امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عمران‌زاده: صورتم به جاي بخيه، منگنه خورده است

#1
عمران‌زاده: صورتم به جاي بخيه، منگنه خورده است

مدافع تيم فوتبال استقلال از سريال پايتخت 3 و معرفي فرهنگ مازندران از طريق اين سريال دفاع کرد.

عمران‌زاده: صورتم به جاي بخيه، منگنه خورده است 1



حنيف عمران زاده در خصوص آخرين شرايط خود و اينکه صورت او چند بخيه خورده است اظهار داشت:صورت من 6 منگنه خورده که درد آن از بخيه خيلي بيشتر است.

به گزارش فارس، وي افزود: در اين چند روز صورتم خيلي متورم شده و درد شديدي را تحمل کردمولي جا دارد از زحمات کادر پزشکي باشگاه استقلال، دکتر ستوده و رضايي تشکر کنم.همچنين بازيکنان استقلال خيلي پيگير وضعيت من بودند و در اين بين نفراتي مثل محمد رضا مهدوي، امير علي دانايي، علي صالحي و وريا غفوري با تماس هاي خود احوالم را جويا شدند که از آنها تشکر مي کنم.

مدافع تيم فوتبال استقلال در خصوص شعار هاي هواداران اين تيم بعد از بازي با نفت تهران عليه کادر فني و بازيکنان تيمش گفت: من بعد از بازي هم نظرم را گفتم اما انصافا هواداران در اين چند روز من يکي را شرمنده خود کردند. روي صحبت من هم با مردم است، انصافا بازيکنان در زمين خيلي زحمت مي کشند ولي نمي دانم چرا توپ هاي ما گل نمي شود. بچه هاي تيم هم از باخت خيلي ناراحتند و در اين يکي دو روز ناراحتي در چهره تک تک آنها موج مي زد ولي اين درست نيست که به آنها لقب بي غيرت بدهيم.

عمران زاده در ادامه افزود: ما تمام تلاش خود را انجام داديم ولي امسال خيلي مشکلات داشتيم که بهتر است الان ديگر در موردش حرفي نزنم چون تيم دو بازي حساس در پيش دارد. هنوز هم کار تمام نشده و مطمئن باشيد اگر در اهواز نتيجه بگيريم همه چيز بر مي گردد.

مدافع مازندراني تيم استقلال که اصالتا اهل چمستان شهر نور است در خصوص سريال پايتخت 3 گفت: من تک تک قسمت هاي اين سريال را ديده ام ولي اين روزها چيزهايي شنيده ام که قرار است جلوي پخش آن را بگيرند! نمي دانم چرا اين موضوع مطرح شده ولي مي خواهم بگويم اين سريال گويش و لهجه شيرين مازندران را به همه ايران معرفي کرد. کجاي اين کار ايراد دارد؟نمي دانم چرا به اين قست سريال که در آن نقي معمولي احترام به بزرگتر را تبليغ مي کند و

خواهر او در سريال به آقاي پنجعلي احترام مي گذارد را نمي بينند؟ اين نشان دهنده فرهنگ مردم مازندران است و همه ايران با ديدن اين سريال شاد مي شوند اما متاسفانه هر روز اظهار نظرهايي مي کنند که اين سريال متوقف شود.

عمران زاده در ادامه تاکيد کرد: من خودم يک مازندراني هستم و افتخار مي کنم اين سريال را تماشا مي کنم اما اميدوارم سريال پايتخت 3 همينطور ادامه داشته باشد و حتي اين سريال به قسمت 10 هم برسد.من خودم در پشت صحنه اين سريال حاضر شده ام و ديدم چه گريم هاي سخت و کار طاقت فرسايي دارند اما کار نکنند سيروس مقدم و عوامل زحمتکش آن که در اين چند سال نوروزي نداشته و از خانواده هاي خود دور بودند دلزده نشوند.

وي در خصوص اينکه نقش کدام يک از عوامل اين سريال را مي پسندد گفت: واقعا کار همه اين عزيزان ديدني است ولي محسن تنابنده،احمد مهرانفر، خانم ريما رامين فر و عليرضا خمسه فوق العاده ظاهر شده اند.

مدافع استقلال در خصوص اينکه آيا محسن تنبانده اهل مازندران است يا خير گفت: فکر نمي کنم خودش در مازندران به دنيا آمده باشد ولي مادر و يا خاله او در قائمشهر زندگي مي کنند.

وي در پايان در خصوص محروميت خود از بازي با الجزيره گفت: من به دليل دريافت کارت زرد از داور بازي قبل از اين ديدار محروم شدم.
عمران‌زاده: صورتم به جاي بخيه، منگنه خورده است 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قلی‌زاده با پاس گل فیکس شد
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  آینده آلگری به زیدان گره خورده است
  عباس‌زاده منتظر درخشش در یک جام جدید(عکس)
  اظهارات جالب شجاع خلیل زاده؛ همین مردم صد تومان می‌دهند تا خانه بخرم
  واکنش عجیب شجاع خلیل‌زاده نسبت به بوسیدن لوگو
  گلزنی عباس زاده برای فرار از پوکر معکوس (عکس)
  خاک خورده های کمپانی wwe این قسمت نویل
  قاضی‌زاده هاشمی: پول قرارداد ویلموتس را آقایان باید از جیبشان بدهند
  قاضی زاده هاشمی: بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال جرم است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان