عامل بتا را قبل از انتشار برای سازندگان لپ‌تاپ و عموم مردم، بر پلتفرم ویندوز اینسایدر و کاربران داوطلب آزمایش کند.
در مورد قیمت ویندوز ۱۱ نمی‌توان از حالا با اطمینان صحبت کرد؛ اما از آنجایی که قیمت این سیستم‌ عامل از ویندوز ۸ و ۷ تغییر چندانی نکرد، می‌توان حدود قیمت ویندوز ۱۱ را از روی ویندوز ۱۰ حدس زد. اگر مایکروسافت بخواهد برای ویندوز ۱۱، همان نسخه‌های کاربری Pro و Home را منتشر کند، می‌‎توان انتظار داشت نسخه Home ویندوز ۱۱ با قیمتی حدود ۱۱۹ دلار و نسخه Pro با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار عرضه شود.  
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
 در صفحه مربوط به چرخه‌زندگی سیستم عامل‌های ویندوز، مایکروسافت اعلام کرده است ویندوز ۱۰ هوم و پرو در سال ۲۰۲۵ بازنشسته خواهند شد. 


دانلود ویندوز ۱۱
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1

درحال‌حاضر تنها یک نسخه‌ی لورفته از ویندوز ۱۱ در اینترنت وجود دارد که نصب آن توصیه نمی‌شود.



با استفاده از این برنامه میتوانید بفهمید که آیا سیستم شما پذیرای ویندوز 11 خواهد بود یا خیر...
از نتیجه برای ما اسکرین شات تهیه کنید قرار بدهید...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود برنامه تست نصب ویندوز 11 (pc health check )
پاسخ
 سپاس شده توسط ᴀʀмɪss ، Mohlek ، شـــقآیــق ، Prometheus ، Setayesh.s ، م‍حمّد ، Emmɑ ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
نتیجه تست من:

ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ᴀʀмɪss ، Mohlek ، شـــقآیــق ، Prometheus ، BIG-DARK
#3
حقیقتا چیز جالبی شده
خیلی دوس دارم تجربش کنم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس
پاسخ
 سپاس شده توسط ᴀʀмɪss ، شـــقآیــق ، Prometheus ، امیر‌حسین ، BIG-DARK
#4
(25-06-2021، 13:10)امیر‌حسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نتیجه تست من:

ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1

جطور بود؟
خوب بود یا بد؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس بگو (;

هَمِعٕ فاٰز گَنّگِستِر وَلّی تآ شَب نَشُدِح باٰس خٖونِع بآشَن♂❤

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
پاسخ
 سپاس شده توسط شـــقآیــق
#5
(25-06-2021، 19:38)☆мᴇʜяᴀʙ☆ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(25-06-2021، 13:10)امیر‌حسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نتیجه تست من:

ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1

جطور بود؟
خوب بود یا بد؟


نوشته که میتونم از ویندوز 11 استفاده کنم
پاسخ
 سپاس شده توسط BIG-DARK ، شـــقآیــق
#6
(25-06-2021، 19:46)امیر‌حسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(25-06-2021، 19:38)☆мᴇʜяᴀʙ☆ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
جطور بود؟
خوب بود یا بد؟


نوشته که میتونم از ویندوز 11 استفاده کنم

میدونم اینو:|

منظورم اینه نصبش کردی ؟
یا نه؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس بگو (;

هَمِعٕ فاٰز گَنّگِستِر وَلّی تآ شَب نَشُدِح باٰس خٖونِع بآشَن♂❤

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
پاسخ
 سپاس شده توسط شـــقآیــق
آگهی
#7
(25-06-2021، 20:02)☆мᴇʜяᴀʙ☆ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(25-06-2021، 19:46)امیر‌حسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نوشته که میتونم از ویندوز 11 استفاده کنم

میدونم اینو:|

منظورم اینه نصبش کردی ؟
یا نه؟


هنوز که نسخه کاملش نیومده ..
نسخه بتاش اومده
نسخه فیری و کاملش مهر-آبان میاد
پاسخ
 سپاس شده توسط BIG-DARK ، شـــقآیــق ، Setayesh.s
#8
(25-06-2021، 20:31)امیر‌حسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(25-06-2021، 20:02)☆мᴇʜяᴀʙ☆ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
میدونم اینو:|

منظورم اینه نصبش کردی ؟
یا نه؟


هنوز که نسخه کاملش نیومده ..
نسخه بتاش اومده
نسخه فیری و کاملش مهر-آبان میاد
اها
گفتم شاید نسخه کامشه..
نسخه بتاش رو هم میشه نصب کرد؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس بگو (;

هَمِعٕ فاٰز گَنّگِستِر وَلّی تآ شَب نَشُدِح باٰس خٖونِع بآشَن♂❤

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
پاسخ
 سپاس شده توسط شـــقآیــق
#9
(25-06-2021، 20:41)☆мᴇʜяᴀʙ☆ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(25-06-2021، 20:31)امیر‌حسین نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
هنوز که نسخه کاملش نیومده ..
نسخه بتاش اومده
نسخه فیری و کاملش مهر-آبان میاد
اها
گفتم شاید نسخه کامشه..
نسخه بتاش رو هم میشه نصب کرد؟

اره میشه نصب‌ کرد
پاسخ
 سپاس شده توسط BIG-DARK ، شـــقآیــق
#10
نصب ویندوز 11 پرو توسط خودم

ویندوز 11 معرفی شد؛ آغاز دگردیسی سیستم عامل محبوب مایکروسافت 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ᴀʀмɪss ، Prometheus ، Mohlek ، BIG-DARK ، شـــقآیــق ، Setayesh.s


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی ربات تلگرامی Videodownloadbot@
  معرفی رباتهای کاربردی‌ تلگرام
Earth معرفی راديو گاردن
  معرفی سایت ttsmaker
  بالا بردن سرعت ویندوز
  مشکلات و سوال های شما در مورد سیستم رایانه !
  معرفی اپ های مخصوص موزیک بازها
  ۵ عامل مهم در کاهش سرعت wιғι
  اینستاگرام قابلیت Recently Deleted رو معرفی کرده
  معرفی سایت حذف صدای خواننده

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان