امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ایردراپ جدید Elon Musk

#1
Art 
ایردراپ جدید Elon Musk 1
بازی جدید کسب درآمد ارزهای دیجیتال "Musk Empire" توسط طرفداران ایلان ماسک ساخته شده است و یک بازی تلگرامی است که در آن کاربران می توانند با الهام از حرفه و دستاوردهای Elon Musk خود را در دنیای تجارت و کارآفرینی غرق کنند. اینکه بازی Musk Empire چیست و چگونه می توان از طریق آن کسب درآمد کرد را در این مقاله بررسی خواهیم کرد؛ برای آشنایی بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

نگاهی کوتاه به پروژه بازی Musk Empire
در این مقاله می خواهیم در مورد ربات جدید کسب درآمد دلاری از تلگرام بپردازیم. ایردراپ Musk Empire یکی از پروژه های معتبری است که بعد از بازی همستر کامبت راه اندازی شده است. یکی از دلایل اصلی اعتبار این پروژه، این است که در پروژه فوق العاده معتبر مانند تایم فارم معرفی شده است.
معرفی قسمت های مختلف بازی Musk Empire
بخش Earn
ایردراپ جدید Elon Musk 1
ساختار کلی این پروژه این است که ما در مرکز صفحه مشابه بازی همستر، تب کردن داریم و با هر ضربه بر روی نماد ایلان ماسک، می توانید سکه جمع کنید.
بخش Improve
ایردراپ جدید Elon Musk 1
یکی دیگر از روش های جمع کردن سکه، این است که وارد قسمت improve شوید و بعد از آن کار فارمینگ را انجام دهید؛ اما بهترین پیشنهاد این است که از آنجایی که هنوز کارت های زیادی وارد این پروژه نشده است تا
 متوجه شویم چه رشدی خواهد داشت؛ بهترین حالت این است در ابتدا quests های بازی را انجام دهید. با انجام quests ها می توانید به تعداد کافی سکه جمع کنید.

در این مرحله از بازی Musk Empire می توانید قفل تمامی کارت های خود را باز کنید. روند کلی دریافت کارت های بازی هم مشابه کارت های بازی همستر بوده و باید بازگشت سرمایه اقتصادی داشته باشد. در صفحه improve، سه سربرگ در قسمت بالایی به نام های personal، office و team وجود دارد. در هر یک از این سربرگ ها کارت های مختلفی وجود دارد که برای دریافت آن نیاز به اجرای آن شرط است.
بخش Friends
ایردراپ جدید Elon Musk 1
با ارسال لینک دوستی برای دوستان خود می توانید امتیاز این قسمت را نیز دریافت کنید.
بخش Negotiation
ایردراپ جدید Elon Musk 1
 در این قسمت از بازی Musk Empire با پیامی با محتوای اینکه شما با دوستان خود مبارزه می کنید مواجه خواهید شد. برای فعال کردن این مبارزات شما باید دوستان خیلی زیادی را دعوت کنید تا این مبارزه اتفاق بیفتد. هر چقدر تعداد دوستان بیشتری را وارد این مبارزه کنید، می توانید تعداد مبارزات بیشتری برای خود ثبت کنید.


لینک ورود به بازی:
t.me/muskempire_bot/game?startapp=hero258632968
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ایردراپ جدید Dogs

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان