23-08-2015، 9:22
طبق اعلام شرکت تولید کننده که در رقابتی بسیار نزدیک با مرسدس بنز و ب ام و قرار دارد، این فناوری برای همه شاسی بلندهای تمام الکتریکی اسپرت آئودی مورد ستفاده قرار خواهد گرفت و در صورت موفقیت برای محصولات دیگر نیز مورداستفاده قرار میگیرد.
در این پروژه شرکت های کره ای Samsung SDI و LG Chem نیز شریک تجاری آئودی خواهند بود. دکتر برند مارتنس، عضو هیئت مدیر آئودی، گفت: این پروژه ما را در یافتن راه حلی برای افزایش جذابیت خودروهای الکتریکی برای مشتریان یاری می نماید.
افزایش برد خودروهای الکتریکی همواره یکی ازدغدغه های مهم بازار فروش آن ها بوده است و خودروهای الکتریکی به همین دلیل نتوانسته اند جای خود را درصنعتی خودرو باز کنند.
برای مثال برد حرکتی خودروی تسلا مدل اس با هر بار اشاره 160 کیلومتر است که آن را تبدیل به خودرویی نا مطمئن برای سفرهای برون شهری می کند. البته این شرکت به تازگی با ارائه نسخه P90 از خودروی فوق برد آن را به صد برابر افزایش داده است. آئودی تلاش دارد با افزایش برد محصولات الکتریکی آن ها را به رقیبی مناسب برای نمونه های سوختی تبدیل کند.